reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.1.2010, Petr Štefek, recenze
Kdybyste si rádi pořídili reproduktory vyšší kvality a nechcete investovat do děleného řešení v podobě zesilovače a dalších komponent, nemáte se dnes skoro kam obrátit. Pro fajnšmekry ovšem existuje řešení v podobě japonského výrobce reproduktorů značky Onkyo.
1  2  3  4  
Maneto (37) | 23.12.201013:18
Onkyo HTX 22HDX neobsahuje tuner, preto sa nejedná o receiver. Je to systém aktívnych reproduktorov 2.1, rozšíriteľný na 5.1. Nedá sa bohužiaľ už rozšíriť na 7.1 tak ako Onkyo HTX 22HD.
Odpovědět0  0
Kompi | 23.12.201011:33
Nikde jsem se nedočetl, že by někdo popisoval vlastnosti AV receiveru v subwoferu onkyo 22hdx, tedy citlivost, způsob ovládání. Zabýval se tímto někdo? Umí někdo odpovědět?
Odpovědět0  0
tech9 | 14.12.20109:08
Vcera jsem se rozhodl a pujdu do nich, verze 2.1. Prokousal jsem se celou diskuzi a chtel bych se optat mam grafiku asus en 9800gtx+ http:­/­/www.asus.as­/index.php?sid=1f373555248e83b650aa7b6098113278&cl=details&anid=1792&li­sttype=search&searchparam=9800%20gtx%2B bude mi repro hrat? Blu­-ray nemam, jde mi ciste o poslech hudby a shlednuti nejakeho stazeneho filmu. Zvukova karta integrovana MB MSI Neo 4 http:­/­/www.msi.com­/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&prod_no=249 predem diky za info
Odpovědět0  0
Dusan S | 4.10.201011:46
Zdravim.
Tak jsem take majitelem tohoto systemu a mam k tomu dokoupeny efektovy bedynky,takze to mam v 5.1. Nevite nekdo,jaky je spravny nebo nejlepsi format zvuku pro nejlepsi dosazeni efektu ve filmu z Blueray, kdyz ma film napr. format DTD HD? Nejsem si uplne jisty,ktery mam zvolit.Zkousel sem VCR Studio Mix a taky VCR Suss Sens. a u tohodle mam pocit,ze ikdyz mam 5.1 bedny,tak zvuk jde jen 2.1. Myslel jsem,ze kdyz ma film DTS HD zvuk,ze to puje do vsech 5.1 beden?
Muzete nekdo prosim poradit? Diky a jinak hraje to super skvele za ty penize :­)­)­)
Odpovědět0  0
pitralon (4) | 4.10.201012:39
Pokiaľ si súpravu správne nastavil cez merací mikrofón, z Blueray prehrávača to máš prepojené do Onkya HDMI káblom a z Onkya do TV HDMI káblom, musí to krásne šlapať na všetky repro. Po spustení filmu si Onkyo zdetekuje formát zvuku a sám prepne napr. na DTS, uvidíš to aj na displeji. Máš aj inú možnosť a to obraz poslať priamo z prehrávača cez HDMI do TV a zvuk do Onkya pripojiť cez optický kábel, ale nesmieš zabudnúť v Onkyu nastaviť, že zvuk pôjde cez optiku.
Odpovědět0  0
Dusan S | 4.10.201015:13
Noo ja to mam vedene z PC,kde mam BD mechaniku a mam to propojene pres grafickou kartu HDMI kabelem do Onkya a z Onkya dalsim HDMI do TV.Pri sputeni BD filmu se mi to tam prene,ale me jde o to,jaky typ zvuku vybrat ­(Listenning Mode­) na ovladaci.Protoze na displeji se nezobrazi primo DTS HD Master nebo tak neco.U vas se to zobrazi i primo na displeji takto? Mozna tam je neco spatne propojeno,jak to jde z PC a ne primo z BD prehravace?
Odpovědět0  0
RoPo (187) | 4.10.201015:30
No jo... Co máš za grafiku? Až nové ATI HD 5x umí přeposílat DTS­-HD MA a TrueHD Bitstream přes HDMI. Dřívější verze ATI a jiné karty toto neumí­/nepodporují.
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 4.10.201015:37
Najprv si pozorne prečítaj odpoveď od : pitralon a keď porozumieš, otvor návod k obsluhe. Vyhľadaj odstavce:

"Nastavenie vstupov audio­" a pokiaľ potrebuješ zmeniť východzie priradenia uvedené v tabuľke, postupuj podľa krokov 1­-5.

"Nastavenie vstupov HDMI­" priraď správnej polohe prepínača, kroky 1­-5.
Pokiaľ si nemenil priradenie prepínača a máš v polohe VCR­/DVR vo vstupe HDMI1 pripojený svoj HDMI kábel je to správne. Môžeš dokonca označiť pripojený zdroj jeho názvom, napr. BLU­-RAY.
"Označenie vstupov názvom­" kroky 1­-7.

A čo sa týka režimov. ­"Studio­-Mix­" sa použije keď je zdroj signálu Blu­-ray vo viackanálovom výstupe PCM 5.1 a režim ­"DTS Surround Sensation­" je virtuálny 5.1 kanálový priestorový efekt vytvorený za pomoci dvoch reproduktorov. Pokiaľ máš Blu­-ray disk vo zvukovom formáte ­"DTS­-HD High Resolution Audio­" alebo ­"DTS­-HD Master Audio­" potrebuješ zapojiť ešte zadné reproduktory a vytvoriť tak systém 7.1, inak sa ti zvuk korektne neprehrá. Jedná sa totiž o nové formáty, ktoré práve toto umožňujú. Nič však nie je stratené. Stačí do audio výstupu na ONKYO HTX­-22HD pripojiť kvalitnejší zosiľňovač a dva reproduktory a máš vyhraté. Preto si nebol so zvukom na tvojom filme spokojný.
Odpovědět0  0
Dusan S | 4.10.201016:19
Diky moc za reakce a za rady. Ja do toho navodu koukam,jak blazen a nejak se v tom nemuzu vyznat.Ale ted uz to snad chapu.
Diky.
Jinak mam grafarnu Ati Radeon HD 5850, tak v tomhle by snad problem byt nemel.
Jeste bych se mozna zeptal,kdo mate napojene bedynky 7.1 ,tak ty zbyle 2 mate jaky?Nejaka znacka?Neco primo od Onkya a nebo tam,uz si muzu dat vicemene cokoli,co bude odpovidat vykonu?
Odpovědět0  0
RoPo (187) | 4.10.201016:57
K HTX­-22HD je originál rozšiřující set na 5.1. Set na 7.1 neexistuje. Ani nevi kam by jsi jej připojil.
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 4.10.201017:21
Návod k obsluhe, strana12.

