reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
25.1.2019, Jan Vítek, aktualita
Ubisoft zaujal v případě titulu Rainbow Six Siege postoj nulové tolerance k podvodníkům, který dle redaktora serveru KitGuru nefunguje zrovna ideálně. Damien Mason tak dostal tzv. banána, ačkoliv sám žádný cheat nevyužil a není si ničeho takového vědom.
SatanS (209) | 26.1.201920:59
A pritom muze byt vysvetleni tak jednoduche. Kazdy podvodnik chyceny za ruku, bude na zdravi sve matky prisahat, ze on nic neudelal.
Odpovědět0  0
drk22 (775) | 25.1.201915:20
Jen aby se nedočkali nulové tolerance od hráčů...
Jinak ­"takže proticheatovací systém nám může dát ban v postatě i jen za to, že jsme se podezřele zlepšili­" je vážně vtipné. Když uvážím že k výraznémyu zlepšení může dojít například když si pořídíte lepší internet či vyměníte zastaralý HW a u někoho stačí i vyměnit myš!
Odpovědět1  1
foxem (29) | 25.1.201915:12
Pekne toto
Odpovědět0  0
chaostheory (86) | 25.1.201915:08
Ban nedostal za cheatování ale za boostování ranku s pomocí někoho dalšího kdo cheatuje, máš to tu i v obou screenech a anglicky snad umíme..

A tato praktika samozřejmě dělá celou situaci ještě kontroverznější, protože ke všem false positives se samotnou detekcí cheatů přichází ještě nutnost prokázat, že o potenciálním cheatování dalšího člověka dotyčný věděl.
Zero tolerance k cheaterům je sice chválihodný přístup, ale zase to musí mít hlavu a patu, protože osobně bych radši nechal 100 cheaterů utéct než jednomu nevinnému hráči dát ban neprávem, dokážu si totiž představit tu frustraci stát se to mně, a následný pocit nejistoty že se to může stát kdykoliv znovu aniž bych to mohl jakkoliv ovlivnit, přesně jako týpek píše na konci zdroje:

"It­'s easy to remain sceptical when claims of innocence crop up until you­'re subject to the very same mistake. Honestly, as betrayed as I feel by Ubisoft­'s current system, the worst thing about it is easily the paranoia that someone I know could be cheating without my knowledge.­"

Odpovědět1  1
foxem (29) | 25.1.201915:14
presne to me napadlo taky, ach jo....zacinam uvazovat o nekoupi Division 2 jen kvuli tomu abych nebyl frustrovanej. Zustanu u Escape from Tarkov :)
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3360) | 25.1.201915:29
OK, tyto systémy mi trošku unikají, protože MP hry po síti nehraju. Upraveno. Pak by mě ale i zajímalo, jak teda má nějaká automatika vůbec rozhodnout, že někdo byl ­"boosted by a cheater­"? Měl jsem za to, že prostě proběhne matchmaking a mě jako hráče nemusí vůbec zajímat, s kým jsem v týmu, natož jestli ten dotyčný používá cheaty. Takže ve hrách jako Rainbow S.S. mám svým způsobem odpovídat za ostatní, se kterými třeba i pravidelně hraju?
Odpovědět1  0
drk22 (775) | 25.1.201917:23
Rozhodnout se to dá nejlépe tak, že vyhodnocuji opakované buď co dotyčný má spuštěno na počítači ­(což je asi nejjednodušší, a nejprůkaznější­), monitorovat existující cheatovací programy ­(ty programy obvykle neexistují v jednom exempláři, někdo se na nich znaží vydělat atd.­) a detekovat je na počítači hráče. Nebo detekovat nestandartní chování využívající komunikace mezi klientem a serverem. Typický příklad byl před lety program čínských minerů ve WoW, který jim umožňoval se ­"teleportovat­" se instantně mezi místy ve hře ­(což samozřejmně hra neumožňovala­). Nebo opakované chování botů, kdy takový program hraje opakovaně ­"stejně­" ­(což člověk nikdy neudělá­).
Naopak prudká změna ELO hráče v kombinaci se změnou IP znamená často, že na účtu hraje někdo jiný, tj. obvykle prodaný účet, což ale taky pravidla zakazují...
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.