reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
29.10.2012, Pavel Kovač, recenze
V dnešní recenzi se podíváme hned na dva monitory současně. Jeden je na trhu již nějakou tu dobu, avšak nedávno dostal nástupce který přidává na Hz ze 120 na celých 144. Dle specifikací se zdá, že jde o ideální monitory na hry. Jak na tom jsou?
kurtd. | 29.10.201213:58
Mohl by jste napsat postup jak vy měříte input lag?
Píšu to protože na http:­/­/www.prad.de­/new­/monitore­/test­/2012­/test­-asus­-vg278h­-teil7.html
Naměřili přes SMTT http:­/­/smtt.thomasthiemann.com­/index_en.html 6,5ms
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 29.10.201214:07
Měřím pomocí osciloskopu. Mám dokonce pocit, že jsem vám už minimálně jednou na tuto otázku odpovídal.
https:­/­/www.svethardware.cz­/inovace­-testovaci­-metodiky­-lcd­-monitoru­/13894­-2
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 29.10.201214:10
Jinak 6,5 ms už pocitově určitě monitor nemá. Pokud srovnám to, jak se chová například EIZO FS2333 a tento Asus resp. tyto Asusy, je rozdíl cítit v ruce už při pohybu myši.
Odpovědět0  0
kurtd. | 30.10.201220:46
Myslel jsem tak co je aktuálně při měření na monitorech? 2D vsync on desktop nebo Direct 3D vsync off aplikace
Beru to podle toho prad.de článku http:­/­/www.prad.de­/en­/monitore­/specials­/inputlag­/inputlag­-part9.html

"In order to avoid this effect even partially, the application used must be run without V­-Sync and must achieve very high refresh rates.­"

A dál
"Today, vertical synchronisation is the easiest to control via the graphics card driver in Direct 3D­-based applications. It is reproducible and has an unambiguous effect. Therefore, many after considering some widely used stopwatches, we quickly decided to write a new application which uses hardware­-boosted output through Direct3D, in order to allow frame rates of more than 1000 fps, as can be seen in the last picture. At 1000 fps, each single frame is displayed for a millisecond – this is therefore the minimum requirement for such a stopwatch."
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.