"Rozšírenie 5.1 kanálového systému pre 7.1 kanálovú reprodukciu­"

... je potrebné doplniť zadnými priestorovými reproduktormi a zosilňovačom k ich vybudeniu...
Zosilňovač pripojíme do výstupu ­"SURROUND BACK PRE OUT ­(L­/R­)­"

V konfigurácii reproduktorov sa nesmie zabudnúť na body 7­-8 a uložiť nastavenie.

Odpovědět0  0
pitralon (4) | 4.10.201017:36
Maneto, nemáš prosím Ťa, alebo niekto iný návod na obsluhu v pdf SK alebo CZ? Sľúbil mi ho jeden človek tu z diskuje, ktorý ma oslovil e­-mailom o nejaké informácie a na oplátku mi sľúbil, že má oskenovaný CZ návod, že ho pošle, ale už je to hádam aj pol roka a nič. Ak by bol, tak na: jfd@centrum.sk
budem vďačný.
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 4.10.201018:02
Momentálne nemám túto možnosť, ale pokúsim sa. Takže dopredu nič nesľubujem.
Odpovědět0  0
Dusan S | 4.10.201018:03
Jee no CZ nebo SK navos by se mi taky sekl,tak kdyby jste to nekdo meli,tak bych taky poprosil poslat na meila shawt@seznam.cz
Moooc dekuju,za rady...new ovladace jsem prave stahl 10.9, tak to za chvili zkusim znova.
Doted jsem mel na dipleji jen zvuk PCM a ne DTS HD,tak snad to bdue ok..at zaziju poradny zvuk a no,jeste koupit ty zadni bedynky.
Odpovědět0  0
RoPo (187) | 4.10.201018:05
Jo, máš pravdu. Koukl jsem do originálu manuálu se píše o PRE­-OUT. Ten se připojuje do dalšího zesilovače ­(!!­) a pak repro, které se umístí za posluchačovu hlavu dozadu. Po bocích se instalují SKS­-11.
Ale např. pro TrueHD není potřeba fyzicky 7.1 systém. Onkyo umí 7.1 prostor simulovat na 5.1 sestavě.
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 4.10.201019:15
Samozrejme, súhlasím. Pokiaľ máme ako zdroj 92­-bitový signál vo formáte TrueHD, nepotrebujeme systém 7.1, ale stačí nám 5.1. Pokiaľ je ako zdroj 48, alebo 96­-bitový signál vo formáte TrueHD, prehrávame systémom 7.1.
Odpovědět0  0
pitralon (4) | 4.10.201017:25
Takže k tomu nastaveniu vstupov napr. vstup zadefinovaný ako DVD v Onkyu použijeme k Tvojej karte z PC. HDMI kábel z PC zapoj do vstupu HDMI IN1 na Onkyu. Z HDMI OUT Onkya do TV.
Potom na diaľkovom ovládači:
1,setup
2,zobrazí sa Input Assign
3,enter
4,zobrazi sa HDMI Input
5,enter
6,zobrazi sa DVD :HDMI
7,šipkami vľavo ­- pravo priradíš HDMI1
8,return ­- zobrazi sa HDMI Input

9,šipka dole ­- zobrazí sa Audio Input
10,enter
11,šípkami hore ­- dole vyperieš zariadenie DVD
12,šipkami vľavo ­- pravo priradíš HDMI alebo ­(OPT1­),ak
pôjdeš cez optický kábel z PC
13,niekoľkokrát return

Nainštaluješ najnovšie ovládače od ATI a malo by to fungovať. Ďaľšie 2 repro pripojíš, ako písal Maneto.
Nekupuj ­"žiadne šunky­", ale nejakú značku, myslím, že Jamo A 102 Black by mohli stačiť.
Odpovědět0  0
Dusan S | 5.10.20100:48
Diky za podrobny navod.Ja to tak nejak podobne nastavene mel,ale prisel jsem na mensi chybu v programu,ktery pouzivam na prehravani v PC a snad,jen pro ty,kteri by meli podobny problem nebo neznalost,tak je potreba v nastaveni programu zmenit v nastaveni audia,ze vystup zvuku musi jit primo z graficke karty nebo z prehravace.
Takze vsem diky za rady a uz me to fici,jak ma pri BD filmu mi uz jde zvuk DTS HD :­)­))
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 5.10.20101:37
Skontroloval som svoje Blu­-ray disky a zistil som, že ja mám na nich väčšinou bezstratový zvukový kodek DTS­-HD Master Audio, a to: vzorkovací kmitočet 48kHz a 24­-bitov na vzorku, s podporou systému 5.1, a kedže tento formát podporuje do najvyššieho kmitočtu 192kHz­/24bit od stereo režimu po maximálne 5.1, a pri 48kHz­/24bit a 96kHz­/24bit až do počtu 7.1 kanálov, zaujímalo by ma preto akú máš na svojich Blu­-ray diskoch uvedenú vzorkovaciu frekvenciu a počet audio kanálov. DTS­-HD formát je totiž schopný prehrať prakticky neobmedzený počet diskrétnych kanálov a záleží len na štúdiovom majstrovi pre koľko sa rozhodne a na zariadení, aby to dokázalo. Preto ak máš na nich uvedené že sú na 5.1, zadné priestorové signály budú dopočítané obvodmi zosilňovača Onkyo zo stereo signálu, pravdepodobne otočením fázy a ich zafarbenie a hlasitosť môžeš upraviť pomocou korekcií prídavného zosilňovača. Samozrejme, že to má zmysel len pre umocnenie filmového zážitku. Lebo pokiaľ viem, tak filmov v režime 7.1 je strašne málo. Pri hudbe to nemá význam, tam kraľuje staré dobré stereo.
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 27.9.201019:16
Ozaj a ako sa nakupuje cez eBay??? Treba platit vopred? alebo az ked mi to donesie kurier... a este jedna vec, tam su vsetky veci uz pouzite nie? to je ako bazar nie???
Odpovědět0  0
RoPo (187) | 27.9.201020:52
Platí se předem. Zboží na eBayi bývá nové i použité. Stejně tak jako např. na Aukru. Poštovné bývá uvedené. Nicméně u této položky uvedené není a proto je nutné kontaktovat prodejce zda vůbec do CZ ti a za kolik toto zboží pošle. Při reklamaci ti splidní prodejce většinou reklamované zboží vymění kus za kus. To je však různé pro různé prodejce. Tebe to stojí poštovné k danému prodejci. Reklamaci jsem vždy zažil výměnou kus za kus.
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 28.9.201012:25
Vyčerpávajúcu odpoveď si dostal od RoPo. Zaregistruješ sa, zistíš hodnotenie predávajúceho od ostatných kupujúcich a rozhodneš sa akým sposobom zaplatíš. Keď niečomu nerozumieš, máš tam nápovedu. Ja osobne mám vačšiu skúsenosť s Aukrom. Z desiatich nákupov sa mi jeden nepodaril, ale o peniaze som neprišiel ­- Ochrana kupujúcich.
Rozširujúcu sadu si už musíš vyhladať sám, za ručičku ťa predsa nebudeme vodiť.
Keď však budeš dlho otálať, nebudeš mať čo kúpiť. Už sú tam len 4 kusy. Nie si sám, kto má o ONKYO záujem.
Odpovědět0  0
Arkan (21) | 29.9.201012:42
Od tohto predajcu som v januari kupoval svoje HTX­-22HD ­(za 199 GBP­). Doprava do nasej bananovej republiky vysla 50 GBP ­(co vsak bolo v sucte stale o vyse 100 € lacnejsie, nez stali u nas lebo je to tzv. ­"B­-stock item­"). Platil som to kartou ­(lepsi kurz, ako cez eBay­), ale musel som to vybavit telefonicky.
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 27.9.201019:11
A ked si to necham doniest domov, tak kolko ma to bude stat??? A tu zvysnu sadu reprakov predavaju este niekde???
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 28.9.201012:43
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 28.9.201013:33
V ponuke je už aj novší model rozširujúcej sady, a to SKS­-22X.

