reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
20.4.2005, Zdeněk Kabát, návod
Velký hitem mezi levnými grafickými kartami pro AGP se stala GeForce 6600, která nabízí asi nejlepší poměr cena/výkon ve své třídě. Jedním z hlavních argumentů pro koupi této grafiky jsou možnosti přetaktování, ALE - některé modely mají omezenou horní hranici přetaktování jádra na cca 420-450MHz. V článku se dozvíte, jak tuto ochranu šikovně obejít.
1  2  
mirekcisar | 12.11.200920:24
Ahoj mam problem spustit pc pri vlozeni grafiky do slotu.Mam desku Asrock K7VT4A PRO a nemohu to pretaktovat na agp8x v biosu,protoze mi to tam pise jenom 4x.Pritom deska podporuje i 8x.nevite nekdo jak to flashnout?Uz jsem zkousel i stahnout jinou verzi biosu a porad se nedari.Prosim poradte.Dekuju
Odpovědět0  0
fanab (32) | 30.9.200722:14
klidně jen špatně zasunutý konektor od monitoru. Pokud je všechno správně zapojené tak bych jako první zkusil přeinstalovat ovladače. Ale vypadá to na ten kabel.
Odpovědět0  0
tori11 | 30.9.200721:43
Včera jsem přemisťovala celé PC z místa na místo a po znovuzapojení se všechny barvy změnily jakoby do modra. Monitor občas problikne a mírně ztmavne. nevíte někdo co s tím, kde se stala chyba? Celé jsem to přenášela a přepojovala vypnuté.
Odpovědět0  0
kankan | 1.10.20076:36
Nejspis je poskozeny kabel od grafiky na monitor ten neni staveny na nejake caste ohybani.
Odpovědět0  0
nedo | 28.10.200620:41
co když se mi tam ty artefakty zobrazujou pořád? nemám jí taktovanou.stalo by se něcom kdybych tam nahrál bios z 6600GT?
Odpovědět0  0
holotrop | 31.10.200617:33
jestli se ti tam ty artefakty objevují pořád tak máš bud vadnou grafiku nebo je špatně chlazená, díval ses jestli ti funguje chladič?radši bych to tam nedával když tam máš artefakty i na defaultních taktech
Odpovědět0  0
frantina | 6.11.200616:26
naper to tam zkusit se ma vsechno :­))
Odpovědět0  0
Atari | 11.10.200621:39
prosim kto ma skusenost s flashnutim biosu na tuto kartu?? Ktory bios je najlepsi pre tuto kartu??
Odpovědět0  0
knecht | 4.8.200614:52
Nevíte někdo jak nastavit v riva tunneru, aby se teplota grafiky zobrazovala v pravo dole na liště. Díky franta
Odpovědět0  0
elgorn | 1.6.200613:23
mam msi nx 6600 256 MB a nemozem tam dat ten sparkle bios, pise ze board id nesedi. co mam robit
Odpovědět0  0
kankan | 1.6.200618:13
moze to byt ina revizia dosky musis to skusat dalej ja som to tiez len tak robil momentalne som na 540­/540
Odpovědět0  0
elgorn | 14.6.200613:52
a neda sa upravit nejako ten stary bios?
Odpovědět0  0
kankan | 14.6.200620:22
To nie.
Odpovědět0  0
kankan | 5.4.200622:32
Mam galaxytech 6600 AGP 256MB DDR 300­/500 bios je bloknuty na 460­/510 napalil som bios od sparklu je to lepsie ale ten je tiez bloknuty na 507­/531 neviete o niecom este lepsom ?
Odpovědět0  0
metal-lmen | 30.3.200618:10
prosim o pomoc a jak nahrad stary bios kdyz se chcu zbavit pretaktovani
Odpovědět0  0
Jiří Fiala | 30.3.200617:52
Ahoj, mám originál AGP GF6600 od Sparkle a nestačím se divit, kam až jsou tady všichni schopní vyšroubovat takt pamětí. Já sice přetaktuju GPU na 540 MHz bez problému, ale paměť přes 500 nejde, nad 500 se prostě zasekne systém ­(plus artefakty­). Nevíte, v čem by mohl být problém? Deska je GB K8VT800, paměti na kartě Elixir, procesor A643000+ v socketu 754. Díky.
Odpovědět0  0
amrtin (46) | 28.3.200620:22
sezen si gk do pci slotu...
