A pritom muze byt vysvetleni tak jednoduche. Kazdy podvodnik chyceny za ruku, bude na zdravi sve matky prisahat, ze on nic neudelal.
Odpovědět0 0
Jen aby se nedočkali nulové tolerance od hráčů...
Jinak "takže proticheatovací systém nám může dát ban v postatě i jen za to, že jsme se podezřele zlepšili" je vážně vtipné. Když uvážím že k výraznémyu zlepšení může dojít například když si pořídíte lepší internet či vyměníte zastaralý HW a u někoho stačí i vyměnit myš!
Odpovědět1 1
Ban nedostal za cheatování ale za boostování ranku s pomocí někoho dalšího kdo cheatuje, máš to tu i v obou screenech a anglicky snad umíme..
A tato praktika samozřejmě dělá celou situaci ještě kontroverznější, protože ke všem false positives se samotnou detekcí cheatů přichází ještě nutnost prokázat, že o potenciálním cheatování dalšího člověka dotyčný věděl.
Zero tolerance k cheaterům je sice chválihodný přístup, ale zase to musí mít hlavu a patu, protože osobně bych radši nechal 100 cheaterů utéct než jednomu nevinnému hráči dát ban neprávem, dokážu si totiž představit tu frustraci stát se to mně, a následný pocit nejistoty že se to může stát kdykoliv znovu aniž bych to mohl jakkoliv ovlivnit, přesně jako týpek píše na konci zdroje:
"It's easy to remain sceptical when claims of innocence crop up until you're subject to the very same mistake. Honestly, as betrayed as I feel by Ubisoft's current system, the worst thing about it is easily the paranoia that someone I know could be cheating without my knowledge."
Odpovědět1 1
presne to me napadlo taky, ach jo....zacinam uvazovat o nekoupi Division 2 jen kvuli tomu abych nebyl frustrovanej. Zustanu u Escape from Tarkov :)
Odpovědět0 0
OK, tyto systémy mi trošku unikají, protože MP hry po síti nehraju. Upraveno. Pak by mě ale i zajímalo, jak teda má nějaká automatika vůbec rozhodnout, že někdo byl "boosted by a cheater"? Měl jsem za to, že prostě proběhne matchmaking a mě jako hráče nemusí vůbec zajímat, s kým jsem v týmu, natož jestli ten dotyčný používá cheaty. Takže ve hrách jako Rainbow S.S. mám svým způsobem odpovídat za ostatní, se kterými třeba i pravidelně hraju?
Odpovědět1 0
Rozhodnout se to dá nejlépe tak, že vyhodnocuji opakované buď co dotyčný má spuštěno na počítači (což je asi nejjednodušší, a nejprůkaznější), monitorovat existující cheatovací programy (ty programy obvykle neexistují v jednom exempláři, někdo se na nich znaží vydělat atd.) a detekovat je na počítači hráče. Nebo detekovat nestandartní chování využívající komunikace mezi klientem a serverem. Typický příklad byl před lety program čínských minerů ve WoW, který jim umožňoval se "teleportovat" se instantně mezi místy ve hře (což samozřejmně hra neumožňovala). Nebo opakované chování botů, kdy takový program hraje opakovaně "stejně" (což člověk nikdy neudělá).
Naopak prudká změna ELO hráče v kombinaci se změnou IP znamená často, že na účtu hraje někdo jiný, tj. obvykle prodaný účet, což ale taky pravidla zakazují...
Odpovědět1 0