http:­/­/www.exceptional­-av.co.uk­/product.php?fdProductId=410&gclid=CPCg4KWCqqQCFQseZwodnmDK4A
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 27.9.201012:06
Lenze vsade som hladal a neviem to najst HTX­-22HD... keby som objednal zo zahranicia, tak ako by som nahodou riesil reklamaciu? Vyjde ma to drahsie, ked to objednam zo zahranicia?
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 26.9.20109:02
Ale som cital, ze BDV­-E300 nehraje dobre hudbu z CD... mahodnotenie iba 5 z 10 :­( Vies mi poradit nieco ine, ktore by bolo dobre na hudbu?
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 27.9.201011:17
SONY BDV­-E3OO je systém domáceho kina a preto je určený prednostne pre fanúšikov k sledovniu filmov na Blu­-ray prípadne DVD. Je to zostava strednej triedy a nie je určená na kvalitné prehrávanie CD. Predné repro je síce dvojpásmové, ale center a efektové sú len jednopásmové. Zodpovedá tomu aj cena a preto tu bol použitý určitý kompromis pri zostavovaní všetkých komponentov do celku.Je tu síce Blu­-ray mechanika, ale slabšie je zastúpená kvalita zvukovej zložky.
Pokiaľ chceš kvalitne prehrávať nielen CD, ale aj DVD tak treba vyberať z modelov s certifikáciou THX a cenovo dostupné sú práve výrobky ONKYO.
Musíš si tiež ujasniť v akej cenovej hladine sa chceš pohybovať.
Vo vyššej strednej triede je to kvalitný receiver ONKYO TX SR580, za cenu do 350 EUR + reproduktory JAMO, alebo Magnat v cene 700­-800 Eur. A v tom prípade máš zaručenú zvukovú kvalitu. Tú si však musíš aj zaplatiť.
Najideálnejšie riešenie sa mi stále javí to povodné :
http:­/­/hdmag.cz­/clanek­/onkyo­-htx­-22hd­-sks­-11­-prostorova­-senzace­-dts­-profil
Skús kúpiť v zahraničných eshop.Pokiaľ sa ti to podarí neoľutuješ.
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 24.9.201022:58
Ako to myslis s tym, ze ked nepotrebujem zostavu naplno vyuzit, tak mam kupit SONY BDV­-300?
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 25.9.201010:01
Nečítaš pozorne, :­) nie využiť, využiješ ju určite na 100 %, ale vybudiť = dávať hlasitosť na maximum. Pri jej výkone v priestore do 19 m2 je to poriadny nářez. :)
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 24.9.201014:01
No ano, to mas pravdu... ale ja sa v tych f­-cii az tak nevyznam... da sa z PC sledovat Full HD na TV? Myslim, ci nebudem okrateny o nieco ked nebudem mat Blu­-ray prehravac... a takisto ked chcem pocuvat z PC hudbu, bude prevedena na dobru kvalitu? Lebo Keby som kupil to ONKYO HTX­-22HD tak tam je zostava 2.1 a pri tej druhej ONKYO HT­-S3305 je 5.1... dam ti odkazy a skus co by si vybral. Moja izba 19m2....

http:­/­/datacomp.sk­/domace­-kino­-dvd­-onkyo­-ht­-s3305­-black_d75435.html

http:­/­/datacomp.sk­/domace­-kino­-dvd­-onkyo­-htx­-22hdx­-black_d75439.html

http:­/­/datacomp.sk­/domace­-kino­-dvd­-onkyo­-ht­-s508_d65072.html

http:­/­/datacomp.sk­/domace­-kino­-dvd­-onkyo­-ht­-s5205­-silver_d75441.html

alebo nieco lacnejsie:

http:­/­/datacomp.sk­/domace­-kino­-dvd­-onkyo­-ht­-s3200_d75434.html

alebo uz domace kino s blue­-ray mam kupit ako napr. toto?:

http:­/­/datacomp.sk­/domace­-kino­-blu­-ray­-sony­-bdv­-e300_d45805.html
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 24.9.201017:10
Tak poďme po poriadku. Ak máš výstup z grafickej karty na PC, HDMI alebo DVI­(cez redukciu­), môžeš sledovať Full HD buď priamym prepojením na TV, alebo prepojením pomocou kábla HDMI cez ktorékoľvek tebou uvedených zariadení. Nezabúdaj však, že musíš mať aj obsah vo vysokom rozlíšení, pokiaľ ho zariadene neupscaluje do HD, ako napr. Domáce kino Blu­-Ray Sony BDV E300.
Z uvedených je najkvalitnejšie, a aj najdrahšie, ale obsahuje už všetky komponenty. Pri ONKYO HTX­-22HD musíš počítať s dokúpením ďalších dvoch repro, pokiaľ chceš mať zostavu 5.1, prípadne ešte zosilovača a ďalšieho repra na 6.1, prípadne dvoch pri rozšírení na 7.1, a nemáš vysoký výkon, tuner a Blu­-ray prehrávač.
Pomerom cena­/kvalita sa však ONKYO HTX­-22HD, radí na druhé miesto.
Keď nebudeš mať Blu­-ray prehrávač, nebudeš môcť prehrávať Blu­-ray filmy, to je snáď jasné.Tak isto keď chceš počúvať kvalitnú hudbu z PC ­(z HDD, DVD, CD, stream­), musíš ju v patričnej kvalite poslať z PC buď cez HDMI alebo optiku do vstupu zvukového zariadenia. Pokiaľ nemáš čím kŕmiť, tak ti nepomôže 2.1, 5.1 a ani 7.1.
Ďalej by som zaradil Domáce kino DVD ONKYO HT­-S5205 , ONKYO HT­-S3305, potom Onkyo HT­-R508 a nakoniec ONKYO HT­-S3200.
Občanku máš, tak rozhodnutie je len na tebe.



