reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.12.2018, Jan Vítek, aktualita
NVIDIA je známa spíše jako společnost, která využívá své vlastní uzavřené technologie, ovšem v případě PhysX už to neplatí. Tato technologie nově patří mezi otevřené, takže mluvíme o open source. 
Aleš Ulrych (6) | 5.12.201813:12
Tak nevím, ale dle článku na konkurenčním webu omezení platí pro Nvidia karty s ovladači od R304...

"S novou verzí PhysX SDK 4.0 totiž Nvidia zároveň oznámila, že je tento fyzikální engine dostupný jako open source pod licencí BSD ­(3­-class­). Mezi podporované platformy, kde lze PhysX v rámci této licence použít, je iOS, macOS, Android, Linux a Windows ­(je nutná grafická karta od Nvidie s ovladači ve verzi R304 a novějšími­)."
Odpovědět1  0
asip80 (1167) | 5.12.201821:13
jak to tedy bude a tyka se to i nastaveb ­"nad­" physx ? nebo jen samotneho physX
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.