reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu

19.4.2007, Petr Papež, recenze
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu
Máme se na co těšit? Prognózy výkonu se střídaly jako počasí. Od výkonu převyšujího ATI Radeon X1950PRO a nízkou cenu, po úplný propák zachraňující pouze podpora DirectX 10. Jak je to ve skutečnosti? Schopnosti nové karty prověří nejen GeForce řady 7, GeForce 7900GS a 7950GT, ale i karta stejné architektury GeForce 8800GTS. Z konkurenčího tábora ATI zavítaly karty Radeon X1950PRO a X1950XT. DirectX 10 "compatible" mainstream jde do boje!

Need for Speed: Carbon


  • Vývojový tým: Electronic Arts black box
  • Distributor: Electronic Arts
  • Datum vydání: listopad 2006
  • Typ hry: arkáda / závody
  • Render: DirectX 9



The Elder Scrolls 4: Oblivion


  • Vývojový tým: Bethesda Softworks
  • Distributor: 2K Games
  • Datum vydání: 21.3.2006
  • Typ hry: RPG
  • Engine: Gamebryo
  • Render: DirectX 9



Company of Heroes


  • Vývojový tým: Relic Entertainment
  • Distributor: THQ
  • Datum vydání: 14.9.2006
  • Typ hry: realtime strategie
  • Engine: Essence engine
  • Render: DirectX 9

reklama