Ak máš dosť peňazí, hluchých susedov prípadne nepotrebuješ zostavu naplno vybudiť, kúp SONY.
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 24.9.201012:19
Mam len moznost kupit HTX?­-22HDX, pretoze HTX?­-22HD uz ani v e?­-shopoch nie su :?­( a mam moznost kupit ONKYO HT?­-S3305 Black
v cene 300 euro... tak fakt neviem... vacsinou pocuvam len hudbu z PC a pozeram TV... a pozriem si aj sem tam film...neviem teraz...
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 24.9.201013:39
V prípade, že sa neviem rozhodnúť ktorý výrobok kúpiť, robím to jednoducho: + a ­-, každého výrobku, spočítam čo je pre mňa prioritné a víťaza kupujem. Jednoduché, už len mať pripravené peniažky.
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 24.9.201012:17
Mam len moznost kupit HTX­-22HDX, pretoze HTX­-22HD uz ani v e­-shopoch nie su :­( a mam moznost kupit ONKYO HT­-S3305 Black
v cene 300 euro... tak fakt neviem... vacsinou pocuvam len hudbu z PC a pozeram TV... a pozriem si aj sem tam film...neviem teraz...
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 23.9.201019:33
Ale teraz sa bavime o akej verzii?
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 24.9.201011:52
Staršia verzia a podľa mňa kvalitnejšia je ONKYO HTX­-22HD a novšiu verziu ONKYO HTX­-22HDX okomentoval Fetaaak.
Odpovědět0  0
MartinMarta (12) | 23.9.201013:53
Zdravím, rozmyslam nad kupou tohto Onkyo HTX­-22HD a ONKYO HT­-S3305... viete mi poradit p.Petr Štefek? Dakujem za odpoved...

Odpovědět0  0
Maneto (37) | 23.9.201019:27
Na trhu je už nástupca HTX­-22HD s označením HTX­-22HDX. Zmena designu, parametre odlišné ako v recenzii ­- avmania.zive.cz

Treba si prečítať príspevok od Fetaaak:

Len otázka, či to bude rovné boom ako pradchádzajúca verzia...
Okrem dizajnu ­(najmä sub. ­) sa podstatná zmena nekoná, ale možno hej…len si treba počkať na oficiálnu recenziu.
Čo som odpozoroval a vyčítal, tak rozdiely sú nasledovné. Má navyše HDMI 1.4 a nejaké predefinované režimy zvuku. Ostatné zvukové formáty ostali. Ale čo je podstatné, tak nemá vstup na samo kalibračný mikrofón ­(Audyssey 2EQ ­) a tým pádom mi nie je jasné, či zvládne vytvoriť umelo 3D ozvučenie ­- nikde nie je spomenutá funkcia DTS Surround Sensation. Má len funkciu Theater ­-Dimensional Virtual Surround Function, ale s akým výsledkom, to je otázka.
A prevedenie reprákov je tiež asi krok späť. V novej rade sú len základné kónicke membrány ­- materiál neznámy. V pradchádzajúcej verzii je materiál reprávkov z A ­-OMF membrány ­(pozn.A ­-OMF Monocoque o průměru xxx mm. Ta je vyrobena z vláken PEN, bavlny a Aramidu, je lehká, vyniká vysokou pevností a díky miskovitému tvaru jsou u ní dobře potlačovány nežádoucí vibrace. Štandard profesionálních sestav ­).
Múdrejší budeme až po prvých testoch. Predpokladaný termín zahájania predaja v EU je 05 ­/2010 a predbežná cena 11200CZK.

V prípade, že riešite len repro v miestnosti do 18­-20 m2 a nepotrebujete analógový rádiový tuner, je HTX­-22HD ideálna voľba.
Onkyo HT­-S3305 je už zostava s FM­/AM tunerom a RDS a väčším výkonom a viacerými možnosťami pripojenia. Popis nájdete na mall.sk.
Ja osobne vlastním starší model Onkyo HTX­-22HD a som s ním nadmieru spokojný. Využívam len HDMI a optické vstupy a môžem potvrdiť, že dekódovanie zvukových formátov je výborné. Neskôr plánujem rozšíriť na 7.1. HTPC s Blu­-ray stačí síce zapojenie aj 5.1, ale rozšírenie o zadné kanály ma láka. A šum ventilátoru, ktorý tu bol toľkokrát spomínaný, počujem len pri dlhšom zaťažení a to len vtedy, keď stiahnem hlasitosť na nulu a ucho dám k subwooferu.
Odpovědět0  0
pitralon (4) | 24.5.201012:26
Kúpil som nedávno toto zariadenie v zahraničí, pretože už ho nebolo možné zohnať na SK ani CZ. Chcel by som požiadať o návod na obsluhu v SK alebo CZ jazyku ak by niekto mal, či by ho nebol ochotný poslať na jfd@centrum.sk
Zatiaľ som s mašinkou spokojný, ešte čakám na rozširujúci set SKS11.
Odpovědět0  0
ricos (3) | 21.5.201011:51
Co byste doporucili dokoupit k tomuto Onkyu HTX­-22HD, abych mohl poslouchat radio? Pres UPC prijmam nekolik digitalnich radii ­- Onkyo mam ted napojene na Samsung B750 kde dam kanal radia a kdyz chci jen poslouchat radio, tak jdu do menu a vypnu obraz. Nicmene, jakmile chci zesilit­/zeslabit ci prepnout na jinou stanici, obrazovka se zapne a zase musim do menu a vypnout obraz... Chtel bych nejake jine nenarocne reseni, poradte prosim.
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 21.5.201016:38
UPC ­- káblovka, alebo satelitný príjem? Neuvádzate spôsob prepojenia. Je len samozrejmé, že pokiaľ meníte hlasitosť a stanice diaľkovým ovládačom TV, tak sa zapne obrazovka. Pokiaľ máte prepojené Onkyo s TV HDMI 1.3 káblom, vyplýva to z normy. Jednoduché riešenie je naladiť si stanicu a hlasitosť ovládať na Onkyu ­- pri prepojení cez optický digitálny audio výstup ­(5.1­), prípadne stereo analógový audio výstup z TV. Samsung B750 by ich mal mať. Pokiaľ by sa jednalo o satelitný príjem,prepojenie by bolo to samé a stanice by sa dali prepínať diaľkovým ovládačom SAT prijímača.
Odpovědět0  0
ricos (3) | 22.5.20109:49
Pro upřesnění. Mám UPC kabelovku vedenou přímo do TV,která má CI modul. TV mám propojenou s Onkyem pomocí Optiky a HDMI 1.3. Máte pravdu,zesilování zeslabování není problém při použití originál Onkyo ovladače,ale už jsme si tak zvykli na použivání pouze Samsung ovladače,že se to nemůžeme odnaučit. Nicméně, když toto opomenu, nejvíc bych potřeboval jednoduché přepínání mezi rádiovými stanicemi, tak aby to nezapínalo obraz na TV. Vadí mi to natolik, že už jsem se vícemeně smířil s tím, že asi budu muset koupit nějakou další krabičku :(
Odpovědět0  0
no1no | 29.3.201017:01
ahojte, v clanku sa pise ze suwoofer nemoze dobre sluzit ako podlozka pod kvetinu a podobne. ten moj by pokojne mohol. repro pripajam k PC cez hdmi a mam pocit ze subwoofer ani neexistuje. ma niekto podobnu skusenost? viete mi podradit co s tym?
dakujem
Odpovědět0  0
emigrant (13) | 29.3.201018:14
Auto mi nejede. Muzete mi poradit co s tim ? Pokud si myslis, ze ti nekdo odpovi... Ono pokud chces poradit, tak se musis taky trochu snazit. Co mas za zvukovku nebo pristroj, na ktery to mas pripojene ? Slysis basy ? Atd. atd. Nikdo tady nema vesteckou kouli :p
Odpovědět0  0
no1no | 29.3.201022:42
OK, mam to prepojene cez Radeon 5850. Basy samozrejme pocujem, aj ked mam pocit ze zvuku trosku chybaju prave hlbky a dufam, ze sa to vyriesi cez subwoofer. Nepotrebujem aby mi odcvalal z izby, ale vobec sa neprejavuje. V konfiguracii reprakov je samozrejme zapnuty. Aj cez kalibracny mikrofon sa ­"nastavil­" ale zial nijako sa zvukovo pri reprodukcii hudby neprejavuje.
Odpovědět0  0
Arkan (21) | 22.3.201014:31
Tak sme sa dockali, aj ked zatial iba ako 2.1 set:

http:­/­/www.eu.onkyo.com­/products­/HTX­-22HDX.html
Odpovědět0  0
Fetaaak | 24.3.201014:48
Len otázka, či to bude rovné boom ako pradchádzajúca verzia...
Okrem dizajnu ­(najmä sub.­) sa podstatná zmena nekoná, ale možno hej…len si treba počkať na oficiálnu recenziu.
Čo som odpozoroval a vyčítal, tak rozdiely sú nasledovné. Má navyše HDMI 1.4 a nejaké predefinované režimy zvuku. Ostatné zvukové formáty ostali. Ale čo je podstatné, tak nemá vstup na samo kalibračný mikrofón ­(Audyssey 2EQ­) a tým pádom mi nie je jasné, či zvládne vytvoriť umelo 3D ozvučenie ­- nikde nie je spomenutá funkcia DTS Surround Sensation. Má len funkciu Theater­-Dimensional Virtual Surround Function, ale s akým výsledkom, to je otázka.
A prevedenie reprákov je tiež asi krok späť. V novej rade sú len základné kónicke membrány ­- materiál neznámy. V pradchádzajúcej verzii je materiál reprávkov z A­-OMF membrány ­(pozn.A­-OMF Monocoque o průměru xxx mm. Ta je vyrobena z vláken PEN, bavlny a Aramidu, je lehká, vyniká vysokou pevností a díky miskovitému tvaru jsou u ní dobře potlačovány nežádoucí vibrace. Štandard profesionálních sestav­).
Múdrejší budeme až po prvých testoch. Predpokladaný termín zahájania predaja v EU je 05­/2010 a predbežná cena 11200CZK.
Odpovědět0  0
Marian84 | 9.5.201018:29
nasel uz nekdo nejakou recenzi nebo porovnani 22HD vs. 22HDX?
Odpovědět0  0
ACC | 2.3.201010:46
Zdravim, tak jelikoz ste mi poradili, tak se jeste optam.
Mam ted Onkyo HTX­-22HD napojeny optikou do onboard zvukovky pres http:­/­/www.alfacomp.cz­/php­/product.php?eid=105145006000000R2F&Search=bracket&SearchType=1 tohle a mam pocit, ze u mluvenyho slova slysim ­"sykavky­". Pomuzu si, kdyz koupim nejakou lepsi zvukovku?
Odpovědět0  0
MACHINA | 2.3.201014:50
Doufejte. Osobně bych integrovaným zvukovkám vůbec nedůvěřoval, právě kvůli těmto neduhům které nemusí, ale mohou nastat. Měl jste ušetřit 2 tisíce za Onkya a získat lepší Bx8a Deluxe, viz můj příspěvek. Ty 2 tisíce byste pak použil na zvukovku, s kterou by se vám tohle nestávalo.
Odpovědět0  0
ACC | 2.3.201015:10
No s koupenim zvukovky problem nemam... kdyztak ji vratim, vyhoda e­-shopu.
No a jakou mam koupit?