Odpovědět0  0
etj | 29.3.200615:13
To je fajn, budu Ti moc vdecny za pomoc... Muzes se trochu rozepsat.... Postup. Nebo nejaky odkaz, kde tohle podrobne resej? Kartu do PCI mam. Nejsem moc zkuseny uzivatel ­(to z toho vlastne vypliva :­), ze jsem to pos... Dekuji
Odpovědět0  0
etj | 28.3.200619:52
Takze, flashoval jsem moji A6600 TD 256MB a nepovedlo se, mam puvodni BIOS a chtel jsem zkusit postup ­"zadani poslepu­" , ale jak? Pocitac mi z diskety NEBOOTUJE !! Vse je nastaveno spravne, s jinou GK to jde nabootovat. Mohl byste mi nekdo popsat jiny zpusob?? Jak na to? Pomozte. Jsem zoufaly :­((
Odpovědět0  0
ajvens | 23.3.20060:08
tak to niekto zhrnte aky bios na kartu 6600 s pridavnym napajanim a 256MB DDR ? Dik !
Odpovědět0  0
XD | 3.3.20060:55
Mam mozna zvlastni problem,ale mam.Reinstaloval jsem WinXp a kdyz jsem dal vse dohromady nainstaloval jsem kodeky ­(Codecs6030_allin1­) a zkousim jestli to funguje,prehravam ruzna videa a vse funguje az na soubory typu .wmv a je zvlastni ze jen nektere .wmv,nevim cim se od sebe lisi ale jsou to pokazde vzdy ty same.Zvlastni je take projeveni chyby,otevru video s priponou .wmv a cely prehravac se sekne ­(je jedno v jakem prehravaci udela to uplne v kazdem­) a pote se objevi modra obrazovka s hlasenim ze chyba je v souboru ­"nv4_disp­" a nezbyva nic jineho nez restart.Kdyz se nactou WinXp a udelam to same,tak se to sekne znova,cimz jsem vyloucil ze to je nahoda.
Ale jak jsem se jiz zminoval dela to jen u nekterych wmv souboru a nedokazu rict cim se od sebe lisi.
Zkousel jsem tedy preinstalovat ovladace,bez uspokojiveho vysledku.Dale jsem zkousel radu zde v diskuzi nekde uz zminenou o pridani radky do souboru ­"nv4_disp.inf­",taky bez uspechu.
Ze zoufalosti jsem zkousel reinstalovat i kodeky i kdyz jsem vedel ze to jima nebude.
Tedy pokud nekdo vite jak na to,prosim ozvete se budu za kazdou radu nesmirne rad.
Odpovědět0  0
Tom321123 | 10.2.200620:32
Mohl by mi někdo prosím poslat bios od Sparklu?Moje grafika je Asus GeForce 6600,AGP,128 MB,128 bit,s přídavným napájením.Na těch stránkách co je tady odkaz jsem sice našel,ale vypadá to,podle toho co mi to pořád píše při flashování,že to je jen na PCI­-E sběrnici.Díky moc.můj mail je xxxwww@seznam.cz
Odpovědět0  0
Tom321123 | 11.2.200619:40
Tak jsem zjistil,že jsou tam biosy i na AGP,ProLink se mi podařilo díky nvflash ­-4 ­-5 ­-6 nahrát,ta 4 byla rozhodující,ale nárust výkonu nebyl zas tak dramatickej...proto jsem chtěl zkusit Sparkle,jenže ten mi nějak nefunguje.Při nabíhání po startu mi to ukazuje 256 MB na grafice,což je blbost,já mám 128...a asi díky tomu mi to ani vůbec nenajede...neví někdo kde je problém?
Odpovědět0  0
Dod | 11.2.200620:14
to iste robi aj mne, jedine co mi pomohlo bolo na pevno v biose zadat frekvencie ale 2D a 3D musia byt nastavene rovnako. podarilo sa mi moj Asus N6600 128 MB rev.2 dostat na 500Mhz jadro a 670 Mhz pamate. inac je uplne jedno ktory bios pouzijete rovnake vysledky mam s mojim originalnym aj ostatnymi co som skusal iba ten sparkle mi zblbol tiez vypisoval pri nabiehani ze karta ma 256 MB
Odpovědět0  0
Candy | 11.2.200620:54
A v čem je ten bios lepší, já to udělal, tak, že jsem si upravil pouze ten původní originální bios. Vím, je to blbost, taktování nejde, ale proč?
Odpovědět0  0
Tom36 | 18.2.200610:19
Souhlasím.Tady někde výš je mail na kluka,co mi poslal upravený originál Asus,kde jsou změněný natvrdo frekvence­-500­/650.2D i 3D úplně stejný...a musím říct,že můžu dostat mýho Asuse teď na 540­/680...ale mám to nastavený na těch 500­/650...nechci úplný maximum.Takže ProLink i Sparkle jsou pro mě úplně zbztečný.
Odpovědět0  0
Tom54 | 18.2.200610:21
Souhlasím.Tady někde výš je mail na kluka,co mi poslal upravený originál Asus,kde jsou změněný natvrdo frekvence­-500­/650.2D i 3D úplně stejný...a musím říct,že můžu dostat mýho Asuse teď na 540­/680...ale mám to nastavený na těch 500­/650...nechci úplný maximum.Takže ProLink i Sparkle jsou pro mě úplně zbztečný.
