Komentářů: 46, score 1.5 | Digimanie: 906/1.3 | Svět mobilně: 2/1.0 | Relaxuj: 1/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 28.2.2023 s hodnocením -3:
Nahradit ty proruSSké, antivaxerské, protivládní, konspirační, dezinformační a další troly nevyžaduje AI. Stačí databáze pár desítek předefinovaných vět a zcela nahodile z nich vybírat. ;)
Komentář z 6.2.2023 s hodnocením -1:
Řidiči a jejich platy budou jeden z nákladů, které přeprava pomocí EV navýší. Už jste zmínil chladírenské nebo mrazicí návěsy, které vyžadují nemalou porci energie. Podobně kritickým je čas přepravy u živých zvířat. S delší dobou přepravy se prodlužuje doba péče o tato zvířata, tj. další náklady navíc.
Když už jsme u MKD, tak za dálkovou dopravu můžeme zmínit také přepravu osob, tedy autobusy cestovních kanceláří. Pokud cesta do Španělska a zpět vyjde na cca 2x2dny, jsou to 4 dny dovolené. Už to samo o sobě je pro některé lidi hůř přijatelné a volí třeba leteckou dopravu o jejíž neekologičnosti netřeba diskutovat. Nově by měli strávit v busu dokonce 7 dnů?!
Další oblastí postiženou zavedením EV budou složky IZS. Zde nákladem nebudou peníze, ale nic menšího než lidské zdraví a život.
Není zapotřebí kdovíjak povolovat uzdu fantazii, stačí se podívat na realitu každodeního života. Kam nás zavede absolutní elektromobilita je zcela jasné. Tento typ dopravy je vhodný pro pohyb dodávek a kamionů na vzdálenosti obecně jmenované jako město, pro rozvoz z centrálního skladu na jednotlivé prodejny či pobočky firem. Dále také pro osobní přepravu. Pro takové účely nejspíš mohou být EV plnohodnotnou náhradou aut s ICE. Pro ostatní druhy přepravy, plus například složky IZS je zapotřebí přijít s něčím více funkčnějším. Stavět na pouhém očekávání, že v přístích několika dekádách dojde k průlomovému objevu v oblasti akumulace el.energie je hazard jenž si nemůže dovolit nejen EU. Nemluvě o výrobě el.energie, kde platí stejné očekávání. Plná náhrada ICE pomocí EV je očekávání ne nepodobné tomu, jaké má dítě věřící v zázrak jenž učiní Ježíšek tím, že mu nadělí pod stromeček dárky. Děti mohou a dokonce mají věřit v zázraky, časem by však měly dospět a s tím také pochopit, že pokud se má něco stát, musí to být realistické a současně to musí být něčí hlava a ruce kdo to odpracuje. Zvlášť by to mělo platit pro ty dospělé, kteří svými rozhodnutími ovlivňují životy stamilionů lidí. Očekávání zázraků nechme dětem a lidem víry. Je krásné doufat v zázraky, některým lidem, kteří už nemají či nevidí jiné východisko to dává naději. Záchrana planety Země by se však neměla upnout k víře v zázrak, v dárek od Boha elektromobility, ale stanovit si realistické cíle. Cíle, které se dají dosáhnout za pomoci ověřených technologií.
Když už jsme u MKD, tak za dálkovou dopravu můžeme zmínit také přepravu osob, tedy autobusy cestovních kanceláří. Pokud cesta do Španělska a zpět vyjde na cca 2x2dny, jsou to 4 dny dovolené. Už to samo o sobě je pro některé lidi hůř přijatelné a volí třeba leteckou dopravu o jejíž neekologičnosti netřeba diskutovat. Nově by měli strávit v busu dokonce 7 dnů?!
Další oblastí postiženou zavedením EV budou složky IZS. Zde nákladem nebudou peníze, ale nic menšího než lidské zdraví a život.
Není zapotřebí kdovíjak povolovat uzdu fantazii, stačí se podívat na realitu každodeního života. Kam nás zavede absolutní elektromobilita je zcela jasné. Tento typ dopravy je vhodný pro pohyb dodávek a kamionů na vzdálenosti obecně jmenované jako město, pro rozvoz z centrálního skladu na jednotlivé prodejny či pobočky firem. Dále také pro osobní přepravu. Pro takové účely nejspíš mohou být EV plnohodnotnou náhradou aut s ICE. Pro ostatní druhy přepravy, plus například složky IZS je zapotřebí přijít s něčím více funkčnějším. Stavět na pouhém očekávání, že v přístích několika dekádách dojde k průlomovému objevu v oblasti akumulace el.energie je hazard jenž si nemůže dovolit nejen EU. Nemluvě o výrobě el.energie, kde platí stejné očekávání. Plná náhrada ICE pomocí EV je očekávání ne nepodobné tomu, jaké má dítě věřící v zázrak jenž učiní Ježíšek tím, že mu nadělí pod stromeček dárky. Děti mohou a dokonce mají věřit v zázraky, časem by však měly dospět a s tím také pochopit, že pokud se má něco stát, musí to být realistické a současně to musí být něčí hlava a ruce kdo to odpracuje. Zvlášť by to mělo platit pro ty dospělé, kteří svými rozhodnutími ovlivňují životy stamilionů lidí. Očekávání zázraků nechme dětem a lidem víry. Je krásné doufat v zázraky, některým lidem, kteří už nemají či nevidí jiné východisko to dává naději. Záchrana planety Země by se však neměla upnout k víře v zázrak, v dárek od Boha elektromobility, ale stanovit si realistické cíle. Cíle, které se dají dosáhnout za pomoci ověřených technologií.
Komentář z 16.3.2022 s hodnocením -1:
K otázce pro BaM a ne BAM mě napadá jeden důvod. BAM je leta používané označení Bajkalsko-Amurské Magistrály. Možná se chtěli vyhnout kolizi s právy Ruska na toto označení. Kdoví.
Nejvíce přínosné komentáře