reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

NVIDIA PhysX Flex simuluje interakce pevných objektů, plynů i kapalin

, , aktualita
NVIDIA PhysX Flex simuluje interakce pevných objektů, plynů i kapalin
Společnost NVIDIA ukázala video demonstrující schopnosti nové generace fyzikálního enginu PhysX, který dostal označení FleX. Ten dokáže simulovat různé fyzické interakce pevných objektů, plynů i kapalin, které mohou vývojáři využít pro své hry.
NVIDIA PhysX Flex simuluje interakce pevných objektů, plynů i kapalin
NVIDIA své nové video zveřejnilo na vývojářské stránce Gameworks, přičemž to se týká výhradně možností a schopností enginu PhysX FleX. Ten nabídne zbrusu nové efekty využívající simulaci pevných objektů, částit, plynů a kapalin, do čehož patří třeba i oblečení a jiné.





O PhysX FleX jste měli šanci číst již dříve, ovšem teprve nyní NVIDIA téměř dokončila jeho vývoj, aby mohla nabídnout nové vizuální efekty, jež si můžete prohlédnou v následujícím videu. PhysX FleX nabídne interakci různých materiálů, takže třeba kapalin a pevných objektů, což je vidět třeba při renderovaném nalévání mléka do misky s cereáliemi. Jak NVIDIA uvedla, dosud byly takovéto interakce využívané spíše v renderovacích aplikacích jako Autodesk Maya nCloth nebo Softimage Lagoa, přičemž nyní je bude schopné provádět GPU, a to samozřejmě v reálném čase.

NVIDIA se ve videu zaměřuje především na dvě simulace, a to konkrétně zmíněné cereálie v misce mléka, kde se ukazuje i dopad vypnuté gravitace a pak tu máme stovky tisíc částeček, s nichž se skládá simulovaný kouř. Mléko samotné je simulované rovněž ze 100.000 částeček a NVIDIA myslela i na jeho povrchové napětí, které se projeví především právě při vypnuté gravitaci.


PhysX FleX může dle NVIDIE dobře simulovat i větrný tunel a všemožné interakce různých, nebo i stejných substancí. Technologie také zvládne simulovat lidské tělo, fázové přechody, oblečení, provazy či lana a přilnavost. V současné době je PhysX FleX ve fázi betatestování a NVIDIA pracuje na jeho integraci do Unreal Engine 4.

Zdroj: Hexus.net

reklama
reklama
reklama