reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
11.5.2005, Martin Štěpánek, recenze
Máme za sebou již čtyři díly testu základních desek pro procesory AMD64. Dnes je na řadě závěr, kde si srovnáme produkty podle ceny a pokusím se vybrat produkty zasluhující ocenění pro jejich výkon, výbavu, kvalitu zvuku nebo dokonalý poměr cena výkon.
buld (1) | 10.7.200519:21
Nechci velky pocitac kvuli prenaseni, proto mikroATX. Vykonostne odpovidajici notebook bych nezaplatil. Ani neplanuji nejake extra rozsirovani. Nepotrebuji 3D vykon. Delam hlavne DTP, upravy obrazku. Grafickou kartu budu mit Matrox, osazeny 1 nebo 2 GB pameti. Z nabidky, co je zde v Cechach k sehnani jsem nasel zakladni desky MICROSTAR RS480M2­-IL, FOXCONN CK804K8MA­-KS, FOXCONN NF4K8MC­-RS, ASUS A8NE­-FM. Mezi temito deskami bych potreboval poradit. Tak jestli nekdo nema zkusenosti. Diky. buld@centrum.cz

Odpovědět0  0
rupius | 16.6.200523:23
Zdar, z vlastni zkusenosti muzu DFI desky doporucit. Sam je prodavam a jsou tezce v pohode, zatim bez problemu. Jinak se tu nekdo zminil o tom, ze ­"vybuchujici­" filtracni kondenzatory na MB deskach jsou minulosti. Me zkusenosti hovori o presnem opaku! Na nForce2 deskach, ktere mam dve doma, jsem je vymenoval cca pred mesicem o pul... Nestability obcas muzou byt zpusobeny i pouhym napuchnutim tech filtraku, rozhodne nevybuchujou, ale tzv. ­"kvetou­" :­) Takze radim to obcas vycistit a hlidat. Kdyz se na nich usazuje prach, nechladi se a zahrivaji a to jim vubec neskodi! Nedelam si srandu, pokud si ted nekdo klepe na celo, verte, ze klasicky kondiky nejsou to pravy orechovy. Chce to kondiky urceny do vetsich teplot, abyste meli jistotu, ze je nebudete pajet za rok znovu... Proste chladit se musi :­)

K veci... Osobne si myslim, ze vybava DFI desek je k jejich cene a kvalite jedinecna. O Nefunkcnosti karajan modulu nic moc nevim, podle me beha v pohode a s primerenou kvalitou zvuku. Uprimne, ten, kdo ma doma aparaturu na ktere pozna rozdil mezi tema zvukovkama tak, aby to nervove nezvladl, je bud psychopat, nebo fajnsmekr, ktery si tejne nepusti muziku z mp3, protoze je to zkresleny a neposlouchatelny... :­)

DFI Ultra­-D RULEZZZ :)
Odpovědět0  0
rupius | 16.6.200523:26
Zdar, tak jedna oprava:
"se a zahrivaji a to jim vubec neskodi!­"

ma byt spravne:
"se a zahrivaji a to jim vubec NEDELA DOBRE!­"

