reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
14.2.2007, Pavel Kovač, recenze
Pokud toužíte po širokoúhlém monitoru a zkrátka na velký panel nemáte peníze, možná právě pro vás je zde tento 19" ViewSonic VG1921wm. Je vybaven technologií TN s dobou odezvy 5ms a kontrastem 700:1. Navíc ViewSonic zvolil vcelku zajímavý design.
martinstep | 31.5.200714:02
V tabulce parametru mate udaj PIVOT ­- ANO. Neni to nahodou chyba?
Odpovědět0  0
zixi3 | 14.2.200712:13
na prvej strane mate chybu pri obrazku monitora a rozmeru uhlopriecky 21­" ..., a to je 19­" monitor
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 14.2.200713:17
Dekuji za upozorneni, opraveno.
Odpovědět0  0
Bezy (66) | 14.2.200710:45
Já sem za test 16:10 19tky rád, ne všichni čtenáři SHW se zajímají o CAD aplikace atd...
Pro běžné užití je panel vcelku dobrý.
Co by mi na něm vadilo je absence DVI­(divím se proč není v záporech...­).
Ještě bych měl dotaz, budete testovat i jiné Wide 19­" LCD? Navrhoval bych třeba Samsung 940BW, stojí cca 6200 s daní, má dobré polohování, DVI, tenký rámeček...
Odpovědět0  0
Airwar (233) | 14.2.200712:03
Myslím že v současné době jsou 19 palcové monitory pro velkou většinu uživatelů tou nejzajímavější skupinou, s úhlopříčkou 48 cm a cenou která mnohdy začíná už kolem 5,5 až 6 tisíc je to jasná volba pro běžné uživatele. Mě osobně tato recenze potěšila, protože teď budu vědět že tento model mohu běžným uživatelům bezestrachu doporučit.
Odpovědět0  0
HKR | 14.2.200716:00
Já bych radši recenzi 931BW, což je ­(i když má nižší číslo­) nástupce 940BW. Je sice o cca 500,­- dražší, ale zas je to letošní model s krapet lepšímy parametry.
Odpovědět0  0
HKR | 14.2.200716:00
Já bych radši recenzi 931BW, což je ­(i když má nižší číslo­) nástupce 940BW. Je sice o cca 500,­- dražší, ale zas je to letošní model s krapet lepšímy parametry.
Odpovědět0  0
HKR | 14.2.200716:00
Já bych radši recenzi 931BW, což je ­(i když má nižší číslo­) nástupce 940BW. Je sice o cca 500,­- dražší, ale zas je to letošní model s krapet lepšímy parametry.
Odpovědět0  0
HKR | 14.2.200716:12
Omlouvám se za trojnásobný přispěvek, ale pokaždé to nahodilu nějakou chybu..:­(
BTW ­- Poslední dobou mi SHW celkem blbne, nemáte nějaké problémy se serverem?
Odpovědět0  0
ljelinek | 14.2.20079:04
ze 24­" je super, ale jak podotkl snajprik, do sestavy do 20k asi tezko nekdo vmestna 24­". Mam doma de facto ten samy monitor jen s 20­" uhloprickou a muzu rict, ze treba u me dost rozhodoval i design. Souhlas ze do kanclu nebo maleho office jde poridit temer vselicos, ale pro ne i neco jineho nez bilou hranatou vec? Tahle konkretni recenze jen potvrdila, ze monitor nejen dobre vypada, ale ze je pro kazdodenni pouziti absolutne v pohode. A jsem presvedceny, ze 19­" stale oceni dost studentu.
Odpovědět0  0
Petr ^o^ | 14.2.200711:04
do levne sestavy se to fakt nevejde, ale takovyto panel vydrzi rozhodne vic ­(tedy dele­) nez cela ­"sestava­" tj.: sestava jde do srotu, ale kbd, mouse, a display zustava. ­- to je myslim bezna praxe.

nejakou 21­"-24­"(16:10­) si poridim a na tento test cekam jak na smilovani bozi... nechci naletet a koupit si nejaky marketingem nahoneny kram.
Odpovědět0  0
jasne | 14.2.200717:40
Nemyslim si že vydrži dlšie, ako zvyšok PC, pred 4 rokmy 19“ LCD si zohnal TNT za 18 000 20“ cez 30 000 teraz koľko stoja ? A keď o rok, dva vijdú OLED ? Ja som mal CR 14“, 19“ potom som prešiel na LCD 19“ ,20“, 22“. Keď si kupiš 24“ a mysliš si, že budeš z ňou spokojny aj o 3 roky ? Zabudni na to, kupuj čo potrebuješ,ja 26 000 LCD za rozumnu cenu nepovažujem. Rozumna cena u mňa je kvalitný 22“ LCD za 7000Kč alebo 20­" LCD MPA 8000Kč lebo to aj tak o 3 roky vyhodiš, daruješ, alebo predaš poriadne pod cenu.
