reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
3.3.2005, Zdeněk Kabát, recenze
Jelikož v recenzích testujeme již dlouho s posledními oficiálními ovladači 66.93, rozhodli jsme se zjistit, jaký výkon mají i ostatní verze. Použili jsme originální ForceWare ve 4 různých verzích i modifikované ovladače DNA-Force, zer0point, Xtreme G a NGO.
PLS | 11.6.200715:03
hele... Mám kartu od MSI s chipem od nVidia 6200. Můj problém spočíva v tom že už při teplotě 45 stupnu se zasekne a nemuzu nic hrat... :­-­( mohli byste mi poradit? mám aktivní chalzení protože s bývalým pasivním jsem žádnou hru ani nezapnul.Co mám dělat?
Odpovědět0  0
Pavel Boček (403) | 11.6.200716:16
Zkusil bych jiné ovladače, případně pak zkusit grafiku jinde a pokud půjde v poho tak je problém někde v PC
btw moje GF6200 TC jde pasivně při zátěži přetaktovaná přes 60 a nic se neděje...
Odpovědět0  0
venca1234 | 1.4.200516:28
Nainstaloval jsem si forceware 71.84 a vetrak stale huci jak v 3D rezimu i kdyz jsou spustena jen windows XP. Po preinstalovani starsi verzi je vse ok. Dela ti nekomu tez? Instaloval jsem verzi 71.84_win2kxp_international.exe. :­-)
Odpovědět0  0
Whill (16) | 27.9.200519:13
Jo, presne tohle mne to dela take... mam kartu od MSI
Odpovědět0  0
DaTa | 23.3.20050:33
Vlastním notebook Acer 1522Wlmi ten obsahuje procesor Nvidia GO 5700 který Nvidia nepodporuje a odkazuje na stránky výrobce. Což vzhledem k ležérnímu přístupu Aceru je k ničemu, byl tam myslím ovladač 61.77. Proto jsem se zaradoval při zmínce o nějakém mobilním procesoru v souvislosti s ovladači 75.90.
Takže výsledek je že tento ovladač opravdu podporuje mobilní procesory...
Odpovědět0  0
Raduza | 23.3.20057:42
Ano, je to tak, řeším to u NTB Acer Aspire 1362, je tam GF GO 5200, od výrobce jsou tam ovladače 62.12, ale mají problém s přehráváním videa. Na stránkách výrobce mají pouze ovladače na GF 2 a FG 4.Takže vyzkouším 75.90, díky
Odpovědět0  0
gazmon | 17.3.200511:01
Mám integrovanou GK GeForce4 MX440 a používám ovladače 56.xx, protože s novějšími mně nefunguje úsporný režim. Myslíte že forceware 7x.xx už sou lepší nebo mám zvolit alternativní ovladače?
Odpovědět0  0
Raduza | 13.3.200510:46
Mám problém s ovladači ­(zatím se všemi, nejen s oficiálními­). V uvedených hrách se mi ve VIDEO OPTIONS nezobrazuje vyšší rozlišení než 1024*768 na LCD panelu při použití DVI kabelu. Vyzkoušel jsem tři LCD panely, ale když použiji analogový kabel, vše je v pořádku. Tento problém je ale jen s ovladači 56.64 a vyššími.
Starší ovladače 45.23 a 53.04 jsou v pořádku. Měl jsem Prolink GF 4 Ti 4200, potom Leadtek GF FX 5900XT a teď mám GF 6600GT PCI­-e. Bohužel teď už musím mít nové DETONATORY, takže už ani nemůže hrát NFS2U v rozlišení 1280*1024, protože tam musím mít nové ovladače. Problém s BF1942 a DC jsem už vyřešil, musel jsem upravit jeden soubor, ve VIDEO OPTIONS si nevidím vyšší rozlišení jak 1024*768, ale hra se potom spustí v 1280*1024. Máte někdo taky takovou zkušenost?
Odpovědět0  0
Caderom | 10.3.200515:45
