Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Průvodce: Grafické benchmarky

9.2.2004, Martin Štěpánek, článek
Průvodce: Grafické benchmarky
Mnoho z vás, čtenářů se často dotazuje jak spustit některý z grafických testů nebo jak dosáhnout dobrých výsledků. Proto jsme dnes, jako reakci na časté dotazy, připravili popis nejčastěji používaných benchmarků. Článek má za úkol ukázat nejen jak benchmark spustit, ale také jak jej správně nastavit.
Comanche 4 patří ke starším hrám, její vydaní bylo již před 3 lety (přesněji 20.9.2001). Byla to také ve své době první hra, která vyžadovala ke svému běhu HW TnL jednotku (DirectX 8).

Engine hry využívá především vertex a pixel shadery verze 1.1. Dále pak ve velké míře bump mapping.

Obrázky ze hry:



Při testování používám toto nastavení:
Rozlišení: 1024x768, 1280x1024 a 1600x1200 všěe při 32-bitových barvách. Testuji bez zapnuté komprese obrazu a bez zvuku.

Stahovat můžete ZDE.

Výsledky



Je až směšné, jak jsou všechny Pentia velmi vyrovnané a na proti tomu oba Celerony dosahují méně než polovičních výsledků.