Odpovědět0  0
Fikus Kukis (136) | 14.2.200719:57
Aký ­"kvalitný 22“ LCD za 7000Kč­" máš konkrétne na mysli? Neviem čo považuješ za kvalitné LCD, ale mám docela veľké pochybnosti o tvojom zraku.
Odpovědět0  0
jasne | 14.2.200720:38
http:­/­/www.sofos.sk­/default.aspx?nid=8&nparams=kod_id;7770
No pre koncoveho zakaznika je ta cena trochu vyšia až 10112 Sk nie 8426Sk ako pre mňa :­( ale stale je to slušných 8200Kč
Odpovědět0  0
Fikus Kukis (136) | 15.2.20071:02
OK, za tú cenu je to zaujimave LCD, ale kvalitné? To určite nie. Teraz sa tu na mňa asi pár ľudí vrhne, ale je to TN pre boha. TN a kvalita sú predsa antonymá :­-D
Odpovědět0  0
BorisZ | 14.2.20078:21
Take bych byl radeji, kdybyste otestovali jeste par 24­" LCD. Rekl bych ze sirokouhla 19 je rozmer na nic.
Odpovědět0  0
Paulinho | 14.2.20079:00
Ja jsem také pro. ­(optimálně zařadit i již testované kousky s novými firmwary­).
Odpovědět0  0
lukina (5) | 14.2.20079:43
Já bych byl pro, kdyby se udělal nějakej megatest širokoúhlejch 22­" nebo 24­". V dnešní době už mají ceny celkem přijatelný.
Odpovědět0  0
V-l-K (19) | 14.2.200710:24
Plně souhlasím ­- chtělo by to nějaký megatestík 22­". Na konkurenčním webu připravují test 19­-20 wide, tak by jste je mohli whodně doplnit ve vyšších uhlopříčkách ;­-­).
Odpovědět0  0
sirus | 14.2.200710:02
Pripajam sa tiez. PLS, to Vam nikto nechce zapozicat 22, alebo 24­" LCD na test??? Chodim sem kazdy bozi den a duuuufam ze snad dnes... ale bohuzial, zase LEN sirokouhlych 19 palcov s ­"neskutocnym­" rozlisenim... Ako sa uz spominalo vyssie, su zostavy aj za 20 000,­- ale urcite vela ludi co sem chodi ma radovo drahsie PC, myslite aj na nas! Alebo aky je vlastne problem s testami vacsich uhlopriecok?
Odpovědět0  0
mics (6) | 14.2.200710:47
Taky pridavam hlas pro 24­".
Odpovědět0  0
mcc | 14.2.200712:53
pridavam sa k hlasujucim, a poprosil by som otestovat aj Acer AL2623W, neskutocne lacny 26­'­' s­-ips monitor ..
Odpovědět0  0
pj144 | 12.4.200716:17
Přidávám se k žádosti...
Odpovědět0  0
Mickel | 14.2.200717:49
Jsem také Pro! 24­" je paráda.
Odpovědět0  0
pavkins | 15.2.200711:58
Taktéž zvedám ruku za 24"
Odpovědět0  0
hardware_master (2) | 15.2.200719:43
Rozhodně hlasuju pro megatest 22­",ať je to tak super jako ten 19­" z léta to byl nejlepší test na českém intrnetu
Odpovědět0  0
Jey | 22.6.200717:29
!!! TEST !!! TEST !!! TEST !!!
Odpovědět0  0
krispel | 14.2.20077:59
Proč recenzujete takovéto lcd? Lidem z kanceláří je jedno jaký mají panel. Lidé od CADů a grafiky by se takového lcd nedotkli ani dvou metrovou tyčí. Pro hráče jsou mnohem lepší a filmový fanoušek by byl hlupák kdyby si připlácel integrované repro. Recenzovat tedy takový panel na serveru kam chodí lidé kteří se zajímají o kvalitní kousky a ne o trash pro kancelářské krysy mě připadá minimálně nerozumné.