Mám tuto kartu asi 10 měsíců. Do teď jsem používal ovladače od Asusu ­(ne­-WHQL­) z CD, nyní jsem si nainstaloval nVidia ovladače 71.81, ale teplota GPU vzrostla z 40°C v klidu na 63°C a teplota okolního prostředí z asi 38°C na 52°C. Nevíte čím to je? Výkon v 3D Mark 2005 vzrostl z 584 na 622 bodů, takty jsou normálně 425MHz­/500MHz. ­(MB 35°C a CPU 42°C)
Odpovědět0  0
phedro | 9.3.200520:04
nainstaloval som 75.90 a vo Warcrafte3 to robí artefakty, 66.93 su v pohode
P4 3,0ghz,512MB ddr400,gf6600 300­/500@500­/550.
Odpovědět0  0
CrazyMiky | 8.3.200514:19
Jasnačka, že LCD má frekvenciu 60Hz. Ani viac nepotrebuje. Nefunguje ak CRT. Body na LCD ktoré sa nemenia necháva rozsvietené­-neprekresluje ich na novo ako CRT. Preto LCD aj šetrí oči............ :­)
A k MSI.
Mne tato firma bola vždy sympatická. Ked som skladal mašinu tak prevažne len MSI­-a kompatibilita­-no problemo. Až na MSI 6600 TD 256E na PC­-E. Zistil som, že 6600 by sa mala dat pretaktit troska viac: GeForce 6600 Leadtek ­- jádro 300@570 MHz, paměť 550@700 MHz. Tak som to na svojej MSI skusal. D.O.T. Dynamic Over­-Clocking Technology v ovladačoch ešte 66­-93. Maximum čo ponúka DOT je: jadro 300@330 MHz, paměť 500@550 MHz. Pretaktiť manualne o niečo viac ­- nula bodov. Hneď mi mrzla mašina. A tak som kúpil som novy chladič VGA http:­/­/www.zalman.co.kr­/eng­/product­/view.asp?idx=149&code=013 .
No ked som odmontoval povodny MSI chladič, tak som zostal s úžasom hladieť na jadro bes kúska pasty vo farbe spálenej sústružníckej špony.
S novym chladičom som sa dostal na maximálne hodnoty: jadro 300@377 MHz, paměť 500@620 MHz
Takže stabilne mám nastavených jadro 300@360 MHz, paměť 500@600 MHz.
Táto skúsenosť a ešte samozrejme nevydarená TV karta MSi otriasli mojou doverou.
Odpovědět0  0
insurgent (8) | 6.3.200522:15
Mam GeForce 6800 od MSI a nejde mi nastacit obnovovaci frekvence myho LCD na 75 Hz ­(funguje pouze 60­) pokud je pripojen pres DVI ­(pres analog v poho... ale obraz je viditelne horsi­), nevite nekdo jestli by to nejake ovladace vyresili, uz jsem jich par vyzkousel a zadnym se to nepodarilo. dik
Odpovědět0  0
[aMd]Mica | 7.3.200515:03
a neni to LCD­-cku jedno aku ma obnovovaciu frekvenciu? myslim, ze toto bol a je dolezity parameter u CRT obrazoviek, alebo? myslim, ze na mojom LCD mam tiez nastavenych 60Hz ale doma si to pre istotu este overim...
Odpovědět0  0
Sett | 5.3.20058:49
ten soubor je zaheslovanej, jak to mám rozbalit.......?
Odpovědět0  0
jurecz | 5.3.200510:55
heslo je guru3d.com :)
Odpovědět0  0
Ace. (21) | 3.3.200517:19
Očekávám příspěvek typu: Moje 6800 LE by mela v 3DMarku05 o 500 bodu vic i s 5 let starymi ovladaci.. =­)­)
Nic ve zlem johne.Vzdycky me svyma komentarema pobavis... Kde by SH byl bez tvych příspěvků. =)
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 3.3.200518:56
A sakra, budu si muset John.Dona víc vážit :­-)
Odpovědět0  0
Jajator (130) | 3.3.200520:20
a vite proc by johnova 6800LE mela o 500bodu vice? protoze tady tahle v testu je MSI!

