reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

GTX 960 SLI vs GTX 980: Davidové proti Goliášovi

13.4.2015, Pavel Šantrůček, recenze
GTX 960 SLI vs GTX 980: Davidové proti Goliášovi
Mít za méně peněz stejně nebo více muziky je tématem dnešního dne. Dnes se podíváme na to, jestli levnější dvojice GeForce GTX 960 zapojených ve SLI režimu se může výkonnostně rovnat jedné drahé GeForce GTX 980.

BioShock Infinite




BioShock je FPS hra od vývojového studia Irrational Games, která využívá modifikovanou verzi enginu Unreal Engine 3 s podporou DirectX11. Hra obsahuje vlastní benchmark. Veškerá měření jsou prováděna pomocí FRAPS a délka testování je 84 sekund.

Rozlišení 1920x1080


BioShock: Infinite graf



Pro zvětšení klikněte na obrázek

BioShock: Infinite graf


BioShock: Infinite graf


BioShock: Infinite graf


Rozlišení 2560x1440


BioShock: Infinite 2K graf



Pro zvětšení klikněte na obrázek

BioShock: Infinite 2K graf


BioShock: Infinite 2K graf


BioShock: Infinite 2K graf


Výsledky BioShock Infinite tak trochu kopírují Tomb Raidera. Davidové mají pro tuto hru paměti dostatek a navíc BioShock používá pouze nepříliš náročný post-processingový anti-aliasing. Plynulost snímků je o chlup lepší než na Goliášovi a škálování SLI je 71 %, respektive 83 % v rozlišení 2K. Davidové zvyšují svůj náskok a vedou 2:0.
reklama
reklama