reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.4.2005, Štěpán Mareček, recenze
Pro tento týden jsem si pro vás připravil průřez spektrem 17“ LCD monitoru nabízených na současném trhu. V redakci se nám sešla LCDečka jedenácti různých značek, jež jsme podrobili provozním testům.
pedro13 | 15.4.200523:29
Tesil jsem se na tyto recenze,bohuzel vyber monitoru do testu byl dost nestastny.Proc proboha srovnavate nejdrazsi sedmnactku z nabidky LG s lowendem u jinych znacek.Pokud delate srovnavani tak srovnavejte lowend s lowendem a highend s highendem,ale nemichejte to dohromady z toho pak nikdo nic nema.Zrovna u LG myslim je z ceho vybirat.
Odpovědět0  0
bartfox | 11.4.200520:43
zdravim ­- prehledl sem nekde pojednani o vadnych pixelech, nebo to nekde bylo? mam ten prvni LCD ­(ADI715­) bez vadneho pixelu. s funkci a provozem sem naprosto spokojeny uz rok a ctvrt ­(tenkrat byl za 18500,­- :­-­( )
Odpovědět0  0
HugoSK | 5.4.200523:35
a este cena 12.500 Sk s DPH.
Odpovědět0  0
HugoSK | 5.4.200523:28
A co takto otestovat 17­" Scenicview P17­-2? S­-PVA, 1000:1, 14ms, DVI, ... ?
Odpovědět0  0
Sycek | 7.4.20059:13
Jo ten by mohli zaradit. Celkem by me zajimalo jak si poradi ve srovnani s EIZO L578 parametry ma podobne a polovicni cenu.
Odpovědět0  0
KamilD | 7.4.200517:33
Ty údaje vypadají fantasticky, taky bych se přimlouval za to, aby byl dodatečně otestovaný. Možná, že je to jedno z nejlepších LCD v poměru cena­/výkon.
Odpovědět0  0
jfb | 8.4.200516:41
Sice udaje vypadaji skvele, krome jedne, a to datum dodavky do CR ­(overeno u 4 distributoru­) ­- 1­-8.6!!!.2005. Ano, až za dva měsíce, to možná to Eizo bude stát taky tak ­(přeháíním, já vím:­-)
Odpovědět0  0
Dan Krejčíř | 27.4.20059:20
Také se velice přimlouvám za recenzi na FUJISTU­-SIEMENS Scenicview P17­-2. V internetových obchodech jej už nabízejí...
Odpovědět0  0
ttomik (6) | 5.4.200520:09
Nemůžu si pomoc, ale to ADIčko mi velmi připomíná Hyundai ImageQuest Q17 Digital... jako by mu z kopíráku vypadla.. jen je o něco novější.
Odpovědět0  0
-senky-cz- | 5.4.200516:55
doufam jen ze do tak ­'velkeho­' testu nezapomenete dat tak znameho fesaka od ViewSonicu ­(konkretne model VP171b)
Odpovědět0  0
=====ET B36/2p===== | 5.4.200511:36
Nechci prudit s češtinou, ale tohle si zaslouží opravu ­" film a ležíte u toho na postely. Test kontrastu je ­" je to u hodnocení tý ADIny
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 5.4.200511:53
Opraveno děkuji za upozornění
Odpovědět0  0
vasa | 5.4.200511:03
Teda fuj, ­"pokud sledujete film a ležíte u toho na postely­"...
Odpovědět0  0
Jaryyn | 5.4.200511:01
... by bylo vhodné fotit základní ohniskovou délkou objektivu ... ony ty fotografie širokoúhláčem jsou jako pěst na oko, zvláště u testu obrazovek, kde by se vůbec neměly objevit. Je to zavádějící a celému testu to spíš uškodí, než přidá ... doby ­"kopačáků­" jako obrazovek už jsou ty tam.
Odpovědět0  0
Pet91phd | 5.4.200510:06
Zajimalo by me o jaky typ displeje se jedna u jednotlivych LCD panelu ­(S­-IPS, IPS, PVAII, PVA, TN­). Protoze se alespon takhle dozvim jak asi dany displej bude mit odezvu. Velmi souhlasim s Oldou79 mereni cerna­/bila je pro mereni odezvy velmi diskutabilni ­(Benq asi vyhraje ;­-­) ­). Pote bych si rypnul jako spravny stoural, ze v zaveru vubec nezhodnocujete dany displej na co je pouzitelny. Jasnym vitezem bych jinak bral, ze je Eizo 578. Cena pomer vykon se docela tesim, jinak by to byl asi HP 1740.
Odpovědět0  0
Pet91phd | 5.4.200510:06
Zajimalo by me o jaky typ displeje se jedna u jednotlivych LCD panelu ­(S­-IPS, IPS, PVAII, PVA, TN­). Protoze se alespon takhle dozvim jak asi dany displej bude mit odezvu. Velmi souhlasim s Oldou79 mereni cerna­/bila je pro mereni odezvy velmi diskutabilni ­(Benq asi vyhraje ;­-­) ­). Pote bych si rypnul jako spravny stoural, ze v zaveru vubec nezhodnocujete dany displej na co je pouzitelny. Jasnym vitezem bych jinak bral, ze je Eizo 578. Cena pomer vykon se docela tesim, jinak by to byl asi HP 1740.
