14.10.2020, Milan Šurkala, aktualita

Mnoho uživatelů je z elektromobilů Tesla nadšeno, ale málokdy to platí o jejich servisu a podpoře. Své si užil Dr. Ali Vaziri, který omylem zakoupil autopilota za 4280 USD kvůli nedostatkům aplikace. Zdaleka to totiž není poprvé, co se něco takového stalo.

reklama
hmm | od: minduton (54)  15.10.202019:03
Tak jasně, omylem koupil. Tomu nejspíše nevěří ani on sám, ne. Zkrátka si to těsně po koupi rozmyslel a když tam nenašel žádnou možnost, jak revokovat nákup, tak hledal muchy, na kterých se právně otočit.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(5)
detaily | od: drk22 (435)  15.10.20209:48
A to vážně nikdo nezkusí ten jeho omyl zrekonstruovat? Jestli je vůbec něco takového reálné? Přijde mi totiž dost nepravděpodobné že by položením mobilu na nabíječku došlo k zakoupení čehokoli a tudíž bych očekával než z toho někdo udělá článek že si to zkusí zopakovat ­(a pojistí se předtím třeba limitem u banlky­) a uvede co přesně by se vlastně muselo stát...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(3)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  15.10.202010:01
Vám se nikdy nestalo, že jste omylem spustil nějakou aplikaci, spustil fotoaparát, začal někoho omylem vytáčet tím, jak jste vyndal nezamčený mobil z kapsy, nebo jste ho jen měl odemčený v kapse? Vždyť displej dokáže reagovat na tělo i v kapse, obzvlášť je­-li vyšší vlhkost ­(člověk se např. potí­). Tady přeci vůbec nejde o položení na nabíječku, to stejné se mohlo stát, ať by ho položil kdekoli jinde. K tomu nákupu mohlo dojít ještě tehdy, když byl odemčený v kapse ­(tzv. butt­-dialing­). Ta nabíječka je jen místo, kde si všiml potvrzení nákupu, ale s nákupem nemá nic společného.

Trochu to tam upravím, ať je jasné, že nejde o nabíječku.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  15.10.202011:54
Tak ano stát se může všelicos, ovšem je dost rozdíl mezi nechtěným spojením či spuštěšním aplikace a objednáním dílu­/programu a jeho zaplacením a než na něco takového budu upuzorňovat v článku, tak bych si nejprve chtěl ověřit nakolik je to pravdivé třeba jen tím, že tu aplikaci zkusím spustit ­"chtěně­". Už jenom proto že i když znám z osobní zkušenosti případy nechtěného zavolání či spuštění programu na mobilu tak taky znám případy lidí hledající výmluvy když chtějí vrátit něco co sice regulerně koupili ale pak jim došlo že to nepotřebují...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  15.10.202012:06
Ano, i to se může stát. Ale moc nerozumím tomu Vašemu ­"že tu aplikaci zkusím spustit ​­"chtěně​­"". Tady už přeci typ aplikace nehraje roli. Úplně stejně se dá nechtěně spustit jakákoli aplikace, jejíž ikonka je na ploše ­(a sám přiznáváte, že jste se s tím setkal i sám­). Pořád se točíte ohledně toho, co zde není to nejdůležitější. Důležité je to, že se v aplikaci dá něco nakoupit bez potvrzení, což je problém zejména tehdy, když jsou to věci za tisíce dolarů. A průzkumy jiných ­(na něž je v článku odkaz­) i říkají, že to skutečně bylo možné a že se to v posledních verzích odstranilo.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  15.10.202013:59
A o to přesně jde. Čekal bych če se nebudu všichni spoléhat na informace z druhé ruky a fyzicky si to ověří... Ideálně sem hodí i pár obrázků jak to objednání přesně v té aplikaci vypadá.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  15.10.202018:37
Ale jak byste si to konkrétně představoval? Takhle od stolu to říci, to je jednoduché, ale jak konkrétně? Mám si koupit Teslu za 1,5 milionu, abych to mohl ověřit? Asi těžko bude objednávání příplatků fungovat v aplikaci bez spárovaného auta. Navíc, i kdybych to udělal, už bych si stáhl aktualizovanou verzi, která tam to potvrzení má. Takže nevím, ale nenapadá mě jiná možnost, než věřit uživatelům a webům, které tyto rozdíly mezi starší a novější verze aplikace několikrát nezávisle na sobě potvrdily.

