Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
12.12.2007, Jan Vítek, recenze
Asbis nám zapůjčil sestavu od výrobce Prestigio, model Gamer Q6600 pojmenovaný dle procesoru, jímž je Intel Core 2 Quad Q6600 se čtyřmi jádry. Dále obsahuje základní desku s čipsetem Intel P35 Express, 2 GB RAM a grafická karta NVIDIA GeForce 8800 GT.
Ja Vim ja znam | 8.1.200822:26
Tak za 1. BOX chladic bych nebral za 2. Na co 4 jarovy cpu bohate staci 2 jadrovy E6750 3. 400W Forton je malo dal bych radeji 500W s vyhledem do budoucna­( par harddisku + pokusy o taktovani­) 4. Zakladni desky od intelu nejsou moc dobre a jsou za stejnou kvalitu zbytecne drahe 5. kdyz je to seestava pomalu za 30 000 tak si myslim ze by neuskodilo dat Disk o kapacite aspom 40GB

No myslim si ze ten kdo to sklada toho asi moc neví.

Dam vám radu. zajdete si za nekym kdo umi taktovat dejte mu prachy na PC + nejaky zpropitny za praci a budete mit daleko lepsi a hezci PC nez vidite zde.
Odpovědět0  0
Rimmerakf | 13.12.200718:28
Ten box chladič snad nemůžou myslet vážně. Zatím nej sestava co to je recenzovaná je od ALFY, ta je v kvalitní bedně, kvalitně sestavená s kvalitním a odpovídajícím chlazením. Narvat na quad na 3GHz box a péct ho na 80°C je šílený. Až bude v létě 35°C ve stínu, tak počítač ­"zakouří­" a slavnej quad core shoří.
Odpovědět0  0
IR (8) | 14.12.20078:21
no ja ti nevim ale shorel by snad kdybys ho hodil do rozhajcovanych kamen. Jinak me nenapada situace kdy by se to za bezneho provozu, nebo lehce tradicniho OC mohlo stat.
Odpovědět0  0
bags (6) | 13.12.200715:50
precetl jsem nekolik prispevku o Vista :­)

sam pouzivam Vista Home Premium 64 bit a jsem nadmiru spokojen... fakt paradni sys co se designu tyce, Aero atd vychytavky a za 2 mesice jsem nespozoroval, ze by mi Visty vyhodili nejakou hlasku o necem co nefacha, nejde atd... proste parada...

lidi, prijde cas kdy i zastanci starsich windows OS a odpurci Vista prejdou na novy OS Vista... a nerikejte, ze toto neni pravda.

viva la Vista
Odpovědět0  0
napalm (11) | 13.12.200715:56
Přesně tak...většina lidí co na Vistu nadává dost možná nemá ani legální Windows XP, nechce se jim to přeinstalovávat, obcházet WGA a tak podobně. Nebojte, fakt o nic nejde... Nakonec, Microsoft má uživatele pevně v hrsti a konečně začali dbát na základní bezpečnostní pravidla v operačním systému.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.200716:29
Nikdo přeci neříká XP forever ... a je přeci nad slunce jasné, že jednou se na novější systém přejde, to co říkam je je že V SOUČASNÉ DOBĚ VISTY NENABÍZÍ NIC CO BY UZIVATELŮM STALO ZA PRECHOD NA NOVY OS. Nic víc. Opominu DX10.

Jinak s design a Aero, dobrý pokus o flame. Pokud jste vizuální fanda a jen něco nezkoušíte tak tohle se vám bude určitě líbít ...

(přispěvek s odkazem na youtube se nezobrazuje ... :­( )
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.200716:33
ten první
Odpovědět0  0
napalm (11) | 13.12.200717:14
To je známá věc, ale nějak v Linuxu nemůžu najít Win32 API...
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.200720:33
... tak to si teda znalec pokud ho tam hledáš ..... jak se říká, kdo hledá najde ..... ;)
Odpovědět0  0
bags (6) | 13.12.200715:43
zda hlavnim lakadlem je skrin, procesor a grafika... naopak malo ram.

kdo pouziva dnes 4 jadrove procesory alespon na 60% ? nikdo.

