www.svethardware.cz
>
>
>
>

Creative Recon3D Omega a Tactic3D Wrath v testu

Creative Recon3D Omega a Tactic3D Wrath v testu
, , recenze
V dnešním testu se podíváme na dvojici bezdrátových headsetů od společnosti Creative, které jsou určené hráčům. Nejedná se věru o levné kousky, a tak budeme podrobně zkoumat především kvalitu obou produktů.
K oblíbeným
reklama
V dnešním článku se podíváme na dvojici headsetů, které jsou primárně určeny hráčům, ale využití najdou i při poslechu hudby nebo „skajpování“. Sluchátka s mikrofonem jsou již mnoho let u počítače téměř nepostradatelná při hraní online her nebo při zmíněném internetovém telefonování. Jako u všech sluchátek se lze i u headsetů zbavit otravného kabelu a užít si svobody s bezdrátovými modely.

Bezdrátové technologie ale v naprosté většině případů kromě „svobody“ přinášejí i vyšší hmotnost a sníženou kvalitu reprodukce (proto u high-endových modelů sluchátek nenajdete bezdrátová sluchátka – až na několik málo nezaplatitelných výjimek). Využití headsetů neleží v oblasti high-endového audia, a tak se tento neduh částečně smazává, neboť pro běžnou reprodukci jsou zcela dostačující. Samozřejmě i mezi bezdrátovými headsety jsou dramatické rozdíly, ať už vezmeme kvalitu mikrofonu, samotné provedení, které nejde ruku v ruce s hmotností, nebo také ergonomii provedení.





Creative není ani zdaleka jedinou firmou, která nabízí headsety a z běžné konkurence můžeme jmenovat např. Logitech nebo Sennheiser. Společnost tak bojuje s konkurencí především přidanou hodnotou v podobě přidané zvukové karty, která činí z dnes testovaných headsetů v podstatě sluchátkový USB reprodukční systém. V počítači tak už není třeba mít instalovánu zvukovou kartu, ta je zde přítomna v podobě USB zařízení.

V případě našeho testu se kromě jiného budeme soustředit kromě kvality mikrofonu/reproduktorů na provozní vlastnosti těchto produktů, kde mám na mysli především hmotnost a pohodlí, s jakým se daný headset po delší dobu užívá. Drátové modely jsou zdánlivě omezeny délkou svého kabelu, ale díky napájení z výstupy zvukové karty nebo sluchátkového zesilovače je jejich celková hmotnost podstatně nižší než v případě bezdrátových modelů. Ty nesou kromě rámu, náušníků, reproduktorů a dalších drobností také přijímač bezdrátového signálu a hlavně poměrně těžké akumulátory i další nezbytnou elektroniku.

Když někdo uvažuje o dražším headsetu, tak si příliš nemusí dělat starosti s VOIP, protože zde je použitelné frekvenční pásmo podstatně užší než je běžné např. u MP3/CD. Pokud tedy uvažujete o dražším headsetu, určitě tak čiňte s ohledem na hry nebo případný poslech hudby.


reklama
Nejnovější články
Nvidia má chystat mobilní čipy GeForce MX330 a MX350 s Pascalem Nvidia má chystat mobilní čipy GeForce MX330 a MX350 s Pascalem
Na Internetu se začínají objevovat zprávy o připravovaných grafických čipech Nvidie pro mobilní zařízení, GeForce MX330 a MX350. Tyto čipy by měly být stále ještě postaveny na architektuře Pascal.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Amazon Music útočí na Apple Music, má už 55 milionů předplatitelů Amazon Music útočí na Apple Music, má už 55 milionů předplatitelů
I když streamovací služba Amazon Music není tak známá jako např. Spotify nebo Apple Music, je docela dobře možné, že se v tomto roce stane dvojkou a předběhne službu od Applu. Dosáhla už totiž na 55 milionů platících předplatitelů.
24.1.2020, aktualita, Milan Šurkala
ASML rozjíždí výrobu EUV strojů, příští rok jich plánuje 50 ASML rozjíždí výrobu EUV strojů, příští rok jich plánuje 50
Zaměstnanci nizozemské společnosti ASML se nemusí obávat, že by v nejbližších letech neměli co na práci. O EUV skenery je zájem a ten se bude jen zvyšovat, jak se rozroste i výroba pomocí EUV litografie. 
24.1.2020, aktualita, Jan Vítek1 komentář
AMD potichu opravilo čtyři závažné bezpečnostní problémy v ovladačích Radeon AMD potichu opravilo čtyři závažné bezpečnostní problémy v ovladačích Radeon
Společnost AMD vypustila do světa ovladače Radeon Adrenalin 20.1.1, které opravují čtyři závažné bezpečnostní chyby, ale o tom se v changelogu nedozvíme. Jedná se však o chyby v knihovně samotných ovladačů. 
24.1.2020, aktualita, Jan Vítek5 komentářů
Vývojáři Half-Life: Alyx odpovídají na otázky, starší tituly můžeme hrát zdarma Vývojáři Half-Life: Alyx odpovídají na otázky, starší tituly můžeme hrát zdarma
Vývojáři VR titulu Half-Life: Alyx se rozhodli, že se nechají zpovídat na Redditu v rámci AMA (Ask Me Anything), takže můžeme očekávat, že se z odpovědí dozvíme řadu novinek. A vedle toho si můžeme předchozí díly zahrát zdarma. 
24.1.2020, aktualita, Jan Vítek2 komentáře