Jinak vypadá to takhle https:­/­/cdn.shopify.com­/s­/files­/1­/0173­/8204­/7844­/articles­/Tesla­-Ecosystem­-in­-app­-purchases_2000x.png?v=1580488538 Pokud ten člověk např. pomocí aplikace odemykal auto, nebo jen něco zjišťoval o autě, a nešťastnou náhodou nezamkl telefon, který si hodil do kapsy, nevidím vůbec nic překvapivého na tom, že by se nechtíc doklikal k nákupu a ­"odkliknul­" to, aniž by o tom věděl a chtěl to.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  15.10.202021:17
No výborně takže je možné podobná data získat aniž by si člověk musel kupovat něco za 1 500 000,­- a vybavit článek in podrobnějšími informacemi a konkrátními obrázky...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  16.10.20208:37
A jak tenhle obrázek řeší to, co tu řešíme?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  16.10.202010:18
Jak podrobnější informace ve formě obrázku pomáhá řešit chybějící informace v článku? To si děláte legraci že?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  16.10.202015:41
A ten obrázek snad ukazuje, že se po kliknutí na tlačítko Pay zobrazí žádost o potvrzení? Tedy to hlavní, o co v článku jde?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
Re: detaily | od: drk22 (435)  16.10.202017:56
A proč by to měl dělat. Ten obrázek jen dokazuje, že nějaké podorbnější informace jdou získat i bez nákupu za 1,5mega a podobných výmluv u článků typu copy paste...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(3)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  16.10.202018:02
??? Jaké podrobnější informace? Jakou informaci navíc ten obrázek dává, která není v článku? Kterou? Buďte konkrétní. Vůbec nic neříká o tom, o co v článku jde... zda tam JE nebo NENÍ potvrzení pro nákup. Vy ho tam snad vidíte?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Re: detaily | od: drk22 (435)  16.10.202019:46
Nevím proč ze sebe děláte hloupějšího než jste. Od začátku tu kritizuji chybějící jakékoliv další, nejlépe vlastní přidané informace ­(namýsto akcí typu copy­/past­/splněno­), například to jak to údajně omylem rozkliknuté menu v reálu vypadá, tak najednou vymýšlýte jak je vidět ­"potvrzení pro nákup­"....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  16.10.202019:55
Mám Vám připomenout, co jste sám psal?

"A to vážně nikdo nezkusí ten jeho omyl zrekonstruovat? Jestli je vůbec něco takového reálné? Přijde mi totiž dost nepravděpodobné že by položením mobilu na nabíječku došlo k zakoupení čehokoli a tudíž bych očekával než z toho někdo udělá článek že si to zkusí zopakovat ​­(a pojistí se předtím třeba limitem u banlky​­) a uvede co přesně by se vlastně muselo stát...­"

Takže ještě jednou. Jak to mám zrekonstruovat, když nemám auto, tedy to nemohu zrekonstruovat ­(aplikace bez spárovaného auta asi nákup nenabídne­). I kdybych to auto měl, obchody s aplikacemi mají už aktualizovanou verzi, takže bych tu verzi, která to potvrzení neměla, neměl k dispozici. Takže se ptám snad už popáté. Jak jsem měl já přinést nějakou informaci navíc než ty, které byly k dispozici, když nemám možnost to prakticky ověřit? Jak? Buďte konkrétní. Očividně jste chytřejší než já, tak se strašně rád přiučím, jak byste si to tedy představoval. Ať tedy mohu být v příštím článku lepší a Vy více spokojený. Takže jak? Jak konkrétně?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  16.10.202020:45
Pokud to nevíte tak asi děláte ve špatné profesi...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  17.10.202010:00
Tak buďte konkrétní a místo prázdných slov prokažte, že víte. Já se rád přiučím od lepších. A Vy se tu stavíte do pozice toho lepšího, chytřejšího, vzdělanějšího,... Ale pokud mi to neřeknete, přiučit se nemohu. Já se chci zlepšit. Tak mi pomozte. Buďte konkrétní a řekněte, jak konkrétně si to tedy představujete. Prázdná slova mi v tom nepomohou. Takže jak to mám učinit? Jak?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  17.10.202012:23
Ne vy se evidentně nechcete zlepšit jen hledáte ­"proč to nejde­". Místo toho aby jste nejprve pohledal více informací na internetu a nebo se pozeptal mezi majitely tesly tak raději budete tvrdit ­"že to nejde­".... Prázdná slova tu opakujete zatím jen Vy. Evidentně to jde jen chtít.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  17.10.202014:18
"Místo toho aby jste nejprve pohledal více informací na internetu­"