postava s AMD 4800+ X2 64 bit, 4GB ram, 250HDD, velice dobrou skrini Thermaltake, GPU Gygabyte 8600GT + vista vychazi na cca 17. 000 s DPH ­(bez klavesnice a mysi­) ­- zahraji tam take Crysis na 30FPS, UT3, atd hry bez problemu...
Odpovědět0  0
Choakinek (1668) | 2.1.200821:26
S GeForce 8600GT si Crysis na slušné detaily ­(= high a více­) rozhodně s 30 FPS nezahraješ. Za to na tyto sestavě s GF8800GT ano ­(to samozřejmě ovšem neznamená, že by kromě karty tam mohlo být něco levnějšího a tudíž by mohla být levnější i sestava­).
Odpovědět0  0
eric appla (43) | 13.12.200712:22
Uz od dob NT 3.5 jakekoliv Windows funguji obstojne az od cca druheho service packu.
Odpovědět0  0
Vratislav | 12.12.200716:13
Reknu nazor jako spravce pocitacove site a serveru ve firme kde je asi 150 PC

Vista je absolutne nepouzitelna .. proc?

-ovladace na tiskarny a plotry ... nejsou ­(problem vyrobcu­)
-ovladace na spoustu USB hardware nejsou
-Klienti informacniho systemu NAVISION od Microsoftu nejedou ­(applaud for Bill­)
-VPN klienti, Spravcovske konzole na Firevally, zalohovaci systemy.. nejedou ..­(Symantec, HP, SynoLogy­)
-AutoCAD nejede

K tomu politika v uctu Administrator ve Viste nema logiku...

takze Vista je dobra mozna pro moji pritelkyni do jejiho ruzoveho MSI laptopu na poslouchani mp3 a chatovani na lide.cz








Odpovědět0  0
tralalacek (12) | 12.12.200717:24
jj taky se priklanim k xp, ted vyjde sp3 a jeste nakej ten patek to bude porad dobrej stabilni system...wista bude ok az tak za rok nejdrive...
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.20078:58
.. ano ano ... navíc SP3 do XP přináší další zrychleni .....
Odpovědět0  0
napalm (11) | 13.12.200713:32
Jistě, ale to je z 90% problém výrobců toho zmíněného software. Autodesk si vesele může podat ruku s Adobe, jelikož jejich ochrany vyžadují administrátorká práva, jejich instalátory mají problémy se systémem složek na 64bitových systémech atd atd atd. Microsoft konečně udělal ten zásadní krok přes čáru a začal vynucovat určité uspořádání filesystému. Je to krok dopředu, protože to má význam hlavně z hlediska bezpečnosti. Prostě není možné, aby programy zapisovaly svá data do jejich složek v Program Files, např.
Odpovědět0  0
speedsnail (149) | 12.12.200715:18
Podle me to nejlepší co se dá s Vistou udělat je ji přeskočit a počkat na Longhorny. ­(Vista vlastně měla byt puvodně longhorn ne? ale chlapci to nějak nestihli tak vydali polotovar nad kterym se tu někteří rozplývají)
Odpovědět0  0
Rimmerakf | 13.12.200718:26
Další Windows budou Vienna a ne Longhorn. Longhorn jsou dnešní Visty. Vienna vyjde už za rok­- čož malinko naznačuje, že i MS není s Vistama dvakrát spokojen.
Odpovědět0  0
Honzaa | 12.12.200712:26
Tak vážení jak na to koukám tak se nám to rozděluje na fanklub win 2k a XP.Oba sys jsou OK ale již 150let za opicema.Já mám win Vista nainstalován cca rok a to na stroji č.1:Celeron 1.7ghz,768mb,Ati9500­/64mb a na internet,kancl a pouštění filmů uplně v pohodě.Stroj č.2:C2D 6320,MB i965,2gb,Ati1950gt­/512mb na profi práci­(střih videa,CAD atd­)a přetaktování je mě cizí,tady každou chvilku někdo řeší nestabilitu ale kdyby to šlo tak nataktuje C2D na 1.8ghz na 5ghz a bude tvrdit jak je to super stabilní.Muj názor at´si každý ze svého PC udělá co chce a nevnucuje své doměnky o kvalitě toho či onoho...
Odpovědět0  0
headup | 12.12.200712:36
""win 2k a XP.Oba sys jsou OK ale již 150let za opicema.­""

""Vista nainstalován cca rok a to na stroji č.1:Celeron 1.7ghz,768mb,Ati9500­/64mb.­""

:­)­)­) to snad nepotřebuje další komentář tohle
Odpovědět0  0
dejwis | 12.12.200713:49
Taky by mě zajímalo, včem jsou Win2k a XP 150let za opicema? To mi řekni, dokaž a koupím ti VISTY ULTIMATE
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.200712:40
.. nikdo tady nikomu nic nevnucuje ... jen se diskutuje ...

