
To se ale nyní změnilo, protože provozovatel služby přehodnotil strategii a slibované se stalo skutečností - platit není nutné, pokud nám nevadí přítomnost reklamy. Je to tedy velmi podobné, jako u konkurenční služby Spotify.
Souběžně s novými možnostmi dostala služba nový jednoduchý a použitelný design. Podstatnou novinkou je také fakt, že máme možnost poslouchat hudbu bez předplatného nejen v internetových prohlížečích, ale také mobilních aplikacích.
Pokud se rozhodneme pro některou z placených variant, můžeme si vybrat hned z několika možností. Za necelých 83 Kč / měsíc získáme předplatné pro webové prohlížeče s možností stáhnout si aplikaci pro desktop, díky které získáme přístup ke všem funkcím a možnostem. Předplatné zahrnující mobilní zařízení získáme za 165 Kč / měsíc.
Zajímavou variantou je rodinný balíček, který zvýhodňuje větší množství uživatelů. Se dvěma účty získáme slevu 19 %, s více účty ještě o něco málo vyšší.
Zdroj: Gizmodo