Odpovědět0  0
abcabc | 10.2.200620:11
Mohl by mi někdo prosím poslat bios od Sparklu?Moje grafika je Asus GeForce 6600,AGP,128 MB,128 bit,s přídavným napájením.Na těch stránkách co je tady odkaz jsem sice našel,ale vypadá to,podle toho co mi to pořád píše při flashování,že to je jen na PCI­-E sběrnici.Díky moc.
Odpovědět0  0
Jimi | 10.2.200619:06
Text příspěvku:
to bude nejspis v poradku ta frekvence, co si nastavil je pro 3d aplikace spust si monitor frekvence ­(mislim ten graf v riva tuneru­) a zapni nejakou hru chvilku hraj, pak ji vypni a koukni na monitor mel bys tam videt vyssi frekvenci

a je to skutočne tak.
Ďakujem.
Odpovědět0  0
Jimi | 9.2.200614:58
Mám všetko spravené podľa vášho návodu,­(Bios, úpravy v Riva tun.­) ale ked zdvihnem frekvenciu, stále mi to prepne na pôvodných 299,25. Hoci všade mám zobrazenú žiadanú frekv. ­(502MHz, Hardware monitor ukazuje 299,25MHz.
Čo sa stým dá spraviť?
Ďakujem.
Odpovědět0  0
Marw66 | 10.2.20069:22
to bude nejspis v poradku ta frekvence, co si nastavil je pro 3d aplikace spust si monitor frekvence ­(mislim ten graf v riva tuneru­) a zapni nejakou hru chvilku hraj, pak ji vypni a koukni na monitor mel bys tam videt vyssi frekvenci
Odpovědět0  0
Candy | 11.2.200620:02
Dobrý den
Mám ten samý problém, vyskoušel jsem vaši radu, ale jsem nepatrně zmaten při pohledu na tento graf; tady je link: http:­/­/candy.borec.cz­/graf.JPG je to normální, že si dělá Core Clock co chce?
Odpovědět0  0
WolwZz | 7.2.200618:53
Ahoj mam Athlon XP 64 3000+, 512Mb ram, Pronlink GF6600 256mb ­(zatim netaktovano­)a v 3D marku 03 mam 3606 bodu neni to trochu malo???
Odpovědět0  0
Meeeee | 27.1.200620:08
Zdravim, na ASUSe mi nalinkovany BIOS nechce ist, pise ze neni kompatibilna karta... Co s tym? Nemam GT, iba tu ­"obycajnu­"...
Odpovědět0  0
Marw66 | 10.2.20069:23
Mam stejnej problem nevite nekdo nahodou?
Odpovědět0  0
Jan Macháček | 10.2.200614:50
Mel sem ten samy problem, tak jsem zacal prochazet fora a nasel jsem upraveny BIOS pro ASUS, tak pokud ho budete chtit, tak ho mohu zaslat na mail. Muj je: jan_machacek@iol.cz
Odpovědět0  0
Mystic_MAX | 22.1.200616:45
Skousel jsem preflashovat bios karty podle vaseho navodu a nejak to nevyslo a ted mam misto pismen a obrazku jen rozhazene kostko co ted s tim?
Puvodni bios zalohovany mam!
Odpovědět0  0
amrtin (46) | 22.1.200619:04
Na teto strance nahore je postup­-staci se podivat.
Odpovědět0  0
amrtin (46) | 22.1.200619:07
Krom toho doporucuju preinstalovat ovladac.
Odpovědět0  0
amrtin (46) | 22.1.200619:11
...a jeste neco ­- v Nibitoru nedoporucuju delat jine upravy nez aktivovat tepl.cidlo a hybat s frekvencema na predem vyzkousene kmitocty.
Odpovědět0  0
BFLM | 22.1.200611:52
zkusil jsem nejdriv Prolink a byl jsem zklamanej, vykon se zvysil jen asi o 200bodu v 3dmark05, tak jsem tam dal Sparkle a vykon je o 38 procent vyssi nez s Prolink biosem a to na stejnech taktech.Takze funguju na 520­/698 oproti 300­/500 co bylo puvodne na Leadteku...jdete rovnou do Sparkle :­).
Odpovědět0  0
tove8 | 22.1.200619:24
zajimavy. Mam presne opacny zkusenosti :­-­)
Myslim co se tyce taktu...sparkle byl u me mene stabilni nez prolink, ale rozdily nebyly v podstate zadny. Jasna volba je ale pro ty­(vcetne me­), kteri potrebuji DVI vystup...sparkle jde JEN na VGA, prolink pak na VGA­/DVI bez problemu s +­/­- stejnymi takty
Odpovědět0  0
Mystic-Max | 22.1.200610:19
Jake hodnoty mam nastavit v NibiToru?
Odpovědět0  0
Candy | 17.1.200616:19
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, proč se mi hned po nastavení nové frekvence ta frenkvence hned sníží na původní hodnotu?