... pak mi vysvětlíš, včem jsou win 2k a XP 150let za opicema oproti Vistám. Jen né prosím datum vydání ..... ;­)

... jinak naco ti je Ati9500 k brouzdání na neru a kancl práci a sledivání filmů? A 1950gt na stříhání videa ?????
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.200712:41
překlep ...

"vysvětli­" ...
Odpovědět0  0
Borec nakonec | 12.12.200712:52
Hmm dokazovat si ze sem in a na brouzdani po inetu a kancl praci cpat kazdemu z Vista sou in je opravdu hodno rozumu briskniho az nadlidskeho:­-­)­)­)Jak bylo receno staci nekomu rict ze tohle je nove a kazdej to zacne pouzivat s tim ze on je in ma prece ten novy WOW OS a kdo ho nema je lama a sto let za opicema:­-­)Jen skoda ze i tito jedinci maji volebni pravo,pak sme tam kde sme:­-(
Odpovědět0  0
dejwis | 12.12.200713:46
Opravdu bych chtěl vidět jak na Vistách stříháš video, a přesně na práci kterou děláš se hodí max XP PRO, proč máš Visty? Kvůli těm zvukům a barvám co ti řeknou že rip filmu je hotov? :­-)
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.200714:04
... asi Visty podporujou střih na 1950gt .... ;)
Odpovědět0  0
petr_ (25) | 13.12.20079:26
Nevim proč by je neměl mít, já jsem na nich také stříhal video.­(C2D 1.86, 4BG Ram, Vista x64­), a na ntb také nemám problém ­(C2D 7400LV, 2GB ram Vista 32b)
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.200716:17
.. nějak mi uniklo co jste chtěl říci ....
Odpovědět0  0
dejwis | 12.12.200710:04
No tak to není dobrá sestava, tyhle sestavy staví každej druhej. Case hrůza, celkově komponenty děs, jen ta VGA je good, vyvázání kabelů tak nic moc, ale se srovnáním v TESCU atd. paráda :­-­). No takhle stavět PC tak nemám práci...
Odpovědět0  0
dejwis | 12.12.200710:05
A at tam všichni přestanou s*át ty Windwos Wista, a ješte k tomu HOME, co to je? ! ?
Odpovědět0  0
napalm (11) | 12.12.200710:09
Možná by se ti líbily šest let stará XP. Nechápu, co máte všichni proti Vistě. Ten systém je úplně někde jinde než XP. Ale buďte bez obav, za chvilku už si nic jiného nekoupíte. A mimochodem, už teď hraje roli cena, Visty jsou levnější.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.200710:47
... nejenom cena ... ta je záminka ....

... hlavní důvod je ten, že shopy namí smlouvy s Mrkvosoftem že do nových PC daj Visty ... prostě hnus. Jde to třeba až tak daleko, a to mě třeba mrzí, že má ablíbená Alfa má všude logo Vist a MS a to i na taškách které dávaj ke každému nákupu, teda zejména tam ....