btw plosim,plosim o stejny test s ATI
Odpovědět0  0
Ace. (21) | 3.3.200520:28
Tak to vypada,ze john.don tady rozjel peknou ANTI­-MSI kampan.. Jajatore nejses johnovo alterego?? =­)­)
Odpovědět0  0
John.don | 15.3.200519:34
No to by jste měl.
Alespoň vy by jste si měl Vážit mě když už já si nevážím Vás :o­)
Odpovědět0  0
hery | 15.3.200520:35
4John.don

když už tolik píšeš, nauč se aspoň česky. Děkuji. Vy by jste ­- Vy byste, atd....
Odpovědět0  0
Tired (112) | 3.3.200521:06
Co sa vam na John Donovi nepaci? Ma len problem s MSI inak je to mily chlapik. Len proste raz ked bol maly chlapec sedel s rodinkou v cinskej stvrti jedli svoju ryzu a popijali sake. Vtom do domceka vbehla Yakuza a vsetkych clenov asimilovala na zakladne dosky a grafiky ;­-­) On jediny prezil lebo sa schoval do krabice od notebooku Asus. A ked tito hnusaci odchadzali on vykukol cez malu dierku velkosti paste urcenu na antenu k wifi a zazral na jednom chlapikovi znackove tricko s logom MSI. Odvtedy im prisahal krutu pomstu hanobenie a vypalovanie ich fabrik. JohnDon alias zvany Horiace MSIsisipi ;­-­)
Odpovědět0  0
Ace. (21) | 3.3.200521:23
Cha cha!Tak to jo! John.Don vysi v kancelari vysokeho managera MSI v sekci muzi na odstrel.. =­) Ale co,anti reklama je taky reklama.
Odpovědět0  0
Tired (112) | 3.3.200521:52
Heh a parta mladych Ninja bojovnikov prehladava stoky San Francisca v domneni jeho chytenia ;­-­) Nevedia ze John Don posedava v Olomouci popija pivko pcha do seba Olomoucke syrecky a brusi si svoju dyku vykovanu z roztavenych MSI dosiek :­-)
Odpovědět0  0
john.don | 15.3.200519:33
Ano je to pravda a vy hnusáci jste určitě z MSI mafie!!!!

Rozhovor a Vy a zákazník.
Zákazník­(dáleZ­), Vy­(dále V­)

Z:Dobrý den.
V:Dobrý den, to máme dnes pěkné počasí, ani mi nevybuchl žádný kondík na mé krásné MSI.
Z: Chtěl bych...
V: Ano ano, chtěl by jste desku MSI.
Z: Ne nechtěl, chtěl bych....
V: Moment, nechte mě hádat. Hmmm chcete desku MSI.
Z: Ale nechci, chtěl bych nějakou základní desku.
V: Aha, mám tu pěknou desku MSI.
Z: No ale já nechci MSI.
V: Ale chcete! Jsou nejlepší! Nejlepší! ­(bum, rána do stolu­) NEJLEPÍ!
Z: Aha.
V: Tak jakou desku by jste chtěl.
Z: Asi MSI.
V: No vidíte! Já to od začátku věděl.
Z: A asi bych jí měl koupit hned že?
V: Ale ne, mám tu ještě jednu DFI.
Z: A kolik stojí ta DFI.
V: Mám tu jednu pěknou desku od MSI.
Z: No a co ta DFI?
V: Tak a bude Vám stačit jedna?
Z: No jo no....
V: Bezva. Bude to 10000 a k tomu dostanete zdarma procesor Intel P4.
Z: Hm. A co software.
V: Mám tu bezva Windows.
Z: A co Linux?
V: No a Windows má krásné malování.
....
.......
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 15.3.200519:50
Zdravím John.Done,

Nechcete pro nás psát? Čtenáři mají vaše příspěvky opravdu rádi? Věřím, že budete úspěšným autorem!

Štěpán Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
Ace. (21) | 15.3.200519:54
JOjo,takovej maskot SH. =­)­) Moh by psat rubriku CERNA KRONIKA ANEB CETNOST VYPALENYCH MSI KONDIKU NA JEDEN CTVERECNI KILOMETR... =­)­)­) Johne,mam se citit v ohrozeni,kdyz mam CASE napechovanou MSI?? Nebouchne mi to? Uz chapu pojem DETONATORS. To sou ovladace na MSI desky a grafiky,ze? =­)­))
Odpovědět0  0
john.don | 15.3.200520:28
Píšu pro konkurenci :o)
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200520:31
Přesněji pro Vaší největší konkurenci.....
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200520:32
....píši anamnézy a diagnózy pro doktora Chocholouška.
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200520:38
Zrovna dneska jsme se o Vás bavili.