Takže znova, článek vychází z mnoha zkušeností majitelů Tesly zveřejněných na Internetu. Tedy jsem udělal přesně to, co navrhujete. Tak se ptám asi posedmé, co ještě jsem měl udělat, než průzkum na Internetu od majitelů Tesly, článků různých webů, které to zkoušely, když zároveň nemám Teslu, a i kdybych měl, neměl bych jak získat původní verzi aplikace. Takže jak? Jak konkrétně? Pokud už jste něco navrhl, tak to bylo provedeno. Takže jak? Zatím splňuji přesně to, co navrhujete. Takže proč jste nespokojen?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  17.10.202015:53
Vašimi slovy: ­"Tak se ptám asi posedmé­" Jak přesně jste ověřil zkopírovanou informaci jak ste sám přispěl něčím jiným?
Odpověď nijak. jen copy+paste. Nic navíc ani obyčejné obrázky ­(byť převzaté­) z té aplikace, žádná snaha kontaktovat nějakého majitele, aby si čtenéř udělal představu ­(i ty až po xtém příspěvku v debatě­) ... Evidentně nejste schopen přijmout kritkiku a debata nemá s vámi valného smyslu ­(jen opakujete demagogicky dokola to samé­) jak smustné na ­"technickém webu­".
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  17.10.202016:11
Vždyť jsem to říkal a naznačoval už několikrát. Procházel jsem několik článků na dané téma včetně těch, které stejný problém řešili i v minulosti ­(tedy jiní uživatelé, jiné vozy Tesla, stejný problém­). A upřímně řečeno, nevím, zda se nějaký uživatel Tesly bude chtít stát pokusným králíkem a objednávat si něco jen proto, že chci o tom napsat článek. A ještě by takový uživatel musel mít starou verzi aplikace.

Já s kritikou nemám nejmenší problém. Ale musí být na místě. A pochybení opravdu nevidím. Provedl jsem průzkum v několika článcích nejen k této události, ale i k mnoha událostem minulým ­(včetně uvedených mailů z podpory Tesly a tweetů Elona Muska, kde se k zamítnuté refundaci sám osobně vyjadřoval­), našel jsem zdroje, které to, co po mně chcete provést prakticky, dokonce prakticky provedly, otestovaly a potvrdily, takže já osobně potvrzení stejné věci z asi 5­-6 nezávislých zdrojů považuji za dostatečné. Že Vy ne, za to nemohu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  17.10.202017:19
"Provedl jsem průzkum v několika článcích nejen k této události, ale i k mnoha událostem minulým ​­(včetně uvedených mailů z podpory Tesly a tweetů Elona Muska, kde se k zamítnuté refundaci sám osobně vyjadřoval​­), našel jsem zdroje, které to, co po mně chcete provést prakticky, dokonce prakticky provedly, otestovaly a potvrdily, takže já osobně potvrzení stejné věci z asi 5​­-6 nezávislých zdrojů považuji za dostatečné. Že Vy ne, za to nemohu. ­"

Bohužel tohle Vám nevěřím, podle všeho jste to udělal maximálně až po diskuzi. Jinak by to na tom článku bylo poznat a vůbec by tohle nemuselo vzniknout...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  17.10.202017:34
Jo, jasně. A jako v tomto odstavci článku to jako poznat nejde?

"Aplikace totiž dle několika průzkumníků využívá podezřelých hrátek s uživatelským rozhraním, které usnadňují neúmyslné zakoupení různých položek přes Internet. Není to totiž zdaleka poprvé, co se ozvali uživatelé, kteří omylem zakoupili položky v aplikaci, které nechtěli. Na některé z incidentů už v minulosti reagoval i sám Elon Musk, který přislíbil nápravu, a mnozí říkají, že se toto podezřelé chování značně zlepšilo a poslední verze aplikace už tato potvrzení nákupu vyžadují.­"