... Visty někde jinde, ano maš pravdu ... jsou v pr.eli :­) ... nižší výkon, větší naroky, neodladěné softy .... jo možná za rok za dva, až se hry a programy budou stavět na 64bit a min dualcore tak potom tohle bude důvod přechodu na 64bit Visty, ale né proto že to jsou Visty ......
...... rád se však něchám přesvědčit o opaku ...
Odpovědět0  0
bartolomeo (3) | 12.12.200715:32
nižší výkon? v čem? jak? nepozoruju, spíš naopak.
větší nároky? zcela určitě, souhlasím, ale co chcete od fungl nového systému? pamatujete na nástup dnes opěvovaných XP? v té době byl standard 128MB nebo 256 RAM a myslím že vista s gigabajtem, který považuju za standard dnes, je použitelnější. za pět let budou nároky visty vypadat směšně.
neodladěné softy? za to přece vista nemůže, pokud máme být svědky nějakého pokroku, musí se něco měnit...co se her týče, měl jsem jediný problém,jinak všchno šlape bez problémů, se starými hrami to vidím jako s neodladěným softem.
na nový počítač vidím vistu jako lepší systém, pohodlnější na používání a pro mě bezproblémový ­(víc než XP­). na starších ať zůstanou XP
Odpovědět0  0
Czhmoud (1) | 12.12.200717:46
Kde je nižší výkon? Jeden příklad za všechny v Crisis je výkonovej rozdíl mezi XP a Vistama asi 20%
Odpovědět0  0
Roob (179) | 12.12.200721:49
amd4000+, 2gb ram, 8600gt_256, rozdiel vykonu crysis medium detajly 1024, vstavany gpu test... xp priemer 32, vista priemer 23. To nije 20%, to je cca 50 kamo.
Odpovědět0  0
tomra (40) | 12.12.200719:27
Visty porad necim otravujou ­- furt neco chtej. Stejne mi najede komp,pustim internetovy prohlizec a total commander a nejaky aero rozhrani,... je mi ukradeny. Proc prejit na Visty je DirectX 10
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.20078:55
... skoro ve všem ....

Ono pozorovat něco baj očoko, není moc relevantní argument, navíc pokud máte evidentně pro Visty slabost .... ;­)

Jistě že Visty nemůžou za neodladěné softy, to také netvrdím že by za to mohly, ale z pohledu uzivetele je to prostě problem, který u XP není .....
Odpovědět0  0
bartolomeo (3) | 13.12.200710:15
neříkám že s vistou nejsou žádné problémy. jen jsem chtěl podotknout,že jsou podle mě zveličovány, jakoby to byl nepoužitelný systém, což není pravda. btw:proč bych měl něco měřit, když mi všechno jede v pohodě?:)
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.200716:13
... co je to ­"v pohodě­" ... to je velmi subjektivní pojem.

Pokud chci o něčem říci zda je rychleší než něco jiného, musím mít nějaká objetivní srovnání. A to výrok ­"jede to fpohodě­" skutečně není ....
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 13.12.200716:15
spíše mi řekněte co vám Visty opravdu přinesly oproti XP?