Mám na zítra objednat sanitku.
Vyplňoval jsem formulář. Prosím, mám to přesně?

Hudcova 78b
612 00 Brno

Objednal jsem dvanáct svěracích kazajek,
třicet zřízenců, 8 sanitek a vypnul boiler.

Nebojte. Zítra, až Vás naše krásná sestra Olga osprchuje hadicí, tak si popovídáme.
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200520:41
Mimochodem ze známosti Vám dám pokoj s výhledem do krásné zahrady.
A s rodinou se uvidíte každý rok při festivalu ,,Mezi ploty­".
Nebojte bude se Vám u nás líbit.

Po večerch mi budete moc povídat veselé příhody o deskách MSI :o­)

Dělám zřízence už dlouho..nebojte... Mám své zkušenosti.
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200520:44
A prosím moc nekřičte a hlavně se nebraňte.
Dostal by jste elektrošoky a měl zkaženej celej den :o)
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 15.3.200521:52
30 zřízenců říkáte? Vy se zjevně řídíte starou ruskou zásadou ­"Nas mnoga­" :­-­)­)­).
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200522:00
Da Da
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 15.3.200521:46
Tož dobře to máte, ale já jsem zrovna celý zítřek v Českých Budějovicích :­-­)­))
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200522:00
Škoda....škoda.
Tak kdy?
Odpovědět0  0
John.Don | 15.3.200519:35
Aha. A já kdo to na mě poslal ty najaté vrahy.
Odpovědět0  0
Hirogen (142) | 4.3.20058:28
V Číně ­(potažmo v čínských čtvrtích­) kraluje Trijáda, Yakuza je v Japonsku... Ale tak nějak to asi bylo.
Na druhou stranu, vzal jsem od MSI jen pár grafik, bohužel se teď ukázalo, že některé z nich ze slavných vadných sérií ­(6800LE­) Tak mé dojmy jsou více než rozpačité. Nebo v minulém zaměstnání se objednalo 8 MB na s370 a 7 se jich rázem reklamovalo. Žádný flame prosím, jen, že někdo může mít své námitky oprávněné. Nakonec proto je na trhu tolik značek a výrobků, aby si každý mohl vybrat přece ne?
Odpovědět0  0
Jásas | 3.3.200516:41
pěkný test a článek! bude něco podobného s ovladačema pro ATI?
Odpovědět0  0
Ice_D | 3.3.200513:45
Po nahrazeni 71.22 ­-> 75.90 klesl vykon o 7%, asi to nema rado FX5200 :­-­) Jeste podotykam, ze navrat k 71.22 probihal drasticky, nebylo daleko k format c:
Odpovědět0  0
alzheimer | 3.3.200512:40
prosim vas mohli by ste zaradit do testovania grafickych kariet aj hru world of warcraft? nakolko to je hra co sa bude hrat niekolko rokov tak je to podla mna opodstatnene.
Odpovědět0  0
Martin Hradil | 4.3.201014:31
WoW je přeci hra pro moderní graf. karty obsolutně nenáročná, osobně nechápu jakou vypovídající hodnotu by měli čísla jako­(FPS­) 80,100,120...
Odpovědět0  0
Henkye (31) | 4.3.201015:42
To platí pro první hru. S každým dalším datadiskem náročnost rapidně stoupla. Taky bych uvítal zařazení WoWka do testů, akorát je na to potřeba nějakej závislák v redakci no .­-)
Odpovědět0  0
NeoSK (10) | 4.3.201016:26
je to zbytocne. WoW nema poriadne ani podporu multicore ­(no to sa da tak nejak vynutit, ale hra je nestabilna potom­), ani SLI a napriek tomu to ide v pohode.
Ale GTX285 sa aj v dalarane so skoro full shadows zapoti. Ale tipujem ze GTX480 to bude zvladat v pohode aj bez nejakych special veci :)
Odpovědět0  0
Henkye (31) | 4.3.201019:41
Právě, dalaran ve špičce je zabiják, nemálo krát mi úplně sekl kompa :­-­) Btw co myslíš tim zapotí ? Jako že míň než 25fps ?
No jinak jsem chtěl spíš vyvrátit mýtus WoWka, jako hry pro integrovaný grafiky... V mým případě s 8800GT to bylo:
-první hra: max detaily + max AA + plus nějaký detaily přes konsoli
-1. datáč: max detaily + 4x AA
-2. datáč: snížený detaily, bez AA
Odpovědět0  0
marton | 3.3.200512:05
Me zajima neco trosku jineho ­- jake ovladace zvolit pro starou GeForce2 MX400, aby se na ni daly spustit co nejnovejsi hry a pritom bez chyb. Napr. jsem musel nainstalovat nejnovejsi ForceWare 66.93, abych spustil NFSU 2,ale nezobrazi se mi textury aut,misto nich jsou cela bila. Jinak vsechno je ok a je to i hratelne :­-­) A daji se pripadne vubec starsi ovladace nekde sehnat?
Odpovědět0  0
marton | 3.3.200512:19
..tak uz jsem zjistil, ze se daji stahnout z guru3d.com. Ale stahovat a zkouset nekolik verzi se mi nechce, nemate nejakou zkusenost? dik
Odpovědět0  0
DavesMan (187) | 3.3.200513:35
A jseš si úplně jistej, že GF2MX je pro NFSU2 ta pravá volba? Co takhle vytáhnout z prasátka pár šušní a koupit něco, co by alespoň teoreticky pro NFSU2 stačilo? Nedivil bych se, kdyby se ti to nepodařilo rozchodit na žádných ovladačích.
Odpovědět0  0
Tom K. | 3.3.200513:42
NFSU2 chodi i na tech vykopavkach GF2MX, GF4MX, diky bohu. Az to nepojede, dostanou deticky novou masinku ­(do Durona 1G nema cenu cpat novou kartu...)
Odpovědět0  0
jesper (66) | 3.3.200514:07
No takže na MSI 6800 GT mi išiel s FW 71.25 FAR CRY absolútne bez chýb, DOOM 3 takisto, HALF LIFE2 jak by smet, na 66.93 som mal aj ja problémy s vodou a zadnými textúrami vo FAR CRY patch 1.3, ale ako som povedal s FW 71.25 ide všetko super. A ako som už niekolko krát písal keď pretaktujem na 6800 Ultra mam v 3DMARK05 skore 5558.