:­))
Odpovědět0  0
Sedlo | 13.6.200523:53
Tiez chcem novy PC 3000+ Venice, chcel by som ho pretaktovat na 2,5 GHz, ABIT je drahy a preto sa rozhodujem medzi MSI K8Neo4 Platinum a DFI LAN Party NF4 Ultra...pre DFI hovori BIOS a lepsi overclock, pre MSI zase podpora, stabilita, snad lepsie komponenty...myslim, ze s oboma doskami je mozne dosiahnut 2,5 GHz....tak mi pls poradte.
Odpovědět0  0
jara11 | 3.6.20052:17
Kupuje novy pocitac. Athlon 64 3000+­(Venice­), Leadtek 6600GT Extreme, 2x Kingmax 512 DDR 400 ale zbyva mi zvolit desku. premyslim o DFI Lanparty Ultra­-D ci Abit AN8 Fatal1ty nebo jen Abit AN8?. Poradi mi nekdo kterou zvolit? Diky
Odpovědět0  0
Mirek s Fatal1ty | 1.6.200517:21
Zravíím,mel jsem Asuse­-­(uz nidy vice­) a ted mam fatalyty,kamos si klad stejnou otazku.Na konec rozhodly penize a ted toho lituje.Me se zda kdyz jsem u nej ze mu pameti dou pomaleji a to mame stejnej komp az na tu desku.A i s grafarnou to jede lip.SATA II??? Kupujte tyto harddisky!!!! Ty fakt letej­-Western.Pomrd...se my 160 Gb IDE a ted mam asi za 2700 SATA II­-Super doufam,ze my to vydrzi aspon do konce prazdnin abych mohl jeste o prazkach parit World of warcraft.Zdavííím a utracejte..
Odpovědět0  0
mirek.leon@seznam.cz | 16.5.200516:43
Nachapu jak muzes na klavesnici vubec ­"naklikat­" ze nForce4 je jedno ktera!!! Je lepsi nez VIA ASUS A8V­-E DeLuxe,via K8T890.Nesmysl!!!!.Mam AMD 64 3200+Venice­(doporucuju­),zminenou ASUSku,6600GT 128GDDR3,2X512 Kingston DDR400 CL2 HyperX.A jeste pred tejdnem jsem mel MICROSTAR K8N Neo4­-Platinum asi o 1000kč drazsi nez VIA.A ve hrach DOOM III,Spinter Cell:Chaos Teory,Far Cry.V Half life II uz moc ne.Mela nForc4 K8N Neo4­-Platinum prumerne o 22,3 MÍÍÍIÍÍÍŇ FPS,coz je pro nas teenagery the most important.Mozna neni tak ­"nova­",ale je lepsi stara vila nez novej byt.A co se tice tech tvejch grafu­(ASUS A8V­-E DeLuxe K8T890­)na poslednim miste v grafickejch aplikaci o tom psat radsi nebudu.Snazil ses ale priste nelži!!!!!!!!!
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 16.5.200516:55
O 23fps mene? :o)
Odpovědět0  0
MIREK II | 17.5.200518:38
Cau,vcera jsem ti psal ze Asus 890 je lepsi nez nForce4.Ale mislim si ze to je aspon mym pripade vyrobcem , MICROSTAR JE TRAGICKEJ!!!! Ta moje deska je super,ale na taktovani moc neni.Asi si ji vymenim za Asusku­(uz nic jiniho­)A8N­-SLI Deluxe.Prej je jeste o neco lepsi a stabilnejsi,tak jsem se te chtel zeptat jestli je nForce4 rychlejsi NA HRY!! nez VIA 890 vse od ASUSu ? Napis sem prosimte tvuj nazor na tento soft.update.A prosimte srovnej A8N­-SLI Deluxe s Abit Fatal1.Diky a sory za vcerejsek ,ale test byl pritazenej za vlasy.!

Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 17.5.200519:24
Co se tyka Asusu....ja netvrdim, ze tento vysledek reprezentuje vsechny prodavane kusy teto modelove rady, ale kdyz jsem dostal dva kusy stejneho typu a jeden nejel a druhy podaval vykony, ktere jsem publikoval, tak to sorry, ale neni to muj problem. Ja jsem byl 100% objektivni a nemohu za problemy, ktere Asus ma.

Pokud bych si mel kupovat desku pro Intel, tak nezavaham ani na chvili a sahnu po Asusu, ale pro AMD64 nikdy. Ty problemy, ktere se vsemi mam, mi za to nestoji. Je to osobni zkusenost a nekdo jiny ma treba jinou.

