reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
18.2.2019, Jan Vítek, aktualita
V poslední době se objevila ohledně technologie DLSS dvě hlavní témata. Jedno se týká podporovaných rozlišení v závislosti na zapnutém či vypnutém ray tracingu a v druhém zase jde o kvalitu, neboť leckde se výsledný obraz ukazuje jako prostě rozmazaný.
asip80 (1164) | 18.2.201916:33
DLSS rozmazává
TAA to samé :­)

bonus je, že v obou případech NV po reakcích z venčí uvědomila problém a hledá řešení :­)

"NVIDIA aims to remove TAA blurring and ghosting artifacts with adaptive ray tracing in games"
Odpovědět2  1
AnkitaMishra (194) | 18.2.201918:31
Ne, záleží striktně na implementaci. AA ve Final Fantasy je mizerný, takže tam je pomazané všechno jako exkrement na tváři CEO nvidie Jensena Huanga, ale u Battlefield V­(agina­) a Metro: Exodus from Steam je AA vynikající a pokud spustíte DLSS s RTX nastanou dvě věci, spadne vám framerate a rozmažou se textury. Pokud místo toho snížíte rozlišení, tak se zachová AA téměř v dokonalosti. Blíže v testu DLSS=Fail https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=3DOGA2_GETQ
Odpovědět3  4
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.