reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

olda79

Registrace: 31.1.2008
Komentářů: 22, score 4.2
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 17.6.2021 s hodnocením +12:
Nevzpomínám si, že by AMD někdy slibovalo automatické fungování ve všech hrách. Kdyžtak prosím link. Oproti DLSS je to open source a funguje i na neAMD grafikách. Jak víc použitelné napříč herním světem si to představuješ?
https:­/­/gpuopen.com­/fsr­-announce/
Komentář z 17.6.2021 s hodnocením +4:
Nemá to být otevřený standard, který stačí zprovoznit aktualizací ovladačů. Je to ­"jen­" open source a cross platform.
Komentář z 28.3.2023 s hodnocením +3:
Odpovídá rozložení ujetých kilometrů i autům se spalovacími motory? Není to v článku uvedeno. Pokud ne, tak závěr akorát je, že si auta na baterky prostě kupují lidé co jezdí málo.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 25.6.2014 s hodnocením +1:
Samsung SSD 840 Pro 250GB je super, ale doporučuju Crucial MX100 512GB.
Komentář z 12.11.2013 s hodnocením +1:
Já jsem k Mantle velice kritický.

1­) Je to uzavřený standard. Může ho změnit jen AMD. Ostatním je dovoleno ho jen implementovat. Až ho předá třeba např. Khronos group, tak má cenu říkat, že je to otevřené API.
2­) Nikde jsem ještě nečetl jak moc low­-level je. Jak moc je ušité na míru GCN. Zatím předpokládám, že je pro jen GCN a ostatní ho mohou emulovat.
3­) Otevřený standard tu je. Je to OpenGL ­(ES­). Pokud je moc high­-level, tak se může AMD zasadit o jeho doplnění o low­-level funkce.