A ešte niečo. Stavalo sa mi, že pri hraní niektorých 3D hier mi zamrzol komp. Skúšal som všetko možné, nakoniec pomohlo až to keď som zvýšil napätie AGP portu na 1.7 Voltu. Tento problém mal aj kamarát s GF 5900XT, a pomohlo to isté. Ten sa s tým babral chudák skoro celý rok :­-­)­)­)­). Referenčne je v BIOSe MSI nastavené napätie 1.5 Voltu. Tak to len tak na okraj, snáď to niekomu pomôže.
Odpovědět0  0
Tom K. | 3.3.200513:35
Jedny z poslednich ovladacu ­(66.93?­) maji chyby, taktez jsem si toho vsiml prave v NFSU2. Presel jsem na ty o jeden stupen starsi ­(myslim 61.97­) a vse je OK.
Odpovědět0  0
kotis | 4.3.200518:56
Nejedou ani ve Vietkongu Fist Alpha
Odpovědět0  0
Hmm | 4.3.200522:53
Jezis co to resite za blbosti? Geforce2mx :D lol ­- tuhle vykopavku sem nasel na pude a ted mi slouzi v mojim routeru u kteryho nemam monitor ;­)
Jsem stastny majitel GF6600GT na PCI­-e ­(pred tim sem mel gf fx5900, pred tim GF3ti500 a pred tim tu Geforce2mx­)... nechapu jak jeste nekdo muze na ty gf2mx neco hrat ­- ta se hodi tak maximalne do kancelarskejch PCcek
Odpovědět0  0
Hasilhovno | 4.3.201012:12
Ty seš ňákej přeposranej.
Odpovědět0  0
rraven (1) | 3.3.200512:02
rraven může ze zkušenosti potvrdit, že nejlepší výkon opravdu dává verze 75.90. V 3Dmarku05 se skóre oproti 71.81 zlepšilo o cca 100 bodů. Každopádně mu karta ve hrách pořád háže drobné chyby v obraze, tak doufá, že to oficiální forcewary vylepší :­-­( Kdybyste věděli, co s tím, dejte vědět ­(rrave.bloguje.cz­). díky!
Odpovědět0  0
Fas | 4.3.200522:54
btw. se mrknete na temperature u tech novejch driveru... docela tam stoupla ­- mozna ty chyby v obraze jsou zpusobeny prehrivajici se grafikou
Odpovědět0  0
Mr.Future | 8.3.200512:07
Co zm¨namená stoupající teplota? Já mám tu kartu nově a hodně jsem se vyděsil když při maximální zátěžidávala cca 80 stup­'nů. Maximum má nastavený tuším 127 stupňů.
Odpovědět0  0
Stratos. | 3.3.200510:17
ovladace nvidie sou pro me velkym sklamanim ted sem stavel setsavu s 6600GT a ani jedny verze ovladacu nejsou bez chyb. ve Far Cyr neni vydet voda no proste hnus!!!