Odpovědět0  0
zewlaak (2) | 9.3.201012:17
Muzes sem pak dat vedet jestli zvukovka pomohla? Mam stejnej problem a pozoruju to i u TV, kde s tim ale asi nic neudelam :­( Diky.
Odpovědět0  0
ACC | 10.3.20108:22
No ja to pozoruju hlavne u TV ­- digitalni prijem...
Odpovědět0  0
zewlaak (2) | 10.3.201012:06
Tak tak... ale obecne mi prijde i pri prehravani hudby z PC ze sou tam vejsky mistama moc ostry. Nejsem si ale jistej jestli je to zvukovkou ­(interni ­- S­/PIDF out­). Zkousel sem i manualni korekci equalizerem, ale bez znatelnyho vysledku.
Odpovědět0  0
Tono10 | 25.2.201019:03
zdravim, prosim vas je mozne vyuzit kapacitu reprakov onkyo pri pocuvani radia, neskresluje radiový prenos kvalitu? Co by ste odporucil za radio pripadne napojenie. Dakujem za radu
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 18.3.20101:55
V prípade použitia rádia ako zdroja signálu, je možné použiť analógový stereo vstup, prípadne digitálny audio optický alebo koaxiálny vstup. Ideálne je použitie satelitného prijímača a digitálne rádiá prepojiť pomocou optického kábla. Využívam poslednú možnosť a s kvalitou som nadmieru spokojný.Skreslenie zvuku pri prepojení s klasickým analógovým rádiom z veľkej časti závisí od kvality prijímaného signálu. Z toho dôvodu by som doporučil, pokiaľ je tá možnosť, na príjem rádií využiť práve satelitný prijímač. O veľkom výbere žánrov snáď netreba ani hovoriť.
Odpovědět0  0
acc | 24.2.201013:24
Nevite kde by se jeste dal sehnat ONKYO SKS­-11 ...
Odpovědět0  0
Rybitvi | 24.2.201014:18
v českých e­-shopech už nikde, na amazonu ani e­-bayi jsem taky nic nenašel. Já jsem si chtěl pořídit celý set 5.1., ale teď bez možnosti rozšíření 2.1. na 5.1. se mi do HTX­-22HD moc nechce, i když vím, že je to pořád super kauf. Chlapík z Maxistoru, kde údajně měli mít ještě SKS­-11 na skladě mi napsal, že už nebude a náhrada by měla přijít v dubnu. To jsem teda zvědavej, co by to mělo být....
Odpovědět0  0
ACC | 24.2.201015:07
Tak to je celkem vtipny Stepanek z maxistoru mi taky napsal:­)
No ja uz je mam, takze budu cekat do dubna..:­)
Ale musim rict, ze i s 2.1 sem hodne spokojenej!
Odpovědět0  0
Mastr_SVK (5) | 24.2.201015:11
Môžem len potvrdiť, 5.1 v súčasnosti síce nevyužívam, ale chcel som si tento set dokúpiť a už ho nikde nemajú. Dúfam, že nejaká tá náhrada časom príde, lebo pridávať tam úplne iné reproduktory sa mi moc nechce.
Odpovědět0  0
dyer8uk | 26.2.201013:52
V Alze se vcera objevilo nejakych 5 kusu, tak jsem rychle jeden objednal, ale uz nejsou ani tam. Doporucuji kontrolovat tento server, protoze je mozne, ze si ty objednane nekdo nevyzvedne. Den predtim mi totiz z Alzy napsali, ze uz nebudou a dalsi den najednou byly :­) Hodne stesti.
Odpovědět0  0
ACC | 26.2.201014:02
No 5ks tam bylo na 2.1 a ne na SKS­-11..ne? Ja si HTX­-22HD objednal v utery a druhej den uz sem je mel...ale nevedel sem, ze s tema SKS­-11 bude problem...
Nicmene moc nerozumim ONKYU, ze kdyz je zajem a vyrobni linka zajeta, ze neudelaj dalsi...mozna to je schvalne a nahradu za SKS­-11 udelat ­"stejnou­" ale drazsi a nam nic jinyho nezbyde :)
Odpovědět0  0
dyer8uk | 26.2.201014:07
5ks tam bylo SKS 11, vcera jsem je objednaval a dneska uz je mam doma. Takze jeste jednou, hodne stesti :)
Odpovědět0  0
ACC | 26.2.201014:16
SAKRA:­) Vcera sem koukal a nic! Pisu jim a oni to samy jak u tebe..
To me teda toci:­) Mel si objednat 5ks a pak je tu prodat :)
Odpovědět0  0
dyer8uk | 26.2.201014:53
Byly tam rano a kolem 11 uz byly fuc :­) No mas pravdu, mohl jsem si z toho udelat slusny byznys, protoze poptavka je, jak se zda, neutuchajici
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 18.3.201010:59
Stačí trochu skontrolovať internetové obchody. Na prvý pokus, hneď prvý ­- na sklade 5 ks.
http:­/­/www.alza.sk­/SearchAdvanced.asp?EXPS=onkyo+htx­-22hd
Odpovědět0  0
ACC | 18.3.201012:41
No ale to neni sks­-11 ...hm?
Odpovědět0  0
Maneto (37) | 19.3.201012:48
SKS ­- 11 bolo v sekcii: K uvedenému výrobku Onkyo HTX ­- 22 HD doporučujeme zakúpiť spoločne s tovarom, a tam bol uvedený výrobok. No po dnešnej kontrole som zistil, že sa tam už nenachádza.
Odpovědět0  0
ACC | 23.2.201010:58
Odpovědět0  0
RoPo (187) | 23.2.201011:34
Potřebuješ bracket pro vyvedení S­/PDIF digitálního výstupu, který je na tvém motherboardu ­(strana 35 manuálu­) na zadní panel skříně PC.
K tomu slouží např. toto:
http:­/­/www.asus.cd­/spdif­-out­/
nebo
http:­/­/www.czechcomputer.cz­/product.jsp?artno=24243
atd... Seženeš určitě i jinde.
Odpovědět0  0
ACC | 23.2.201013:36
A potom koaxem propojit?
Odpovědět0  0
ACC | 23.2.201013:38
To je vlastne blbost...
Odpovědět0  0
RoPo (187) | 23.2.201013:42
Raději optika ­(hlavně kvůli galvanickému oddělení zemí­), ale koax ­(s chinch konektory­) lze také použít.
Odpovědět0  0
Sigi_cz (16) | 22.2.201019:32
kazda onboard zvukovka ma snad digitalni vystup ­(opticky, koax nebo i oba­), nebo ne? poslete link na zakladni desku.
nicmene bych se rad pripojil k dotazu. prostorovy zvuk u filmu mi funguje, ale chtelo by to nejakou zvukovku co zvladne posilat pres digital i prostorovy zvuk z her ­(DDL, DTS Connect, neco takoveho ..­) ­- pokud mozno bez spoluucasti CPU. do Asus Xonar HDAV 1.3 se mi kvuli cene moc nechce.
Odpovědět0  0
Sigi_cz (16) | 22.2.201019:34
ehm... chtel bych poprosit admina o smazani meho prispevku vyse. chtel jsem odpovedet, a nejak jsem to nezvlad ...
Odpovědět0  0
ACC | 22.2.201019:12
Chtel bych poprosit o radu. Jakou zvukovku k zvukovku k HTX?­-22HD?
Mam onboard zvukovku a chtelo by to asi neco s digitalnim vystupem,ze? Co treba tato? http:­/­/www.alfacomp.cz­/php­/product.php?eid=10514508P0BT000OJ9
Je to v podstate nejlevnejsi s digitalem...ma tenhle upgrade vubec smysl? Dik!
Odpovědět0  0
Sigi_cz (16) | 22.2.201019:33
kazda onboard zvukovka ma snad digitalni vystup ­(opticky, koax nebo i oba­), nebo ne? poslete link na zakladni desku.
nicmene bych se rad pripojil k dotazu. prostorovy zvuk u filmu mi funguje, ale chtelo by to nejakou zvukovku co zvladne posilat pres digital i prostorovy zvuk z her ­(DDL, DTS Connect, neco takoveho ..­) ­- pokud mozno bez spoluucasti CPU. do Asus Xonar HDAV 1.3 se mi kvuli cene moc nechce.
Odpovědět0  0
Sigi_cz (16) | 28.2.201020:09
to opravdu nikdo nevi?
Odpovědět0  0
magma (1) | 21.2.20101:31
Predtym nez som kupil tieto Onkyo repracky ­(mam ich cca 1 rok­), tak som mesiac doma pouzival Z­-5500. Absolutne neporovnatelna zalezitost. Zvuk Logitechov daleko zaostava po vsetkych strankach. Rozpisoval som sa o tom na jednom znamom fore.
Osobne sa stretavam s par ludmi zatazenymi na audiofilsky zvuk a ked pocul zvuk tychto reprakov, tak sli do kolien, ze z niecoho tak maleho moze vychadzat tak dobry zvuk. Druhy krat sli do kolien ked som im povedal cenu.
Pokial som si tieto repracky nekupil, tak som hudbu pocuval hlavne na svojich UE triple.fi 10 Pro, takze nieco o kvalitnom zvuku urcite viem.
Odpovědět0  0
MACHINA | 18.2.201014:32
Už mě unavují tyhlety recenze repráků a zvukovek ­"počítačovými­" lidmi. Je to pořád stejné. Vyhrabou něco kvalitnější než Creative a Logitech a hned to s tím srovnávají. Proč? Protože nic jiného prostě neznají. Lidi pak mají pocit že je Creative, Logitech a pak až nějaké Onkyo a pod, za hodně peněz. To je samozřejmě směšné a naivní. Za jen o trochu víc nebo mnohdy stejné peníze můžete mít doslova ­"více muziky­" z počítače s řadou nearfieldů ­(studiových monitorů­). Nemusí jít hned o Krk a pod, pořád je takový nearfield od M­-audia za třeba 6 tisíc + USB zvukovka se symetrickým výstupem ­(třeba Maya, Maudia, Line6, cokoliv poloprofi­) několikanásobně lepší, než nějaký stupidní logitech, creative atd, můžete na tom hrát i hry. Nechápu proč se nikdo na to nedívá takto. Všude jsou chrchlátka za 2 tisíce a pak se recenzuje až třeba od 15 tisíc, ale nikde nevidím rozumný kompromis, který by uvítala řada lidí. Tento kompromis spatřuji právě v kvalitních poloprofizvukovkách + poloprofi nearfildech. Podle mě nejlepší kompromis cena­/kvalita. Například Maudio Bx5a cca 5500,­- Bx8a za 8000,­- k tomu třeba od ESI Juli@ nebo Maya 44 cca 2500,­- nebo 3000,­-, repráky připojíte symetricky, takže rušení se nekoná, digitál je blbost. To zboží uvádím jen jako příklad když už teda chci nějaký zvuk a mám na to jen 8 tisíc třeba, určitě lepší základ než creative, logitech a spol + chrchlátka. PRostě když kupujete něco na zvuk, nekoukejte do shopů s procesory a základními deskami, tam mají creative a logitech, ale koukejte do shopů kde prodávají kytary, mikráky atd.
Odpovědět0  0
lu1985 (1) | 18.2.201014:52
Naprostej souhlas... Já mám teda 5.1 set Focal řady 700 na Harman­-Kardon AVR­-430. Ovšem rozdíl ve zvuku po připojení přes Creative X­-FI 5.1 ­(1500,­-­) nebo TerraTec Phase 26 ­(6000,­-­) jsem nijak zvlášť nepocítil. I mezi mainstreamem může být ­"dobrý­" kousek.