Odpovědět0  0
Candy | 12.1.200622:46
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli by to přetaktování šlo i na tuto kartu. V čem je taktování nebezpečné?
Odpovědět0  0
Johana | 4.1.200614:35
Cau lidi mam vyse uvedenou gr kartu.samozrejme ze jsem ji chtel pretaktovat,jo slo to docela dobre ale jadro jsem neprehoupnul pres 465Mhz.Jakmile zvysim vic,zasekne grafika a musim natvrdo resetovat.Pameti sly dost dobre,bezi mi na 735.Vykon ve 3D marku 03 ­-6220 bodu.Cekal jsem vic,to jardo me docela zklamalo,cekal jsem ze pujde na 500 jako GT.Mam @VGA utilitu od gigabytu ale ten mi nevezme jiny bios nez muj upraveny gigabyte,dosove prikazy me dost odrazuji neznate nekdo neaky jiny program na flashovani z windows?Ocenil bych navod jak prehoupnout jadro pres 500...dik...jo a nevite jestli funguje BIOS Palit s V­-modem?Slysel jsem ze ma jiny PCB.Dikes...
Odpovědět0  0
dingooo | 2.1.200615:37
Kupil som kartu MSI NX6600 VTD AGP a chcel su taktnut.Prvy problem bol ze jadro neslo viac ako 400Mhz.Rozhodol som sa flashnut bios a nevedel som aky.Skusal som rozne biosy najviac sa mi na tuto kartu osvedcil bios z Gigabytu.Po flasnuti karta sla pretaktovat uplne v pohode nad 500Mhz.
3DMark05 ram­/gpu
550­/300 2086b
600­/525 2884b
600­/548 2916b
Na kolko mam len seriovy chladic, pri taktoch 600­/525 sa teplota vysplhala na 73st.
600­/548 som testoval pti otvoronom okne :­) aby nahodou nieco nevyhore.Odporucam kvalitny chladic.
Mohlo to byt aj lepsie , ale som limitovany cpu. 2200XP­/1800Mhz oc 2400­/2000Mhz

bios Gigabyt http:­/­/www.mvktech.net­/components­/com_simpleboard­/uploaded­/files­/giga6600.rom
Odpovědět0  0
BLiTZ | 1.1.20061:54
Chtěl sem se zeptat jaký jste použili chladič na 6600 AGP, řri taktování ?? Dik. Nebo koupit něco takového : http:­/­/www.alzasoft.cz­/DetailPage.asp?DPG=54456&CatId=18842847 ?
Odpovědět0  0
fanab (32) | 1.1.200615:42
Jo jo, to je to se tam dá dát.
Odpovědět0  0
sir lord charles | 31.12.200513:08
no co se tyce toho pridavneho napajeni nekde jsem cetl,ze to nevadi a muzu potvrdit,protoze ani ja jsem s tim nemnel problemy spis by mohlo delat problemy 256mb pameti­(pouze domenka­)doporucoval bych si rozhodne zalohovat bios a vyskouset od prolinku nebo ten sparkle z vyse uvedene stranky samozrejme 256mb pameti osobne raci doporucuju prolink,ale grafika ti to nemusi prijmout
Odpovědět0  0
sir lord charles | 18.12.200519:18
myslis 128mb pameti?jo tak s tou kartou mam taky problem,skousel jsem kde co a vysledek nic moc.mam sice novy bios,ale neni to uplne podle mych predstav a proto bych od tebe potreboval puvodni bios z te karty jestli budes tak hodny a posles mi ho budu ti opravdu moc vdecny a rad se s tebou podelim o sve skusenosti s touhle kartou. : )
Odpovědět0  0
pem | 6.12.200520:28
Chtěl bych na svou katru Inno3d GF6600 nahrát nový bios ale nevím jaký,protože mám kartu bez přídavného napájení a v návodu zde se píše že musím mít přídavné napájení!

Prosím poraďte
Odpovědět0  0
sir lord charles | 18.12.200519:25
myslis 128mb pameti?jo tak s tou kartou mam taky problem,skousel jsem kde co a vysledek nic moc.mam sice novy bios,ale neni to uplne podle mych predstav a proto bych od tebe potreboval puvodni bios z te karty jestli budes tak hodny a posles mi ho budu ti opravdu moc vdecny a rad se s tebou podelim o sve skusenosti s touhle kartou. : )
Odpovědět0  0
pem | 18.12.200519:54
Zapoměl jsem tam napsat že mám 256 MB a ne 128MB ­(bez přídavného napájení­). Budu moc rád když mi jakkoliv poradíš. Jestli chceš tak ti originální bios z mé karty klidně pošlu.
Odpovědět0  0
Garwin | 16.11.200516:46
Je to flashnuti BIOSU stejny i u 256 Mb verze? Myslim si ze jo, teda az na jiny BIOS od Sparkle... Ale tak nekdo poradte...