... v čem je prace více fpohodě že Visty upřednostňujete ...
Odpovědět0  0
dejwis | 12.12.200711:05
Proč Wisty? Wisty jsou momentálně nejhloupější systém od Microsoftu, opravdu ale opravudu raději použiji Windows 2000. Wisty jsou zbytečně náročné, nezvládají všechny hry, tiskárny, mají problémy s některými USB flash disky. Wisty přinášejí jen přebarvení a možnosti jako jiné zvuky, pár panelů ale to uživatel který chce výkon a né aby ho zpomalovalo vše co jde nechce. XP PRO jsou po letech vyladěné, pokud člověk netáhá schválně viry, umí je používat. Před pár lety když byli používané Win 2000 také byli XP PRo takové divné a nic moc funkční. Ale Wisty jsou na tom hůře, než je vyladí, tak bude třeba jinek operák, a Wisty skončí, už ted Microsoft ví jaký bude následovník. Mám plno klientů kteří po cca max 2měsících chodí na přeinstalovaný zpět na XP PRO a sami řeknou že Wisty už nikdy, já WISTY neinstaluju, raději přídu o zákoše a mám klid. Jinak pro info, Microsoft ještě podporu pro XP PRO dále prodlouží :­-)
Odpovědět0  0
Lojza1234 | 12.12.200711:18
To je pravda ze Vista je uplne jinde.Uzasny OS kterej je ve hrach­(bavime se o hernim stroji v recenzi­)o polovinu pomalejsi nez to same na WIN XP.To bych musel byt opravdu mdleho rozumu abych si dnes porizival VISTY.Ale chapu ze nekdo je dostatecne zhypnotizovan pocitem z ma DX10­(dnes stale zadny rozdil vs DX9 mimo pomalosti­) a ma prece uzasne Aero ktere samo osobe je mnohem lepi nez plynule hrani her:­-)
Odpovědět0  0
dejwis | 12.12.200711:37
Asi tak, VISTY jsou jen jako taková prezentace jak ukázat světu barvičky, ale funkčnost je na posledním místě ;­-)
Odpovědět0  0
blumer (1) | 12.12.200713:38
Tak tohle může napsat jenom člověk, který nerozumí počítačům a nechá se masírovat kampaní Microsoftu + šílenství kolem DirectX 10. Visty jsou možná dobrý na pouštění filmů a poslouchání muziky, ale na seriozní práci to zatím není. Ne všichni chtějí a umějí při strkání flashky do počítače řešit, jestli jim bude fungovat a to je pouze jedna z věcí, proč Vistu nepoužívat. A cena opravdu roli nehraje, jedná se o funkčnost a ta je u Visty zatím skoro nulová.
Odpovědět0  0
dejwis | 12.12.200713:48
přesně, na práci Visty nejsou, na net a filmy jo, ale i tak mě otravujou jak se ptaj na každou pitomost :­-)
Odpovědět0  0
Holda29 (7) | 12.12.200716:00
O co jde? Je to ten samy rev, co tu byl pri prichodu XP. Osobne mam Visty a nepozoruju nejaky pokles vykonu, ani nestabilitu, ani neodladenost, ani nekompatibilitu. UAC jde nastavit jak je libo.
Pracuje se mi na nich mnohem pohodlneji nez na XP, uz bych zpet nemenil, neni duvod. Hry nehraju, to neni zabava pro me, ale pro male deti, z pracovniho vyuziti opravdu nemam vytku.
Odpovědět0  0
napalm (11) | 12.12.200710:03
Přídavná zvukovka v tom kompu zřejmě není kvůli tomu, že tam je Vista a Creative, jak známo, má s ovladači na Vistu poněkud problém.
Odpovědět0  0
bartolomeo (3) | 12.12.200715:19
prdlajs,x­-fi na vistě funguje úplně normálně
Odpovědět0  0
Lojza123 | 12.12.20078:27
Hmm a to nikomu nevadi ze pouzity MB neumozni taktovat?Pokud si kupuji­/stavim herni pocitac ocekavam MB na kterem si budu moci treba pridat vykon pretaktovanim coz u Intel MB nehrozi.
Odpovědět0  0
fidis (6) | 12.12.20079:28
Taky bych řekl že komponenty nebyly zvoleny příliž šťastně. Za ty peníze bych čekal lepší chladič a min. lepší desku. Pokud chtěli šetřit na desce, ve stejné cenové relaci je deska GB DS3 která určitě nabízí zajímavější možnosti přetaktování.
Odpovědět0  0
Roob (179) | 12.12.20079:59
co chces taktovat, ked uz na zakladnej frekvencii ma ten procak 80° :­) Vcera som bol prijemne prekvapeny paradnym pc. Toto je o 2 triedy horsie, chladenie = 0, pretaktovanie = 0, vcerajsi c2d mal s pasivom nieco cez 50° :­) Vyber skrinky... design neriesim, ale skrina MUSI mat vpredu aj vzadu 12cm vrtulu aby to chladilo a nehucalo ako lietadlo. Pc tejto cenovej kategorie sa takto nerobi..
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 12.12.200710:11
120mm byt nemusi, nektere skrine ani 120mm nespasi, co je mnohem dulezitejsi je jaka je u der na vetraky mrizka. protoze takova mrizka jak je u teto skrine by mohla mit 300mm vetrak a stejne by to bylo naprd... naopak s dobrou ­"dratovou­" mrizkou udela hodne i kvalitni 80 nebo 92mm