Tento odstavec jasně říká, že tu je několik průzkumů, které potvrdily podezřelé chování UI aplikace Tesly. Jasně říká, že to zdaleka není poprvé, co k něčemu takovému došlo, dokonce že na ně reagoval Elon Musk a také to, že další zdroje potvrzují zlepšení v poslední verzi aplikace. Takže si už konečně přestaňte vymýšlet. Všechno to tam je a je jasně vidět, že se článek zakládá na mnoha různých situacích z různých, které to potvrzují. Rozhodně není založen jen na tomto jednom incidentu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  17.10.202018:48
Zase výmluvy. Nejde žádná přidaná hodnota tam není oproti zdroji tam není i ten obrázek je ­"informativní­". Vy prostě nechcete slyšet kritiku..
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  17.10.202019:28
Já kritiku snesu, pokud je oprávněná, a rád se na jejím základě zlepším ­(učinil jsem to tak už mnohokrát­). Teď mi tedy vysvětlete, jakou přidanou hodnotu byste od toho článku tedy čekal. Snad jsme si už vysvětlili, že to nemám jak zrekonstruovat ­(auto si kvůli tomu kupovat nebudu, aplikace bez auta to neudělá, aplikace se ve staré chybové verzi stáhnout nedá­), že těch zdrojů tam bylo více než dost ­(několik článků včetně praktických zkušeností, příspěvků majitelů i Elona Muska ­- a že prý to z článku není poznat­), ukázali jsme si i obrázky, které ale, jak jsme si ukázali, stejně nebyly potřeba, protože obrázek může ukázat existenci něčeho, ale nikoli neexistenci.

Takže když už nemáte kam, tak je problémem, že článek musí mít přidanou hodnotu? Takže jakou přidanou hodnotu byste tedy konkrétně očekával? Jak by např. kontaktování majitelů vylepšilo tento článek? Co jiného bych se asi dozvěděl a mohl napsat, než to, co potvrdilo už několik jiných nezávislých zdrojů? 5­-6 zdrojů nestačí, Vy potřebujete zdrojů 20? To mám psát 100 majitelům Tesel? Kolik se jich ozve? Kolik z těch, kteří se ozvou, budou mít ještě starou appku? Kolik z těch, kteří se ozvou a budou mít ještě starou appku, bude svolných riskovat a zkoušet riziko nevracení peněz kvůli mému článku? A kolik takových majitelů bude pro Vás dostatečný počet? To mám jednu blbou aktualitu psát týden? A bez takové přidané hodnoty se jako nesmí informovat? To jste rozhodl Vy?

Pokud je to v mých silách, obvykle se do svých článků snažím dávat přidanou hodnotu a zejména uvádět věci do kontextu. Ale tady mi fakt není jasné, co bych mohl přidávat, aby to článek nějak znatelně vylepšilo.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  17.10.202020:02
Evidentně nesnesete jinak by jste neměl potřenou takto reagovat. A ta ukázka demagogie na konci o tom zda smíte zveřejnit něco bez přidané hodnoty je vážně úsměvná. Myslím že jsem více než jasně popsal co by neškodilo u takovéhoto článku dodat ­(a nemyslím si že by to zabralo zase tak moc času­) místo jen přebírání zpráv někoho jiného. Ale je to marný, je to marný a je to marný.....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: detaily | od: Milan Šurkala (1449)  17.10.202020:26
"nemyslím si že by to zabralo zase tak moc času­"

To jako fakt? Zkoušel jste to někdy? Vážně si myslíte, že by bylo jednoduché kontaktovat desítky, ne­-li stovky majitelů a mezi najít někoho, kdo by ještě měl starou verzi appky? A teď z těch, kteří mají starou appku, kolik lidí asi bude ochotno odpovědět a na vlastní riziko to zkusit? S tím, že se jim nemusí vrátit peníze. To jako opravdu si myslíte, že by tohle někdo jen tak podstoupil? Fakt si myslíte, že byste někoho takového našel dostatečně rychle? A ještě, že by jich bylo několik. To jako vážně? To mi teda přijde hodně, ale opravdu hodně naivní.

Nevím, jaké zkušenosti máte Vy, ale já už napsal pár článků včetně těch využívajících průzkumů, které byste chtěl. Stačil třeba článek o přednosti na kruhových objezdech s průběžným pruhem. Po třech čtyřech dnech jsem teprve měl pár odpovědí, ze kterých se dalo na něčem stavět ten článek. A to byla jen odpověď na otázku bez jakéhokoli rizika pro dotazované. A Vy mi tu chcete namluvit, že podobně rychle najdu majitele Tesel, kteří budou ochotni riskovat nemalé peníze ­(a to ještě vlastní­) pro nějaký průzkum? To jako... vážně? Vážně si to myslíte?

