nVidia je připravena na Shader Model 5.0, čip G100 na cestě?
13.3.2007, Milan Šurkala, aktualita
Nový nVidia SDK10 (Software Development Kit) obsahuje nové profily Fragment50, Vertex50, Geometry50, které dávají tušit Shader Model 5.0. Z toho vyplývá, že hardware podporující Shader Model 5.0 přijde co nevidět. Což je zajímavé vzhledem...
Nový nVidia SDK10 (Software Development Kit) obsahuje nové profily Fragment50, Vertex50, Geometry50, které dávají tušit Shader Model 5.0. Z toho vyplývá, že hardware podporující Shader Model 5.0 přijde co nevidět. Což je zajímavé vzhledem k nedávnému uvedení hardware s SM4.0, který ATi dokonce k dnešnímu dni ani nepodporuje.
Server VR-Zone.com tvrdí, že SM5.0 a DirectX 10.1 by měly podporovat už čipy nVidia G90. Ty by však podle zatím známých informací měly být jen málo upravenými čipy G80, nově vyráběnými 65nm technologií. Je více pravděpodobné, že SM5.0 budou podporovat až připravované čipy nVidia G100, které by měly mít zbrusu novou architekturu.
Tyto čipy by měly být postaveny proti čipům AMD-ATi R700, které mají být podle všeho vyráběny 55nm procesem. Ty budou rozhodně podporovat DirectX 10.1 (tuto podporu by prý částečně měl mít i R600), objeví se snad počátkem roku 2008. nVidia G100 je prý naplánovaná na první čtvrtletí roku 2008.
Zdroj: www.vr-zone.com
Server VR-Zone.com tvrdí, že SM5.0 a DirectX 10.1 by měly podporovat už čipy nVidia G90. Ty by však podle zatím známých informací měly být jen málo upravenými čipy G80, nově vyráběnými 65nm technologií. Je více pravděpodobné, že SM5.0 budou podporovat až připravované čipy nVidia G100, které by měly mít zbrusu novou architekturu.
Tyto čipy by měly být postaveny proti čipům AMD-ATi R700, které mají být podle všeho vyráběny 55nm procesem. Ty budou rozhodně podporovat DirectX 10.1 (tuto podporu by prý částečně měl mít i R600), objeví se snad počátkem roku 2008. nVidia G100 je prý naplánovaná na první čtvrtletí roku 2008.
Zdroj: www.vr-zone.com