Odpovědět0  0
AdamG. | 5.4.200510:00
Prosím přidejte do megatestu ještě již zmiňovaný LCD HP 1740. Myslím, že v tomto skvělém testu nesmí chybět. Věřím, že to pro Vás nebude problém.
Děkuji moc za všechny příznivce HP 1740.
Adam
Odpovědět0  0
Vincent2005 (8) | 5.4.200513:10
Úplně s tebou souhlasim tenhle monitor je naprosto parádní a určitě by si s většinou testovaných monitorů poradil. Také prosím o přidání do testu!!!!!! děkuji
Odpovědět0  0
Olda79 | 5.4.20058:23
Merit odezvu fotkou pri prechodu cerna­/bila je dost zavadejici. Vzdyt prave ty tzv. 8ms monitory maji jedinej prechod 8ms a to prave tenhle, jinak zbytek jak 12ms.
Odpovědět0  0
El Cid (126) | 5.4.20058:02
co takhle z nejakyho obchodu zjistovat priblizny pocet reklamaci k mnozstvi prodanych kusu? Byl by to zajimavy doplnujici udaj...
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 5.4.20059:37
Snažil jsem se tyto informace získat u desek od distributorů, ale tohle nikdo nepustí :­-­(.
Odpovědět0  0
wiruz (35) | 5.4.20057:06
super, chvalim za test 17­" LCD ale myslim ze v dnesni dobe uz nema cenu 17­" kupovat, pri cenne 19tek
Odpovědět0  0
TheMiko | 5.4.20058:30
souhlasím, je fajn si počíst o 17tkách, ale v dnešní době se vyplatí koupit 19tku :|
Odpovědět0  0
Ron Jeremy | 5.4.200514:40
Rozdíl 17­"-19­" = 10cm posunu vpřed­/vzad, nic víc. Kdyby s větší úhlopříčkou přibylo rozlišení, např. 1400x1050, bylo by to zajímavé. Takhle pro 19­" nevidím moc důvod. Stejně jako bych neviděl důvod pro 17­" s rozlišením 1024x768.
Odpovědět0  0
TheMiko | 6.4.200514:12
větší text, možnost sledovat tvtuner ­/ filmy z větší dálky. Celkově menší zátěž na oči.
Odpovědět0  0
Ron Jeremy | 6.4.200514:31
Text je větší, ale hrubější, takže to čitelnosti nepřidá. Noviny taky nečtu z metru. Menší zátěž může být max. pro někoho postiženého dalekozrakostí. Na koukání na film z dálky je 19­" monitor malý, jakou to má výhodu, že popojedu 20cm zpátky na židli od stolu. Akorát se budu muset natahovat pro pití. Ale dal bych si ho třeba do ložnice k posteli, nejlépe na nějaké otočné rameno. ;­-­)
I u 22­" monitoru bych seděl stejně daleko, jako u 15­" nebo 17­", jen bych těžil z větší použitelné plochy a jemnějšího rastru.
Fakt bych uvítal 19­" monitor, kdyby měl rozlišení 1400x1080. Dělá někdo takový? :­-(
Odpovědět0  0
TheMiko | 7.4.20058:28
já se hádat nebudu, každému co mu vyhovuje :)
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 7.4.20058:34
Myslím, že 17­" LCD jsou dnes nejkupovanější LCDčka, proto jsme se zaměřili právě na ně. Jinak co se týká 19­" LCD, tak se as nimi letos rozhodně na stránkách SHW setkáte ­(v druhé polovině roku­).

Štěpán Mrázek
Odpovědět0  0
hji@volny.cz | 17.4.200510:49
Naprosto souhlasim. Uz in nektere 20ky stoji za zamysleni.
Odpovědět0  0
R.H | 5.4.20051:14
Vcelku mi mezi testovanymi monitory chybi vyrobky HP , myslim si ze jsou dosti kvalitni.
Odpovědět0  0
mkx | 5.4.20053:59
já bych se taky přimlouval za HP L1740, která se jeví jako jedna z nej 17tek v poměru cena­/výkon ­(za cca 7800Kč)
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 5.4.20059:10
Do megatestu jsme jej nestihli zařadit, ale Zdeněk Kabát ho právě testuje.
Odpovědět0  0
R.H | 5.4.200512:13
super , dekuji , jinak skvely napad na megatest :­) musim Vas pochvalit :)
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 7.4.20058:32
Děkuji.
Odpovědět0  0
mkx | 5.4.20053:59
já bych se taky přimlouval za HP L1740, která se jeví jako jedna z nej 17tek v poměru cena­/výkon ­(za cca 7800Kč)
Odpovědět0  0
flowerman@atlas.cz | 5.4.20058:43
ACER 1722 nebo Fujitsu ­- Siemens ScenicView B17­-2???
Odpovědět0  0
Sycek | 7.4.20059:10
jj Jsem pro zarazeni FUJITSU­-SIEMENS SCENICVIEW P17­-2 ma parametry jako L578 a polovicni cenu. Celkem by me to zajimalo. Primlouvam se i za to HP klidne HP L1755
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.