Navíc, proč bych je měl hledat, když už to, co bylo potřeba potvrdit, bylo dávno několikrát nezávisle potvrzené?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Re: detaily | od: drk22 (435)  17.10.202020:41
"To jako fakt? Zkoušel jste to někdy?­"
Co já, ale člověk co se snaží dělat novinářskou práci by to mohl alespoň zkusit...
Jenom toho času co musela zabrat tvorba těch výmluv tady...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Zkušenosti | od: ticho.cz (47)  15.10.20209:46
Úplně stejnou mám zkušenost s aplikací moje O2 stačí jeden klik bez potvrzení a máte hned navýšená data a stornovat to prý nejde, mi řekl týpek na info lince.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: Zkušenosti | od: drk22 (435)  16.10.202010:42
Tak tam není třeba ani na nic klikat. Po jednom objednání před půl rokem s daty na měsic. Se mi i po ukončení ­(jinak se prodlužovaly automaticky­) zapínají stejná data na měsíc automaticky jakmile zapnu datový přenos....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(2)
Re: Zkušenosti | od: ticho.cz (47)  16.10.202011:42
automatické dokupování, při vyčerpaní datového limitu, jsem samozřejmě vypnul okamžitě, ve výchozím nastavení je to zapnuté.
Tady šlo o dokupování dat přes mojeo2, při překročení limitu, ale já na to klikl omylem a data jsem nepotřeboval a stejnak se to nakoupilo, a právě problém je stejný jako byl u Tesly klikneš a žádné potvrzovací tlačítko není, prostě se to přikoupí na jedno kliknutí, což si myslím je špatně, stejně jako řeší tento článek.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Tesla | od: pcmaker (157)  15.10.20207:00
Aplikace je vyvíjena přesně podle přání zákazníka, takže to nesvědčí o solidnosti firmy. Navíc Tesly obecně jsou nedodělky a s kvalitou výroby klasických automobilů se to nedá vůbec srovnat. Známý má po dvou reklamacích už třetí kus. Kvalita zpracování je opravdu špatná a tuto značku obecně bych tedy nikomu nedoporučil.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
Limit pro nákupy na internetu | od: Choakinek (336)  14.10.202020:55
Tak hlavně musel mít nastavený limit pro nákupy na internetu někde kolem té částky, tj. na zhruba 100 000 Kč ­(když to pro názornost převedu na naši měnu­).

Dement :­-D.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(7)
Re: Limit pro nákupy na internetu | od: tervicz (23)  14.10.202022:13
Proč hned dement? Jednak neznáme konkrétní detaily účtu a přesný průběh té transakce, druhak to není na americkou střední třídu nějaká kosmická suma nebo něco co by člověka položilo i v tom nejhorším případě úplné ztráty, osobně mám třeba limit taky dost vysoký, protože téměř všechny nákupy realizuju online, nebudu pokaždé řešit nějaké ad hoc zvyšování.

Máme 2 faktorovou autentikaci, důvěryhodné obchodníky, může dojít k omylu samozřejmě, ale je poměrně velká jistota, že se napraví. Horší je, že si takovéhle transakce si třeba někdo ani nemusí všimnout :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
Re: Limit pro nákupy na internetu | od: lipo (57)  15.10.20208:42
Kdyz to pro nej jsou drobny tak proc to reklamuje a breci? Inteligentni clovek si nastavi limity tak aby pak nebrecel a nemohl se mu takovejhle fail stat
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(3)
Re: Limit pro nákupy na internetu | od: lipo (57)  15.10.20208:45
Dobrej navod jak prijit o penize kvuli lenosti­/neopatrnosti.. Ale je to kazdyho vec.. Nebyl by pak internet plnej tehle super pribehu
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Limit pro nákupy na internetu | od: HattoriHanzo (2)  15.10.202013:39
Len malé OT. Vaziri je zubný lekár, takže stredná trieda asi ťažko ;­-D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Limit pro nákupy na internetu | od: drk22 (435)  16.10.202010:43
A podle Vás je střední třída co? A zubaři patří kam než do střední třídy? K chudině, či horním 10 000?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: Limit pro nákupy na internetu | od: blue.sun (103)  17.10.202020:12
Teda, vy jste materiál k pohledání... Nic nevíte, ale řečí plno, a ještě se budete hádat... kvalitní kousek, opravdu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.
Uživatelský profil Vám umožní u nás využívat několik zajímavých funkcí.