Já jim všem fandím. Trochu bych si dovolil poupravit možný reálný nájezd s těmito 400 cykly.
Pokud vezmeme oněch orientačních 500 km reálných jako základ, aplikovali pouze nájezdy se SOC od 10 % do 80 %(to znamená využití baterie ze 70 % její kapacity, dále zohlednili klesání kapacity 0-400 cyklů ze 100 % na 91 % ((100-91)/2= 4,5% pokles v polovině cyklů - zaokrouhlím na 95 % proti původní kapacitě).
Potom mi vychází:
500*0,95=475*0,7=332,5*400 cyklů = 133 000 km
Po najetí těch 133 000 km by měla ona baterie stále v průměru 91 % kapacity.
Odpovědět0 2
Váš výpočet má jednu vadu, špatně interpretuje termín "cyklus". 400 cyklů po nabití 70 % (10-80%) je 280 cyklů. Cyklem se počítá nabití 100 % a neovlivňuje to to, zda to bylo jedno nabití 0-100 % nebo 10 nabití 70-80%. Nejspíš bude trochu rozdíl v tom, zda to bude 10 nabití 0-10%, 10 nabití 50-60% nebo 10 nabití 90-100% (s ohledem na to, který rozsah mají baterky nejraději), ale pořád těchto 10 nabíjení po 10 % bude jen jeden cyklus a ne 10.
Odpovědět3 0
Ach vlastně ano, jsem to hlava děravá, děkuji za opravu, protom už to vychází.
No jen tak dál s těmi lepšími vlastnostmi baterií.
Ta rychlost nabíjení a životnosti v rámci solid state je tedy úctyhodná.
Pokud by to koncern VW dával do svých el. aut, klidně i s 2C rychlosí nabíjení, za mě pořád dobrý.
Odpovědět0 0
Mno jo, spouste lidi elektroauto vyhovovat nebude.
Ale vysvetlete to tluchubum kteri rozhoduji o tom co se bude smet lidem prodavat a co ne.
(me by ale treba vyhovovalo, ale pockam si az bude dostupnejsi neco jako Spring, proste elektroauto bez frikulinskych kravin)
Odpovědět0 0