reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.6.2015, Pavel Šantrůček, recenze
3DMark je jedním z prvních nástrojů pro testování režie 3D API a ačkoliv se objevilo hned několik více či méně povedených článků o měření DirectX 12 pomocí 3DMarku, my si dnes provedeme měření svá vlastní a samozřejmě nezůstane pouze u nich. Aktualizováno.
Pavel Matějka (1578) | 8.6.201512:46
se opravdu, ale opravdu nedočkáte ­- hlavní fáze jejich technické podpory skončila 13. ledna a od té doby budou už jen záplaty.
Odpovědět0  0
Pavel Šantrůček (43) | 8.6.201515:50
Osobně si ale myslím, že vývoj ovladačů pro DX12 bude ještě překotný a možná i plný zvratů ­(u Nvidia i AMD­). Ale když se nedočkáme, tak se holt nedočkáme :)
Odpovědět0  0
Pavel Matějka (1578) | 9.6.201517:39
AMD ani Nvidia nepředělají sedmičky na WDDM 2. Znamenalo by to maličkost ­- přeprogramovat grafický subsystém. Tuto možnost prostě nemají, i kdyby chtěli.
Odpovědět0  0
Pavel Šantrůček (43) | 9.6.201523:09
Tak teď podle titulku vašeho příspěvku koukám, že jsem odpovídal původně na něco jiného ­(vylepšení ovladačů Nvidia­). Takže ano, Win7 a DX12 je samozřejmě prakticky vyloučeno právě díky WDDM, ale protože se nikdy nemá říkat nikdy ...
Odpovědět0  0
mr.bird (1) | 24.4.201513:22
Proč jsou proti sobě postaveny grafické karty z různých cenových tříd?
Odpovědět0  5
Jimmz147 (145) | 24.4.201515:19
Protože se jedná o srovnání výkonu. R9 290x a GTX 980 jsou +­/­- nastejno. Kdyby nebyly v testu srovnatelné grafiky, tak by ho ani nemělo cenu dělat.
Jinak samotné výsledky jsou velice zajímavé a je vidět, jak moc Microsoft svůj DX roky zanedbával. I kdyby mělo Mantle nakonec skončit v propadlišti dějin, alespoň nastartovalo nějaký posun vpřed. Velice se těším na porovnání AMD­/NVIDIA v nějaké DX12 hře, která bude neutrální, tedy bez GameWorks apod.
Odpovědět4  0
VashCZ (8) | 8.6.201514:28
Tak v Zaklínačovi vítr společně s trávou, křovisky, a listím odvádí dobrou práci. Ragdolly nejlepší co jsem kdy viděl. Vlasy a vousy­(bez Hairworks­) jsou na skvělé úrovni... to je tím že jsou vývojáři z CD projekt tak napřed, nebo je to díky Gameworks? V novém Batmanovi, kdo ví, by taky mohli být zajímavé Gameworks.

Zajímalo by mě: Jsou ty draw calls využitelný jenom pro grafiku, nebo i pro počítání fyziky?
Odpovědět0  0
Pavel Šantrůček (43) | 8.6.201515:46
Zprávy ze zákulisí jsou takové, že na Witcherovi a jeho optimalizacích prý s CDPR spolupracovala jak Nvidia, tak také AMD. Dva měsíce před uvedením ale prý CDPR na hru narouboval GameWorks a nějaká ta práce AMD tak přišla vniveč. Ale co je na tom pravdy nevím. Samotné Draw Calls jsou pouze pro grafiku ­(vykreslovací příkazy­), pro nějaké to počítání jsou pak compute shadery. Zatím to vypadá tak, jakoby Nvidia postupně a nenápadně stěhovala své gpu PhysX přímo do GameWorks, ale to ukáže až čas.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.