nVidia: 13 her pro Shader Model 3.0
28.8.2004, Zdeněk Kabát, aktualita
Server The Inquirer zveřejnil seznam her, které budou "ušité" pro sérii GeForce 6 od nVidie. Ušité proto, že tyto grafické čipy jako jediné podporují v současnosti DirectX 9.0c se Shader Modelem 3.0 (tzn. pixel a vertex shader 3.0) s rozšířenou...
Server The Inquirer zveřejnil seznam her, které budou "ušité" pro sérii GeForce 6 od nVidie. Ušité proto, že tyto grafické čipy jako jediné podporují v současnosti DirectX 9.0c se Shader Modelem 3.0 (tzn. pixel a vertex shader 3.0) s rozšířenou škálou efektů. Zmíněné hry zahrnují:
Přestože mají být tyto hry založené na SM 3.0, půjdou samozřejmě spustit i na grafických kartách ATi. Shadery verze 2_0_b, které obsahuje rodina R3xx a RV3xx dokáží stejný kód spustit také, ale o něco pomaleji. Nicméně zajímavou informací také je, že se mluví o podpoře Shader Model 3.0 i u Hlaf-Life 2, který je postaven téměř výhradně pro ATi.
Zdroj: The Inquirer
- Lord od the Rings: Battle for the Middle Earth
- Stalker: Shadows of Chernobyl
- Vampire: Bloodlines
- Splinter Cell 3
- Tiger Woods 2005
- Madden 2005
- Driver 3.0
- Grafan
- Medal of Honor: Pacific Assault
- Painkiller (po aplikaci patche)
- Far Cry (po aplikaci patche)
- Unreal engine 3
Přestože mají být tyto hry založené na SM 3.0, půjdou samozřejmě spustit i na grafických kartách ATi. Shadery verze 2_0_b, které obsahuje rodina R3xx a RV3xx dokáží stejný kód spustit také, ale o něco pomaleji. Nicméně zajímavou informací také je, že se mluví o podpoře Shader Model 3.0 i u Hlaf-Life 2, který je postaven téměř výhradně pro ATi.
Zdroj: The Inquirer