Jinak srovnavat Abit a Asus je neco jako porovnavat Forda s Ferrari. Asus je vybaveny, ale Abit je to poradne delo, ktere jde hlavne po moznostech nastaveni a zvyseni vykonu. Pokud vam staci vybava, kterou Abit ma, pak bych nevahal a sel do nej.
Odpovědět0  0
MIREK III | 17.5.200519:56
A co stabilita a prehrivani ABITu?Fatal1TY A8N je asi nejlepsi na hry co? A nesypese?Ja slysel ze vybuchujou kondenzatory.A co ABIT Fatal1TY A8N nema oproti ASUSu A8N­-SLI Deluxe ? Myslis ze si vyrazne pomuzu ve hrach a stabilite oprti my ASUS A8V­-E DeLuxe K8T890?DIKY
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 17.5.200521:05
Pokud jsi na rozdil ode me dostal Asus, ktery funguje, tak si ciste vymenou zakladni desky k vyssimu vykonu nepomuzes, respektive pokud povazujes narust o maximalne 2% za dobry, pak ano.
Odpovědět0  0
MIrek IV | 17.5.200521:16
Ja to stejne vymenim uz mam i kupce,myslim ze do budoucna je lepsi deska,ktera ma perfektni taktovani nez u ktery nemuzes udelat nic.A co ta stabilita?????DIKY!!!!!
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 17.5.200521:49
tak to neni u Abitu problem. A ty kondiky, to byl problem pred vice nez 3 lety.
Odpovědět0  0
king | 1.6.200513:25
Trochu tomu nerozumím. Pokud pro AMD 64 nikdy nesahnete po ASUSu, proc u desky Asus K8N4­-E Deluxe ­(kterou ocenujete­) písete, cituji: Pokud bych si měl koupit základní desku pro Socket 754, pro mě jasnou volbou by byla deska s čipovou sadou nForce4­-4x. Takovou desku do testu dodal Asus s označením Asus K8N4­-E Deluxe.
Jak je to tedy ASUS pro AMD ano či ne ? Prave resim co koupit a som z toho volajaky zmeteny. Díky za odpoved
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 1.6.200513:57
Asus K8N4­-E Deluxe je svetla vyjimka mezi deskami Asus pro AMD64. Tato deska byla stabilni a celkove povedena.
Me se spise nelibi Asus pro 939, to jsou same polovicate reseni.
Odpovědět0  0
Tomáš Randa | 15.5.200519:30
Přečetl jsem si zdejší recenzi a myslím že autor zapomněl poznamenat že testuje základní desky pro herní konzole jako jsou WinXP například. Kdyby ovšem plnohodnotně porovnal zde uvedené základní desky, zjistil by že NForce4 je bastl pro Windows a většina desek potom mírně propadá ze svého místa a nahoru by se dostaly například takové výrobky jako Soltek apod, které zajišťují vysokou kompatibilitu se všemi operačními systémy vzhledem ke svému osazení VIAK8T890, Realtek 8169, Promise atd.. další věc na kterou autor zapomněl je chování desek v extrémních situacích jako jsou konfigurace se 4GB ­(S939­) operační paměti, kde by náhle zjistil, že některé z výrobků vůbec nejsou schopny jí adresovat. A pak vyhraje takový šampion u kterého je problém rozchodit zvukovou kartu na desce :­)

Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 15.5.200520:12
Dobry den,
na vas komentar musim reagovat. Co se týká podpory, tak povazuji podporu Win XP a 2000 za dostatecnou stejne tak je ale podporovan Linux. Na webu nVidie lze stahnout samozrejme nejen 32­-bit ovladace, ale i 64­-bit. Co se tyka 4GB pameti, nevim, na kterou desku konkretne narazite. Nicmene bych rad videl nekoho, kdo bude pouzivat 4GB pameti na obyc nForce4 nebo K8T890?! To uz bych radsi sahl po Opteronu a ECC pametech.
No a co se tyka zvuku u DFI....to je mi bohuzel lito, ze mate problemy, ale vase chyby vztahovat na vsechny...no, nevim.