Odpovědět0  0
snajprik (1562) | 14.2.20078:42
No mňa napríklad tato recenzia potešila, nemal som príliš vysokú mienku o týchto LCD 19“ 16:10, ale pozerám že niesu zle. Skladajú sa počítače nielen za 60 000Kč, ale aj za 20 000Kč a tam nájde miesto aj takéto LCD. Aj keď na kancelárske učeli je lepši 22“ LCD vmestia sa tam vedľa seba dve A4 a vyzerá to oveľa lepšie, je to lepšie aj na filmy a 22“LCD stoja tiež približne toľko, ale vedieť ako si stoja aj 19“ LCD nikdy nieje na škodu
Odpovědět0  0
Kozlos77 (2) | 14.2.200711:42
Proč? Protože příjdu do obchodu...vidím celkem na pohled slušný monitor se slušnými parametry....jaký asi je ve skutečnosti...sakra nikde na něho nemůžu najít recenzi...proto!
Odpovědět0  0
krispel | 14.2.200712:15
No to je snad jasné, to jsi jen polopatycky napsal význam recenze, ale pokud by se ti zalíbil tento model ­(viewsonic, integr. repro­), pak je pro tebe recenze škoda, protože si můžeš koupit jakýkoliv a budeš spokojen, já osobně nejprve zkouknu recenzy, abych věděl o které lcd se mám vůbec zajímat, pokud to není recenzované, předpokládám, že to za recenzy ani nestojí, proto požaduji recenze kvalitních panelů. Styl, přijdu do obchodu vidím prima žužo lcd a pak hledám recenzy je pro mě osobně vtipný.
Odpovědět0  0
jirik123x | 14.2.200714:25
a jak jinak nez recenzi zjistis ze panel je smejd a ze za tu recenzi vlastne nestoji hmm? jestli to dokazes jen tak od pohledu pak ti gratuluju, jsi dobry.
Odpovědět0  0
Ladik 457 | 14.2.200716:00
No, právě, totiž, když si přečteš, recenzi, a zjisťíš, že ten LCD Monitor, je ­"šmejd­", prostě, tak si ho nekoupíš, ale kdyby, ta recenze, nebyla, a ty by jsi, si ten Monitor, koupil, a pak, by jsi zjistil, že je mizerný, prostě, tak, by, jsi byl, zklamaný, že jsi, koupil, mizerný, Monitor, a to by jsi přece, snad, nechtěl, nebo, jo, co?
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 14.2.200713:29
Proč recenzujem takto male monitory? Musíte si uvědomit, že stále největší část zákazníků si kupuje 19­" max 20­" LCD monitory. Já osobně bych také nejraději recenzoval pouze 30­", ale zkrátka podle toho co požadují čtenáři stále vyhrávají 19­".
Když se zde objeví recenze velkého monitoru, tak je v diskuzi zase spousta témat s názvem ­"Moc drahé, to si nikdo nekoupí­" apod. Je opravdu těžké se zavděčit všem a musíme se zaměřit na to po čem je největší poptávka.
Odpovědět0  0
krispel | 14.2.200714:18
Asi jsem se nevyjádřil jasně, mě nevadí velikost, opravdu ne, ale obecně typ, lcd od sice známého výrobce, ale neoplývajícího přehnané kvalitními panely + ty repráky.... toto lcd mohlo už jen překvapit, což se pochopitelně nestalo.
Odpovědět0  0
SmartMole (93) | 14.2.200714:27
Proč se stále objevují lidé, kteří v diskuzích pod články vykřikují: ­"Proč recenzujete tohle?­" ­"Proč jste radši neudělali recenzi tohoto?­" ­"Chci si to koupit, tak chci vidět na to recenzi, tohle si koupit nechci a tak mě to nezajímá!­" No, na takovéto otázky, existuje velice výstižná odpověď: ­"Protože bagr!!!­"

Dokážete někdy pochopit, že nejste jedinými čtenáři tohoto webu? Dokážete pochopit, že ne každý zrovna v tu chvíli potřebuje high­-end monitor? Jsou čtenáři, kteří třeba nenakupují hardware jen pro sebe, ale i pro své blízké ­(popřípadně si tím i vydělávají­), a ne vždy každý má na velký kvalitní monitor. Já sám bych si třeba tento nekoupil, ale mám klienty, kteří o levném širokoúhlém monitoru uvažují. Takže je fajn, že tu ta recenze je.

Prosím, buďte méně sobečtí, a pokud máte nějaký námět na recenzi, v diskuzním fóru je pro to kategorie a pokud bude větší zájem a bude to v možnostech redaktorů, určitě Vám rádi vyhoví.
Odpovědět0  0
Lucky Luke (8) | 15.2.200718:09
Jo, why?
1. Nemá DVI
2. Je to TN
Který soudný člověk by si něco takového koupil?
A když už se tu mluví o větších rozměrech, je mi taky jedno, jestli bude úhlopříčka 20? nebo 30?, když ta nádhera bude mít v obou případech rozlišení 1280×1024. Vždyť je to marketingový výsměch!
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.