reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
19.8.2019, Jan Vítek, aktualita
NVIDIA využila startující Gamescom k prezentaci další vlny AAA her, které budou podporovat její technologie RTX. Můžeme se tak podívat i na videa ukazující, to co ray tracing přinese a zde je o co stát. 
batmaster (699) | 19.8.201914:52
Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale někdy se mi zdá, že u některých materiálů nemají nastavenou úroveň odrazu. Pak vypadají všechny odrazové plochy jako zrcadla, což je samozřejmě nepřirozené a v některých scénách to vyloženě vadí. Ale i tak je to myslím krok správným směrem.
(Spíše než odrazy mi třeba u ukázky z Watch Dogs vadilo, že když šlápnete do kaluže, nic se nestane a její hladina je pořád jako klidná zrcadlo. A u RTX je to ještě více zdůrazněné než bez něho.)
Odpovědět3  0
honza1616 (3625) | 20.8.20197:18
....asi moc naročné na CPU, vypočítat zvlnění vodní hladiny :­)­))
Odpovědět0  0
wrah666 (6205) | 20.8.20199:31
Nj, měl to už minimálně Half Life 2. Spolu s docela realistickými odrazy právě na hladině. A dneska už to má i wowko, což je fakt výkřik nejnovějších technologií :)
Odpovědět2  0
ste si jistý že to co jste viděl v Half­-Life 2 byl raytracing ?
Odpovědět1  1
wrah666 (6205) | 20.8.201915:06
SAmozřejmě, že tam žádný RT nebyl. Jenže očividně ­"nějak­" dokázali vymyslet, že voda vypadala zcela realisticky. Odlesky, zrcadlení, brázda za skůtrem atd. A to prosím jde o hru vydanou 2004, běžící na hardwaru z roku 2004. Problém není nedostatek ray tracingu, problém je myšlení programátora! Jeden se prostě zamyslí jak to udělat, druhý řekne, že to nejde.
Odpovědět2  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.