Odpovědět0  0
Petr Švec | 21.9.200615:37
WinFast Leadtek A6600 TD 256MB

Stáhni si originální BIOS z http:­/­/www.leadtek.com.tw­/eng­/support­/download.asp?downlineid=157&downline=WinFast+A6600+TD+256MB
a uploaduj ho podle návodu tady... a stáhni si poslední verzi NVFlash tj. 5.36... a flash ni to podle návodu...

Poté si stáhni NVTweak v1.7.1 a zvol Enable ALL...

A pak instailuj RivaTuner 2.0 RC16 uprav to opět jak se tady píše... a můžeš vklidu přetaktávovat...

Pokud ještě budeš mít nový forceware 91.47_forceware_winxp2k_international_whql.exe tak si můžeš dát NVIDIA Control panel a tam v 3D najdeš pod Výkonem možnost přetaktování... zde si pak můžeš nechat zjistit doporučené přetaktování pro tvoji kartu... tj. u mě 315­/531... ­(pro přetaktování nepoužívej NVIDII, ale RIVU!!!­) Nicméně přetaktovat víc to můžeš...
Odpovědět0  0
smejdik | 30.10.200519:55
Jak vám jede na této kartě FarCry? Mám XP2400+­(15x154­) 512MB Leadtek 6600 AGP ­(450­/650­), a při nastavení detailů medium a více mám pořád 30.5fps a rozlišení na to taky nemá vliv, prostě pořád 30.5fps, zkoušel jsem různé ovladače, patche ale nic ??? měřeno přes BenchemAll ­(demo Fort­).
Odpovědět0  0
Axeli Machal | 30.10.200520:38
FarCry jsem nedavno zkousel,bezelo mi perfektne na max. detaily s max. FSAA a s max. AF mam tez 6600 AGP pretaktovanou na 543­\667 s ovladaci 71.84 procesor mam 1800+ AMD Athlon XP s 512MB­-Ram.
FPS ti nereknu ale vse slo paradne plynule i pri strelbe i narocnych akcich.
Odpovědět0  0
smejdik | 31.10.200520:33
No a mě se to hlavně ­(nejen­) při střelbě a akcích seká a přitom na předchozí kartě Radeon 9600PRO mi to běželo plynule i na vysoké detaily ­(?­) tak už nevím co s tím, v biosu jsem zkoušel taky všechno. 3DMark05 ­- 2648 bodů. Zdroj mám 300W, může v tom být příčina ?
Odpovědět0  0
Axeli Machal | 31.10.200521:36
To je divne,ale bude to urcite nastavenim nebo ovladaci protoze ten vykon v 3DMarku by zhruba odpovidal ja mam neco kolem 3000 bodu to by zhruba odpovidalo pri tvych taktech.Nevim co vse mas zapojene ale ja mam 300W a jde mi to v pohode.
Nevim cim by to mohlo byt,zkus jine ovladace,snizit takty nic jineho me nenapada.
Odpovědět0  0
devils (1) | 31.10.200522:12
Skus si vypnut FastWrite.
Mne robilo podobne problemy, potom som to vypol a ide mi vsetko v pohode. Najprv som myslel, ze by pomohlo trocha viaccej voltikov pre procak, ale pomohlo iba docasne ­(asi dvojnasobny cas dlhsie som mohol pracovat a niektore hry sa mi spustili­). Vypol som FastWrite cez BIOS a ide mi v pohode.
Skus to spravit aj ty.
Odpovědět0  0
smejdik | 1.11.200521:37
FastWrite jsem zkoušel vypínat i zapínat i různé dalši věci v biosu, ovladače jsem zkoušel různé verze i modifikované, v počítači mám zapojeno 1xDVD­-RW a 1xHDD, deska ASUS A7V880, Leadtek A6600TD AGP, žádné další karty, WinXP + SP2, ale při vyšším taktu GPU nad 450MHz se mi vypíná počítač, ale že by zrovna k vůli zdroje jelo FraCry max. 30fps se mi zdá divné ­(?)
Odpovědět0  0
PETR_CZ | 30.10.200512:25
Zdravím všechny, doufám že mi někdo dokážete poradit. Koupil jsem si zrovna Geforce 6600 AGP ­(Prolink­) a při zapnutí jakékoli hry se po pár minutách natvrdo vypne počítač. Pak nejde zapnout klasickym tlačítkem na zapnutí ze předu case. Musím ho nejdříve úplně odpojit od elektřiny, pak se zase v pohodě zapne. Grafická karta má přídavné napájení. Mám zdroj 300W a v počítači ještě 1DVD mechaniku, 1DVD vypalovačku, 2 hardisky ­(120GB a 60GB­), SB Audigy 2 ZS 7.1 PCI, televizní kartu PCI, kartu pro střich videa PCI a bluetooth USB. Je to zdrojem? Když nezapnu hry, tak počítač funguje. Ale u her se to vypne, tam asi dostáva grafika více zabrat než ve 2D. Jinému člověku grafika fungovala i když neměl zaplé přidavné napájení, takže ta by měla být v pořádku.