Ale ted vazne. Snad nechcete, aby pri vzajemnem porovnani nForce4 versus VIA K8T890 vyhrala VIA? Jeji cipset je zaostaly a predevsim jizni mustek z dob VIA KT600 je daaaavno za zenitem. A kdyz uz tady manevrujete s pojmy, jako treba 4GB RAM, tak na co vam to je, kdyz tu RAM budete plnit disky pripojenymi na pomaly south­-bridge bez NCQ nebo SATA­-II???? Jedinou vyhodu,kterou VIA ma, ze ji staci pasivni chlazeni, tot VSE. Takove drobnosti jako vybava asi ani zminovat nemam, ze?
Odpovědět0  0
Tomáš Randa | 15.5.200522:31
Uznavam ze pro Linux ovladace jsou, nicmene to nepokryva vsechny operacni systemy. Se 4GB operacni pameti bych si dovolil nesouhlasit, graficke workstationy zcela jiste najdete se 4GB mozna prave s jednou z techto testovanych desek. Ja se zvukem na DFI problem nemam, tu desku bych si nikdy nekoupil prave kvuli NF4, ovsem v diskuzi to nekdo psal.. A ted vazne, ano tvrdim ze VIA neni zadny odpad jak si myslite Vy. A kdybyste si poradne zjistil co testujete, vsiml byste si ze napriklad ten Soltek ma podporu SATAII disku a NCQ na tom Promise radici, sic jen na 150MB, ale umi! Ale to byste mel snad vedet...
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 15.5.200523:15
Ja nerikam, ze se jedna o odpad, ale pokud si znovu projdete to hodnoceni, tak jednoduse zjistite, ze pro Soltek uz nezbylo misto. O viteztvi DFI diskutovat snad netreba. Pak je tam nejlepe vybaveny Gigabyte, opet netreba diskutovat. Dale Abit AN8 Fatal1ty. To je unikatni deska, ktera se od ostatnich pomerne znacne odlisuje. Kdyby mela navic i pridavny SATA radic, byla by jasnym adeptem na Best of Test. MSI RS480 bylo oceneno pro svoje integrovane graficke jadro, ktere je prvni a jedine podporujici DirectX9 ­(o tom, jak je to s GMA900 a jeho DirectX9 ­"podporou­" jsem uz nekolikrat psal­). A na zaver Asus pro S754.

Jak si tedy muzete vsimnout, pro Soltek uz nezbylo misto. Nerikam, ze se jedna o spatnou desku, to rozhodne ne, ale nevynika tolik jako ocenene desky.

Jinak me docela zarazi, ze argumentujete zvukem a to jen po precteni jedineho prispevku, ktrery tady na toto tema byl! Dale bych rad vedel, proc na me tak utocite? Copak jsem nekde napsal, ze nevim co testuji? A to, co kazda deska ma za cipy jsem vypsal presne.
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 17.5.20051:00
Jeste me tak napada, pokud jsem se dobre dival, je ten PDC20779 pripojen pres PCI....takze otazkou zustava, k cemu je takovy pridavny cip, kdyz je opet prec PCI? Na co podpora SATA II a dalsich veci, kdyz to stejne bude brzdeno?

Ja si ted poridil disky Samsung SATA II. Po zapojeni do RAID 0 je prumerna prenosova rychlost pres 100MB­/s, Burst dokonce 290MB­/s. Takze PCI je v tomto ohledu pozadu.
Odpovědět0  0
manstein (10) | 13.5.200521:10
Já bych koupil tuhletu. Nejlepší výkon za 2974Kč s DPH na www.nextcomp.cz v Ostravě. Překvapil mě nemile výsledek Asus A8V­-E s nForce4­-Ultra, teda pokud je to ona za 3249Kč tamtéž.
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 13.5.200521:38
Neni, jelikoz Asus A8V­-E je vybavena cipovou sadou VIA K8T890.
Odpovědět0  0
Tyrael (1) | 11.5.200511:11
Zajímalo by mě jaký je výkonostní rozdíl obyčejné AN8 oproti verzi Fatal1ty. Já osobně SATAII nevyužiju a ten 1000ový rozdíl je dost. Nemá někdo nějaké zkušenosti? Dík.
Odpovědět0  0
enriqo (42) | 11.5.200517:04
Aj mňa by to zaujímalo, mám totiž doma disk, kt. už má integr. technológiu NCQ. A ako som vydel ncq funguje len na sata­-II doskách.
Odpovědět0  0
Lukfi | 11.5.200517:32
NCQ podporuje pouze čipset nForce4 takže podpora SATA­-II není potřeba. Je však možné že NCQ podporuje pouze nF4 Ultra který má zároveň SATA­-II. Ale údajně NCQ moc disk nezrychlí, důležitá je cache. ­(ale co se týče životnosti a hluku tak to možná je výhoda)
Odpovědět0  0
Mexiko | 12.5.200516:42
k fatality jeste pridavaj vetracky na pameti, jinak krome SATA II a toho vetracku jsem zadny rozdil nenasel.
Odpovědět0  0
rosak | 11.5.200510:19
Jsem sice rád, že mám doma šampióna, ale už týden se snažím rozchodit tu integrovanou zvukovku a výsledek žádný…. Neměl někdo podobný problém?
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 11.5.200510:21
A co presne mate za problem? Ja jsem ji rozchodil na prvni popkus, stacilo ji nasadit ­(respektive nasadit Karajan modul­) a nainstalovat ovladace. Ostatne jsem jiz zminoval, ze doporucuji ovladace primo od Realteku a nikoliv ovladace, ktere jsou soucasti ovladacu cipove sady nForce.
Odpovědět0  0
rosak | 11.5.200510:35
V Biosu zapnutý AC97 mám, ale ve správci zařízení v řadičích zvuku kodek AC97 nevidím. V ovládacích panelech pak taky žádné zařízení na přehrávání zvuku nevidím, zkoušel jsem i hledat nový hardware. Zkoušel jsem nahrávat drivery přímo z CD co bylo k desce i audio a rovněž další ovladače stažené z DFI.com, ale výsledek žádný. Přídavný modul Karajan mi zapichovali do desky v prodejně, kde jsem všecky komponenty na PC kupoval.
Ovladače přímo od Realteku jsem ještě nezkoušel, ale už se na to chystám. Ráno jsem si je stahoval, ale nezdá se mi, že by byla chyba jenom v tomhle.....

Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 11.5.200510:37
Tak pokud ten zvukovy kodek Win nenajdou, tak bud je spatne nasunuty do desky, nebo je spatny, nebo se jjeste jednou podivejte, zda je v BIOSu opravdu zapnuty.
Odpovědět0  0
rosak | 11.5.200510:45
V biosu zapnutý kodek AC97 určitě mám ­- už si s tím hraju od soboty ­- 2x reinstall windowsu a podobný srandy ­- myslel jsem si ze začátku, že se to hádá s TV tunerem, ale i když jsem ho odebral a udělal čistou instalaci bez něho tak to bylo stejné.
S tím nasunutím je to možné­- zdálo se mi, že tam hůřě drží ­- zkoušel jsem ho tam přitlačit fest, ale trošku povyjížděl ven ­(cca 1 mm­). Zkusím ho tam něčím zašprajcovat a bude o;)
Odpovědět0  0
Smith (22) | 11.5.200512:27
No a mě jde hlavně o ten program, NVMixer, jde snad před originální soft od Realteku nastavit samostatně hlasitost pro jednotlivé reproduktory ? ­(mám 5.1 a potřebuji mít na každém repru jinou hlasitost­).
Odpovědět0  0
Gentle Giant | 11.5.200513:24
To nastavení jednotlivejch repro je v NVMixeru pohodlnější. Tady si musíš vystačit s ovládáním hlasitosti jednotlivých skupin repro ­(tj. front, rear,side,center,subwoofer­) a vyvážením u dvojic. Nic jiného jsem nenašel.
Odpovědět0  0
Smith (22) | 11.5.200510:38
Ja bez problému používám na Karajan Modulu ­(DFI LP UT nF4 Ultra­-D­) ovladače od nVidie ­- jsou lepší než ty od Realteku.
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 11.5.200510:50
Nemohu souhlasit. Jednak jsem se o tom presvedcil uz nekolika testy, jednak to tvrdi i ve forech a zahranicnich webech. Jedine, v cem jsou ovladace nVidie lepsi, je ovladaci program, tot vse.
Odpovědět0  0
DigitaldooM (137) | 11.5.200511:15
taky nesouhlasim :­) na první poslechnutí jsou NV ovladače příšernost ..a ještě ke všemu mi v nich nehrál střed i když při testovaní se tvářil že jo .... Realteky jsou opravdu omnoho lepší :­);)
Odpovědět0  0
rosak | 11.5.200510:39
Už jsem z toho pěkně znechucený. Kdyby ta deska neměla jenom dva PCI sloty, tak už si asi jdu zrovna pro nějakou obyč. zvukovku . Jeden slot ale ucpu TV tunerem, takže by mi už žádná rezerva na něco dalšího nezbyla…..
Odpovědět0  0
enriqo (42) | 11.5.200517:02
Zas taká kvalita to nebude, žiadný integrovaný šmejd nemá ani na najslabší SB. Podľa obrázkov, čo som tu videl, tak ten zvukový modul sa tam drží len božou pomocou. A aké maš okna?
Odpovědět0  0
rosak | 12.5.20058:48
Wokna mám XP SP2.
Odpovědět0  0
Gentle Giant | 11.5.200512:49
Pro rosak: zkus Karajan znovu instalovat sám. K tem ovladacum: souhlasím se Štěpánkem a používám u této desky taky ovladače přímo od Realteku. U tech nVidiáckejch se mi změnila hlasitost jen tim, že jsem v Mixeru přepnul výstup z repro na headphone a to asi není moc dobře.
Odpovědět0  0
hovado | 11.5.20059:01
cyhbí mi tam třeba NF8 nebo KV8­-Pro cooooo?
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 11.5.200510:06
