Aiko
|
12.8.200715:05
Mozno by bolo dobre keby ste si aspon troska precitali ten clanok. Ide o metodu ktora urychli off-line rendering. Casy na vyratanie jedneho snimku su minuty, niekedy aj hodiny. Takze do hier to zatial nema zmysel davat.
Odpovědět0 0
Ja jsem si ten článek tedy přečetl: "The quicker, easier, less taxing algorithm could be used in computer animated films, CG sequences in live action movies, or in a more open-ended environment of a video game."
Odpovědět0 0
Aiko
|
12.8.200721:50
ok, chcel som tym povedat, ze ako clovek ktory sa programovanim 3D grafiky zivi a teda chapem o com sa v tom papieri pise, neverim ze tento algoritmus pojde rychlejsie nez 1fps na sucastnych najrychlejsich GPU (pochopitelne v realnych scenach, nie kocka a gulicka :) )
Odpovědět0 0
jestli to bude fungovat tak, jak autoři zamýšlí, tak držím palce
Odpovědět0 0
Na tom obrázku to vypadá velice dobře a věrohodně.
Odpovědět0 0
len škoda, že sa nedajú zväčšiť. Ale fakt sú pekné
Odpovědět0 0