Odpovědět0  0
alik69 | 30.10.200513:48
Mno, myslím, že je to slabým zdrojem. 300W na Hdd atd.. je, zdá se mi, dost málo.
Odpovědět0  0
havk (3) | 30.10.200520:31
No, ja ju mam {zatial} na 200W a ide fpoho{asus n6600,s prid. napaj}. Je na nom 1 HDD a 1 mechanika.
Odpovědět0  0
PETR_CZ | 31.10.200521:43
Tak to bylo zdrojem. Koupil jsem 420W a uz to jede pekne. Kartu jsem pretaktoval z puvodnich 300­/500 na 505­/606 a slape jako hodinky. Pri plne zatezi 70 ­- 79 stupnu. Mozna bych mohl taktnout vic, ale i tohle uz staci
Odpovědět0  0
Louža | 22.10.200521:09
Před časem jsem pracoval jako HW technik pro FIC a párkrát nám vypadla elektrika na výrobní lince. Z dvaceti právě flashovaných desek jsme nevyhodili ani jedinou. Chce to jen know­-how...
Odpovědět0  0
Maiden | 6.10.200512:18
Mam MSI NX6600­-VTD256, muzu to flasovat s tim biosem ot Sparku nebo s nejakym jinim?Ma bejt na 400­/600 ale v ovladacich je na 300­/500.
Odpovědět0  0
cecem | 30.11.20051:02
no ja mam taku istu grafiku ako ty a tiez bola takto taktovana ale ja som ju supol na 410­/620 a ide celkom fajn, 3DMark01­-14087 bodov, 3DMark05­- 2600 bodov, myslim ze to je v pohode
Odpovědět0  0
Aleš | 2.10.200510:54
Plánuju nákup téhle karty MICROSTAR MS­-8989­-20 ­(NX6600­-VTD128 Diamond­) GeForce NX­-6600 128 MB DDR3 AGP8x VIVO DVI.

A zajímalo by mě zda jí utáhne 300W zdroj????Když do něj bude ještě zapojenej Athlon XP na 1Ghz,2x CD a DVD vypalovačka a dva disky.???Díky za radu.
Odpovědět0  0
mattone (3) | 2.10.200511:07
asi by ti na 1Ghz athlon stacila obicejna 6600 128mb.
snad by to utah
Odpovědět0  0
mattone (3) | 2.10.200510:31
Pokud se rozhodnete přehrát bios a dostanete možnost taktovat jádro přes 450MHZ měly by jste se logicky dostat přes 500MHZ a to proto že leadtek 6600 a 6600GT mají stejné jádro a stejný chladič ale 6600 běží na 300MHZ a GT na 500MHZ.
Mě to jde jen na 450MHZ ale bez problémů. Nechco měnit BIOS. Jinak teplotu zjistíte ve WINFOXU 2 který je na CD u karty.
mattone
Odpovědět0  0
mattone | 1.10.200519:35
Je změna biosu bezpečná??? Nechci si posrat kartu. Dík matt
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 1.10.200519:41
Není.
Odpovědět0  0
Axeli Machal | 1.10.200520:07
Je bezpecna pokud vse provadite s rozvahou,je rozhodne bezpecnejsi nez nahravani BIOSU zakladni desky :­) kde kdyz neco pokazite muzete ve velke vetsine pripadu desku vyhodit,nez­-li u nahravani BOISU karty se da vzdycky jeste neco udelat a neni to nic sloziteho.
Odpovědět0  0
mattone | 1.10.200520:27
Desku už jsem flashoval, ůspěšně. Ale kámoš to po****.
Odpovědět0  0
zdenal.k@email.cz | 24.9.200516:32
mam tuto kartu a nejedemi hra: The Chronicles of Riddick ­- Escape From Butcher Bay jak to ??? ukazuje mi to hlasku,ze prej nemam opengl 1,3 neby vyssi... pri tim ale karta podporuje opengl 1,5,ne? ?? aspon to vsude pisou,ukazujou..... a pri tom moje stara geforce 4 mx od inno3D opengl ma.... opengl1,3 a spudtim to.... hra se seka,ale jede a na 6600 td hra nejede ??? jak to ??? koupil sem to s tim,ze je to vyhodna karta za dobrou cenu...ale s takouvou se jevi,ze i obycejna geforce 4 mx a este k tomu od inno3d je lepsi.....? jak to ??? pomuze mi nekdo ??? prosim...... zkousel jsem prehrat bios,neuspech... furt to stejny a navic se mi po chvily vzdy sekl pc po staru windowsu :­(­( pomoc prosim.......