Dobré monitory dají zvuku tu pravou dynamiku a prostor. Se zdrojem zvuku ­(zvukovka­) je to často problematické a i změna modelu v dané cenové kategorii může vést k 50% zlepšení zvuku.

No a nakonec dojdete k názoru, že nechcete poslouchat MP3, protože jsou nekvalitní.
PS: Na levných nebo nevyvážených sestavách to není slyšet :­-)
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 18.2.201015:10
Garantuju vám, že nepoznáte Mp3 o bitrate 256 na ani té nejlepší počítačové reproduktorové sestavě:­) .... monitory jsou na mastering v domacím studiu a ne na poslech.
Odpovědět0  0
MACHINA | 20.2.20101:07
Subjektivně rozeznám bitrate do 256k na Bx5a monitorech, nad 256 už ne, taková kvalita je pro tyto monitory dostačující.
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 18.2.201014:54
Než se začnes do někoho navážet profíku, tak si pročti diskuzi a hlavně samotných článek.

Kdybych chtěl pořádný zvuk, tak si nekoupím ani ty tvé rádoby poloprofi zvukovky, které mimochodem všechny znám ze své vlastní zkušenosti a nějaké monitory, protože ty nejsou vůbec určeny jaksi na poslech ... sice hrají lépe než běžné repráky, ale monitory jsou dělány k úplně jiným účelům.