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3359) | 12.12.200713:43
Krome mrizky ale taky pristup vzduchu do skrine a jeho snadny prutok skrz ni, jinak se vykon ventilatoru rapidne snizuje.
Odpovědět0  0
JanZ (2) | 12.12.20077:17
Co bych asi sestave vytkl ja? Urcite BOX chladic CPU. Chladic od fimy Noctua nebo Scythe by byl urcite lepsi. Jinak kabelaz opravdu nic moc.
Odpovědět0  0
napalm (11) | 12.12.200710:07
Ta kabeláž je dostatečná. Nějak nechápu, co všichni máte proti box chladiči, je trochu hlučnější, to je pravda ­- mám doma ten samý procesor, ale tady jde hlavně o cenu. Pokud bych byl výrobcem, tak bych rozhodně uvažoval stejně a hodil tam box, cena automaticky o litr nižší.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.200710:41
jakkýkoli jiný chladiš by byl lepší ..... nemusí to být hned Noctua nebo Scythe .... stačí levnější Acutake, nebo Coolermaster ..... prostě cokoli nej né BOX!
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.200712:45
už blbnu .. Acutake .. :­) ... myslel jsem Arctic­-Cooling ...
Odpovědět0  0
tomra (40) | 12.12.200719:19
Ja byt vyrobcem,tak tam taky houknu BOX chladic­-je to levnejsi a bohate to staci.Vykon ma ta sestava takovy,ze cca za rok prijde na slovo taktovani tak bych dokoupil lepsi. Ale je fakt,ze nejakej obycejnej vetrak ven z casu by to chtelo!
Odpovědět0  0
m_s | 12.12.20074:37
Ať koukám, jak koukám, tak je to EuroCase jak vyšitý!
Je sice fakt, jak výše napsáno, že opravdu běžný uživatel výhody kvalitní skříně tolik neocení, leč komponenty ano.
Stejně tak uspořádání kabelů je dostatečné, ono to většinou v takové skříni lépe nejde...
Odpovědět0  0
IR (8) | 12.12.20076:55
A nejlepsi sou stejne znackove pocitace z Globusu, Tesca, nebo ElectroWorldu :­-D
Odpovědět0  0
tralalacek (12) | 12.12.200717:18
tojono :­)­) stejne clovek nepochopi kdo to tam kupuje...sem si jistej ze kdyby sestavu za deset ocenili na dvacet tak bude mit proty blbce stejnej prodej...protoze ty lidi to kupujou stejne podle vzhledu a ceny, coje tam naspany za nazvy komponentu stejne nemuzou vedet a kdyby vedeli tak si tam nic nekoupej...:­))
Odpovědět0  0
Frano111 | 12.12.20070:50
ufff to je akoby niekto napchal V8 do trabantu... Ale nie je to zlá zostava.
Odpovědět0  0
sonypolicka (2) | 12.12.20072:21
No tohle je teda tragédie.
Za tu skříň a provedení kabeláže by si měl prodejce nafackovat před zrcadlem.
Odpovědět0  0
ptipi_ | 12.12.20072:35
proč? ne každý ocení výhody dražší skříně­(ale to bych ještě bral jako výtku­).
ale co máš proboha proti kabeláži? pokud dobře vidím, tak proudění vzduchu nevadí, do komponent taky nezasahuje, upevněna je dobře a vzhledem k tomu, že bočnice není průhledná tak se na to stejně nikdo nebude dívat.
leda, pokud máš obsesivní nutkání být při vědomí, že uvnitř skříně jsou všechny kabely v pravých úhlech a co nejlépe skryty­(ne, že by tohle nebyla implicitní vlastnost neprůhledné skřině, ale...­). v takovém případě si to ale nakonec stejně sám přerovnáš­(nebo si spíše uděláš vlastní sestavu­).
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.200710:40
.. jn ... asi tak ...

... jako daleko větší nedostatek, než je třeba skříň je ten BOXOVANÝ CHLADIČ!!!!!
Odpovědět0  0
Likso | 12.12.200712:38
Tahle skříň ­( v tomhle případě spíš nepovedená krabice ­) je v provedení horší než Thermaltake WingRS za bratru 950 Kč s DPH. K tomu BOX chladič a neštěstí je hotovo. Ten řev BOX chladiče na plné otáčky při teplotě procesoru 80 stupňů musí být strašný. Já měl 50 stupňů s C2D 3,2 GHz jen v letních vedrech a to už jsem byl nervózní, jinak kolem 40 stupňů normál.
Odpovědět0  0
tralalacek (12) | 12.12.200717:14
tak nicmoc provedena kabelaz proudeni vzduchu nevadi pouze protoze tam zadny vzduch moc neproudi...:­) proste je tam zase navic klavesnice,mys a par kravinek ale na ukor lepsi skrine...stejne kdo si kupuje hotovej comp tak stejne tu bednu nikdy neotevre a kdo tomu rozumi tak si vse postavi stejne sam uz jen protu radost! kdyz uz dotoho vrazil tolik penez tak si stim kazdej rad vyhraje...
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.