Odpovědět0  0
Ichabod | 9.10.200510:37
Pouzij drivery nvidia forceware 71,84 pak musi fungovat...s tema je to vyzkouseny...spousta novejsich driveru mi tu chybu hazi taky
Odpovědět0  0
Axeli Machal | 9.10.200514:15
ROFL panikááá wuááá hehe :DDD tak ty si me rozesmal chlape,to se ti povedlo.Zkus jiny drivery.
Odpovědět0  0
Chudy (1) | 21.9.200511:12
lidi lidi ... mám MSI KT6V , Sempron 2200@2500 ­/400mhz­/ 780MB ram a A6600TD AGP­(LEADTEK­) a bez přetaktu mam v 3d05 necelých 2000 po přetaktu 525­/688 mam necelech 3000 ...... a proto se ptám.­"Je něco špatně?­"
A taky si myslím ... že kdybych si koupil nějaký pasivi na ty ddrka tak by to bylo mnohem lepčí­(po přetaktu výkon jako 6600GT­).........
O hrách se f této diskuzi asi nemá cenu bavit .. protože každá hra je stavěná ůplně jinak viz. DOOM3 ... takže bych výkony radši porovnával jen v 3dmarkXX ... a navíc vůbec nechápu 3DMARK01SE kde mi to hází ubohých 11000 ... což sem měl s R9600... nazdar bazar Chudy.... a jinak moc děkuji za návod jak editovat bios­(jinak bych z levné 6600 neudělal o cca 1000kč dražší X700Pro)
Odpovědět0  0
Grek21 | 31.8.200514:49
Lidi malej dotaz a neslo by upravit original bios od Leadteku aby sel taktovat vejs a stale fungovaly vsechny vystupy?
Odpovědět0  0
Rhadesan | 11.8.200516:40
Mam ASUS N 6600, taktnutou na 425­/730, jenze kdyz po startu nespustim ASUS SmartDoctor, tak vetracek bezi na malych otackach, v tom SmartDoctoru si to muzu nastavit aby byl na 100 procentech, jak to samy udelam v RivaTunneru???
A jeste jedna vec ­- opravdu je to chyba riva tunneru ze frekvence obcas svevolne spadne na zpet 300 MHz­(i bez zateze­)??Nejak se mi to nezda... Nekdo to uz nahore pise, at si clovek nahraje do BIOSU standartni jiny frekvence ­- jenze to mi pak nejde pustit ten SmartDoctor a vetracek bezi jen tak aby se nereklo ;­-­))
Odpovědět0  0
Fukar | 3.8.200514:44
Jo a ještě se mi nepodařilo přepsat v Riva Tuneru hodnotu MaxCoreClock na 200, jak je uvedeno, bere to čísla pouze od 0­-9, přepnuto na desítkovou...Nic mě nenapadá...Mám RivaTuner15.6RC...
Odpovědět0  0
Tomasko | 27.7.200515:13
http:­/­/www.mvktech.net­/index.php?option=com_remository&Itemid=26&func=fileinfo&parent=folder&fi­lecatid=966

tento web momentalne nechodi ..ak niekto ma ten BIOS Sparkle pre 6600 nech my ho poslen na thomi@inMail.sk

Thanks.
Odpovědět0  0
free666 | 26.7.20057:51
Jestli jsem tenhle clanek dobre pochopil, tak ten ­"trik­" s odstranenim frekvencniho bloku spociva u karet s referencnim designem v tom ze se tam flashne Sparkle BIOS,ktery ten blok v sobe nema...to je sice fajn, ale nevim nekdo jak editovat BIOS u karty s jinym REF designem?Jmenovite u MSI NX6600 VTD­-128 Diamond...
podle nekteryh recenzi ma totiz MSI vlastni design....
Odpovědět0  0
Fukar | 24.7.200514:27
No díky za článek!Kartu jsem koupil minulý úterý a sám jsem si s ní trochu pohrál,zatím bez flashnutí biosu ­- bez artefaktů jsem dostal jádro na 432 a paměti na 650!Ve 3DMarku05 je větší rozdíl s rychlejší memory, než s vyšší frekvencí jádra ­- Mám AMD64 2800+, 512 Kingmax a po přetaktování jsem udělal 2652 ­/předtím 1847­/.
BTW:na přetaktování jsem použil utilitu od Leadteku WinFox, +nezbytný krok s Riva Tunerem kvůli ForceWare

A dotaz ­- karta mi odmítá pracovat s vezrí ovladačů 71.89...restaruje se systém po jakékoliv snaze o spuštění 3D aplikace...
