MP3man iPod shuffle úspěšně táhne USA
6.5.2005, Petr Hájek, aktualita
Z průzkumu firmy NPD, která zmapovala trh flashových MP3manů za březen 2005, vyplynulo, že přehrávač MP3 souborů Apple iPod shuffle si nárokuje celých 58,2 % amerického trhu s tímto druhem zboží, a to navzdory tomu, že iPod shuffle vychází...
Z průzkumu firmy NPD, která zmapovala trh flashových MP3manů za březen 2005, vyplynulo, že přehrávač MP3 souborů Apple iPod shuffle si nárokuje celých 58,2 % amerického trhu s tímto druhem zboží, a to navzdory tomu, že iPod shuffle vychází v porovnání s prvním namátkou vybraným MP3manem jako oholený na kost, jelikož nemá ani displej. Firmě Apple se zkrátka (opět) podařilo oslovit ten správný segment zákazníků, podobně jako třeba společnosti Palm (nynější palmOne) se svým superlevným PDA Palm Zire prodávaným v plastových blisterech na benzínových pumpách.