Když kupuju něco na zvuk, tak koukám do hifishopu na komponenty úplně jiné kategorie:)
Odpovědět0  0
MACHINA | 20.2.20101:26
Přečtěte si můj příspěvek. Určitě nejsem profík, kdybych byl, doporučoval bych vám tady věci za 30tis+ a ne návod jak dostat co nejlepší zvuk k počítači za 8 tisíc ­(zvukovka + monitory­). Sám přiznáváte, že monitory hrají lépe, přesto je nedoporučujete, protože nejsou k počítači vhodné. S tím naprosto nesouhlasím. Povaha počítače je právě taková, že sedíte před monitorem na určitém místě v nevelké vzdálenosti od obrazovky. A přesně na takový poslech jsou NEARFIELDY určeny! Záměrně to píšu velkými písmeny, jestli tomu slovu nerozumíte, můžete si to projet překladačem. Btw, jediné co jste řekl je ať lidé hned chodí do hifishopu ­"na komponenty úplně jiné kategorie­". To umí říct každý blb. Každý ví, že vámi navrhované Porsche jede rychleji než škodovka. Většina lidí ho ale vzhledem k ceně nechce. To co většina lidí chce je získat něco lepšího než škodovka za stejnou nebo jen mírně vyšší cenu. A proto navrhněte lepší alternativu za 8 tisíc a můžeme se o něčem bavit. Pokud se skutečně trochu vyznáte, musíte vědět, že za tyhle peníze lepší alternativa není
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 21.2.201012:27
"Už mě unavují tyhlety recenze repráků a zvukovek ­­"počítačovými­­" lidmi. Je to pořád stejné. Vyhrabou něco kvalitnější než Creative a Logitech a hned to s tím srovnávají. Proč? ­" ... a ještě jednou článek jsi nečetl ... Onkyo není určeno primárně k počítači na stůl, ale ke konzole, TV a případně i na stůl k počítači, kde funguje velmi dobře. Nevytahovat z kontextu. Tzn. když na něco reaguju, tak beru v úvahu uvedená fakta. NEARFIELDY jsou fajn, pokud to nejsou skutečně pravé monitory pro mastrování audia nebo HDR ... jsou prostě laděné na to a jejich reprodukce je striktně analytická. Když ­"monitory­", tak masovku jako tohle http:­/­/www.m­-audio.com­/products­/en_us­/SBX10.html. Ale dostaváme se kategorie někde ke 20k za set 2.1.
Odpovědět0  0
MACHINA | 2.3.201014:29
Když mluvím o ceně a 8 tisících, předpokládal jsem, že bude jasné, že nemluvím o ­"pravých­" monitorech, ale právě o masovce, která mimochodem není špatná ani pro nějaké to nahrávání hudebníka­-amatéra ­(na to jsou ty Onkya nepoužitelné naprosto, tyhle polo nebo poloprofesionální monitory ­(nebo masovky jak chcete­)na to domácím hudebníkům jako mě stačí­). Vámi doporučovaný subwoofer ­(mimochodem je to rozšiřující subwoofer přesně k té řadě monitorů ­"masovce­" co jsem doporučoval :­-­) ­) je fajn pro toho kdo na něj má. Vaši argumentaci, že se dostáváme se subwooferem na 20 za Maudia neberu. Lžete a mystifikujete! Bx5a deluxe + bx10s subwoofer by vás vyšel jen na 15, doporučuju ale Bx8a bez soobwooferu. a teď pozor! za 8 tisíc ­(v jednom e­-shopu dokonce pod­) získáte 2 monitory Bx8a deluxe bi­-amp ­(tzn. skutečné dvoupásmo tj. basy a výšky mají oddělené zesilovače­) s výkonem 70+60W tj. 2x130W s kevlarovou membránou a hedvábným tweeterem. A co nabízí Onkyo? 40W jednopásmo, no kevlar, horší rozsah + přebasovaný cirkus. Woofer ani nepotřebujete, protože tyhle 2.0 mají v základu ­(2x70W­) dostatečné basy a lepší rozsah než Onkyo. A děkuju, že zmiňujete právě tento subwoofer. Zapomněl jsem totiž poukázat na další výhodu mého navrhovaného řešení, tou je původní investice do 2.0 a pak vesele podle možností dokoupit subwoofer na 2.1, další pár na 4.1 a pod, možnosti jsou tedy neomezené, pokud vím Onkyo rozšíření téhle sestavy na 5.1 nenabízí vůbec. Prostě moje řešení je ve spoustě ohledů ­(výkon, použitelnost i pro hudebníka, rozšiřitelnost, počáteční investice­) lepší. Ale recenze je fajn, smysl mého příspěvku nebyl útočit na vás, ale navnadit ­"hráče­", aby se začali zajímat i o svět monitorů, kde právě mohou získat za stejné nebo i menší peníze něco navíc. Snad jste mohl alespoň tuto možnost v recenzi zmínit. Vzhledem ktomu, že jste tak neučinil, musel jsem reagovat. Lidé mají právo dozvědět se, že za své peníze mohou mít i něco jiného než creative, logitech a Onkyo. Toť vše. Protože tam žádná jiná alternativa nebyla zmíněna, považuji to buď za neznalost autora článku ­(že taková alternativa existuje­), případně se jedná o zaplacenou ­"recenzi"
Odpovědět0  0
Sigi_cz (16) | 2.3.201015:12
rekl bych ze motate jabka a hrusky. Ty Vami doporucovane M­-audio sice muzou hrat dobre, ale jak k nim mam pripojit PC + TV + konzoli a ja nevim co jeste lidi doma maji? Jak mi dekodujou a prehrajou prostorovy zvuk? Nijak ­- musim koupit nejaky dalsi HW za dalsich x tisic.
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 2.3.201016:12
Monitory jsou fajn, ale jak říkám M­-Audio bych si asi nekoupil, měl jsem tu čest ­(2.1­) a nevidím to jako úplně optimální řešení pro běžný poslech a hry ... samozřejmě mnohem jsou lepší než Onkya, ale za cenu 2x 3x převyšující tento komplet s dekodéry, DO a použitelností pro konzole, TV, DVD a podobně ... případně pro PC. Nearfieldy jsou jen na stůl a jen pro specifické činnosti. Kdybych chtěl opravdu luxusní řešení, tak vše vyřeším tak, že stůl s monitorem bude umístěn ve středu 5.1­/7.1 sestavy nějakých slušných repro ­( řekněme 10­-11k za kus regálku­) napájeného dostatečně silným recieverem .. každému dle jeho chtuti
Odpovědět0  0
Mirek_ | 2.3.201017:34
Jojo, jako vlastník podobného setupu ­- 2x Yamaha HS80A souhlasím :­)
Po pravdě 5.1 mi vůbec nechybí, kdysi jsem měl jakési 5.1 od Logitechu a to mně vyléčilo, zpátky na stromy ­(ke stereu­). Ono za srovnatelnou cenu budou 2 repráky hrát asi líp, než 6, že. A s tou prostorovostí moc pozadu taky nebudou. Snad jen pokud bych nehodlal dělat nic jiného, než čumět na filmy.
Odpovědět0  0
Mirek_ | 2.3.201017:35
HS80M, pardon :)
Odpovědět0  0
mystrdat | 13.2.201014:42
Absolutně souhlasím s crashpc, prvních pář řádků jsem prakticky pouze přemýšlel nad cifrou, kterou Onkyo pro pozitivně laděného autora pod stolem připravilo. To se rovnou můžu začít dívat na Fox News. Méně hype, více objektivity.
Odpovědět0  0
Daverek | 13.2.201017:47
Čistě hypoteticky si myslím, že takto bude přemýšlet u každé recenze, která bude něco vychvalovat, byť právem. Ale to asi nelze nikomu zazlívat, protože dnešní doba je o těch kufříčcích pod stolem prakticky v každém odvětví a navíc po tvorbě pořadů s Horstem Fuchsem už slovům ­"super­" a ­"jedinečný­" těžko někdo přikládá váhu :o­).

Tím jsem chtěl říct, že ty repráky sou prostě dobrý, tak už to lidi sakra pochopte :o)
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 14.2.201013:42
Já žádné kufříčky nedostávám ani pod stolem ani jinde:­) ... holt v tom asi neumím chodit:)
Odpovědět0  0
dolby (3) | 9.2.201010:54
Zakladni sestavu 2.1 jsem kupoval z nemecka pres ebay.de ­[uplne nove­]
Placeno pres paypal me to prislo na 279 EUR i s dopravou DHL.

Prodejce: ­-www_md­-sound_de
Odpovědět0  0
Bezejmeny (1) | 11.2.201022:00
Presne od nej sem to koupil taky.Za TRI dny doma!Taky paypalem, ale o naky Euro draz...
Odpovědět0  0
Ladissek (8) | 12.2.201012:01
To jste koupili i s těma zadníma?
Odpovědět0  0
1  2  3  4  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.