Odpovědět0  0
GreyEminence | 24.7.200517:22
vypni v biosu fast write:­-)
Odpovědět0  0
Matejicekkk | 20.7.20050:00
caute, tak sem si vcera poridil novou ASUS n6600 do AGP.....sla taktit na 430­/650...3d mark 01­/03­/05­-14500­/6350­/2750.Jenze pochopitelne sem chtel viuc, tak si rikam Flashnu bios...nahraju ho na disketu, boot, natuknu nvflash....nacita firmvare, ale pak to hodi chybu­(nez by se mel zeptatz jesi chci opravdu flash­) napise to error board ID a vypise to tam nejaky cisla.....sakra cim to je?Zkousel jsem i vic biosu, Palit a sparkle, a nic :­( koukal jsem na kartu, a je na ni rev 1,01 ! A ty biosy by mely byt pro rev 01, muze to byt tim?Ze ma ta deska jine ID a tudiz se neprehraje? :­( |Diky za radu|
Odpovědět0  0
Mensa | 2.1.200616:29
no mám úplně stejnej problém...je to revize 02 a všechny ostatní BIOSy jsou pro revizi 01 a taky nevim co s tim..opravdu nikdo k tomu nic neví, nebo alespoň nevite jaky jiny BIOS pouzit, zkousel jsem Prolink a Sparkle a ASUS rev.01 a pri tom to slo, ale karta nenajela. Diky za pomoc
Odpovědět0  0
djborik | 9.1.20069:12
skus prikaz nvflash ­-4 ­-5 ­-6 jmeno biosu.rom
Odpovědět0  0
Axeli Machal | 14.6.200520:56
mam A6600TD od Leadteku :­) s BIOSEM Prolink kartu mam nataktovanou na 543­\667 ­(jde to i vic,ale nechavam takhle­) kdyz v RivaTuneru mam zapnuty monitorovani frekvence Jadra,Pameti a teploty GPU,sem tam napr. kdyz pustim nejakou hru takt pameti zustane na onech taktovanych 667 ale takt jadra se zniceho nic snizi z 543 na 299 ­(300Mhz­) tedy na zakladni frekvenci nevim cim to muze byt stava se mi to i u 3DMarku03 nebo 05 a pomuze bud jen restart a nebo znovu nataktovat,nevite cim to muze byt?Nesetkal jste se s tim nekdo?Muze to byt myslite vysokou frekvenci jadra...dela mi to i v Biosu od Sparkle.
Odpovědět0  0
rousini (65) | 14.6.200521:22
jsem na tom stejně. S touto kartou a BIOS Sparkle se mi občas ­(50%­) spustí 3DM05 a možná i hry ­(tam to nesleduju přes RivaT­) s nastavením 2D 299­/550 a třeba až ve 2.testu GPU ­(Forest­) se to přepne na 3D ­(477­/688­). Jen mám nyní obavu o funkčnost DVI slotu, protože chci jít do LCD s vyšším rozlišením a vrácením se do orig. Leadtek BIOS ­(asi 380­/600­) bych si moc nezahrál??? Ty refreshe při spouštění win mi 1x denně nevadí a do vlastností GK taky pořád nelezu.
Odpovědět0  0
svibix | 14.6.200521:41
Ahoj mam stejnou kartu i bios. U me je to same. myslim ze je to hranice jadra. u me je to 545 pak dochazi taky k resetu frekvence...
Odpovědět0  0
Axeli Machal | 14.6.200522:12
Dal jsem to na 530Mhz a jde to zatim zda se naprosto v pohode tak uvidime :­) diky
Odpovědět0  0
Davve | 27.6.200510:32
Cau.Delalo mi to taky.Dela to riva tuner.Kdyz ho odinstalujes nastavis takty primo v biosu odinstalujes drivery grafiky a znova nainstalujes melo by to byt ok.To poznas treba podle bodu v 3D marku.
Odpovědět0  0
Mimox | 8.6.200513:18
Testuji CANYON 6600 128MB, ale je to hrozný! CPU šlo to jen 350MHz, na 399 na 4. testu byla černá obrazovka! Aktivoval jsem teplotní čidlo, ale nedokončil měření, protože jsem usnul :­-­), takže nevím, či se nepřehřívá, ale typuji, že ne, na dotek se mi nezdala moc horká při 350MHz. Nezobrazuje mi v ovladačích taktování zvlášť 2D a 3D a v NiBiToru jsem to zkoušel pro 3D nataktovat v Biosu výše, ale nefunguje to :­-­( Tak jsem zkusil flashnout bios z Albatronu ver.1.0, která má stejný vzhled i paměti, ale nešlo to, absolutně se rozpadl obraz ! :­-­( S tou výměnou Biosu to nebude tak snadný.... Nevím či to maj všechny, aneb mám jen takový štěstí na fakt ­"parádní­" kousek... :­-­(­( To se divím těm co to jde ­"jenom­" na 540..!!!
Odpovědět0  0
Martin T | 6.6.200518:19
Slyšel jsem, že ho tam nemá ASUS... Jsou ještě další? Dík za odpověď.
Odpovědět0  0
xblack | 6.6.200518:59
A je to ověřené?
Odpovědět0  0
rhadesan | 11.8.200513:49
Asuse mam, ale kdyz taktuji vic jak na 440, tak to spadne na 300, ale zadnej reset provadet nemusim...
Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.