jiz nekolikrat jsem zminoval jake bylo zadani, a ze kazda firma si urcovala co posle. Tudiz ani ja, ani redakce nenese zadnou odpovednost za pripadny spatny vyber nebo absenci nektere desky.
Odpovědět0  0
enriqo (42) | 11.5.20058:55
Už sa teším na podobný test intel dosiek. Som amd­-čkár ­(momentálne­), ale si myslím že dosky pre Intel ­(hlavne s čipmi intel­) sú kvalitnejšie. Intel v čipsetoch bol vždy naj.
Odpovědět0  0
AK-74-SU | 31.5.20059:06
Dovolím si nesouhlasit. Minulý týden jsem na krámě dělal Originální desku Intel a neposlali k ní ani záslepku na zadní panel + třeba kulaté kabely, BIOS samozřejmě nedotknutelný, s nemožností cokoliv nastavit či vyladit. Rozložení naprosto pro magory.
Odpovědět0  0
ALF | 31.5.20059:25
No esli to nebude tim ze desky primo od Intelu nejsou urceny ladicum a pretaktovavacum... muzu rict ze pokud chcete desku pro Intel CPU, chcete to na nejakou praci a vyzadujete stabilitu a spolehlivost lepsi deska nez Intel neexistuje...
ale stejne bych si ten nuklearni reaktor s 130+W nekoupil :)
Odpovědět0  0
Tired (112) | 11.5.20058:40
zrovnanie. Obsiahle.Mne sa to pacilo.Len tak dalej.Teraz by bodol test pre Intel dosky. Chybala mi uz len na konci fotka Zuzky :­-­)
Odpovědět0  0
rousini (65) | 11.5.20057:54
Je mi jasné, že se v tom mraku desek a údajů začne člověk ztácet, ale z včerejší recenze mě na soc.754 upoutal Soltek s chipsetem nF3. Vyrovnané a skoro vždy nejlepší hodnocení, možnosti BIOSu O.K. Dnes při vyhodnocení po něm neštěk pes...???
Jinak oceňuji úmornou práci a přeji hodně zdaru.
Odpovědět0  0
fuska@email.cz | 11.5.20057:43
Odvedený kus práce, len škoda že takéto veľké porovnania sa nerobia častejšie aj v iných hardw. oblastiach. Navrhujem aby autor pokračoval druhou časťou : ­"Veľký test základných dosiek pre dvojprocesorové systémy­" ­( alebo dualcore ?­) Miro.
Odpovědět0  0
Tired (112) | 11.5.20058:41
Teda neviem ci sa nemylim ale dvojprocesorove a dualcore neni to iste.Dualcore je dvojjadrovy procak a dvojprocesorova doska je podla mna doska co ma dva sockety pre procak.A aj tak nevidim moc dovod testovat take dosky.
Odpovědět0  0
fuska@email.cz | 14.5.20059:28
Viem aký je rozdiel medzi dvojprocesorovými a dvojjadrovými procesormi. Dôvod na takýto test je vec názoru a potreby každého človeka, podľa môjho názoru je časť ľudí ktorý určite dvojprocesorové alebo dvojjadrové PC určite privítajú, hlavne pokiaľ budú cenove prístupné.
Odpovědět0  0
enriqo (42) | 11.5.20058:48
Ty si milionár? A čo za programi používaš, že to by si dokázal využiť?
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 11.5.200510:35
Dobrý den,

Aktuálně pracujeme na velkém srovnávacím testu grafických karet. Věřím, že s ním budeme minimálně stejně spokojeni jako s dnes dokončeným testem základních desek.

Štěpán Mrázek
Odpovědět0  0
enriqo (42) | 11.5.20057:17
Ďakujeme, Zuzka :p
Odpovědět0  0
EmZed (9) | 11.5.20051:16
...hodně obsáhlá. Přesto jistě potěší každého, kdo se rozhoduje kterou fošnu pořídit.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.