ATi mam uz 2 roky a zadnej takovej problem sem jeste nemel a to vychazej ovladace kazdej mesic.
Odpovědět0  0
d.s@seznam.cz | 3.3.200511:35
zajímavé:­) já mám Geforce 6600GT ­(Gainward­) a FarCry uplně fachá:­)
Někdy jsou nejlepší ty co dá výrobce ke kartě........
Odpovědět0  0
hery | 3.3.200515:59
4Stratos : Stačí když do hry nainstaluješ patch 1.3. Jinak přede dvěma lety měla ATIna v ovladačích chyb víc než dost... Ovladače ­/u ubou firem­/ nebudou nikdy dokonalé, kdo by potom zaměstnával programátory :­-­)
Odpovědět0  0
MadCat_X | 13.3.200514:31
Stáhni si na FarCry patch 1.31­(bacha, asi 80MB!!!­) a budeš v pohodě. blbá voda ve FarCry není způsobená ovladačema, ale neschopností FC použít na nV4x čipech ­(GF6xxx­) Pixel Shadery. Na GF6800 to snad funguje,protože jí používali při testování hry:)
Odpovědět0  0
CrazyMiky | 13.3.200523:47
Plne suhlasim. Ja mam MSI 6600 TD256E ­(PCI­-E­). Tiez som mal problemy so zobrazenim detailov vo FarCry. Akurat by som upresnil: Najskor Path 1.3 ­(74,1M­), potom Path 1.31 ­(8,8M­)
Samotny 1.31 nepojde nainstalovat bez 1.3. A potom je grafika vo FarCry supeeer :)
Odpovědět0  0
jesper (66) | 3.3.20059:41
Tak Zdeňku, musím ti napsat v tvé rodné řeči, poněvač si mě nesmírně překvapil. Muselo to dát hodně práce, než si to všechno poměril :­-­)­)­)­). Klobouk dolú. Tomuto říkám, rychlá reakce na žádosti čtenářú.
Jen tak dále.
NVIDIA RULEZ :­-­)­)­)­)­))
Odpovědět0  0
Patrik.bauchel@seznam.cz | 4.3.20059:30
Nechapu ze se Tim chudak autor vubec zabyval! Chudak takovy prace a vede to jen k tomu ze se kazdej druhej bude snazit na svou **dku G4mx440 narvat novy ovladace s tim ze mu doom3 pobezi o frame vic! Kdybyste radsi ty hodiny straveny nad tim laborovanim s ovladacema ktery daj o 2FPS vic a ktery min, kdybyste venovali praci abyste meli nejaky prachy a mohli ty strepy vyhazet a koupit si tam alespon 5900 nebo 9800, udelali by jste lepe! Jinak nic proti recenzi! Ale znam to od kamose taky ty jo mam tam tyhle ty chodej nejlip! je rozdil 2Framu :­-­)­) Chjo chdak autor! clanek peknej to ano, ale vede to jen k tomu, aby kazdy druhy pako hodiny zkouselo ruzny drivery! Nerikam ze origos jsou nejlepsi! Ale kdyz tam narvu jakykoli modikovany nikdy se me ze hry co se me cuka nestane hra co se necuka! Takze asi takhle! Caute BEZTE MAKAT!
Odpovědět0  0
jesper (66) | 4.3.200510:25
No ale niekedy je ten nárast výkonu viac ako 2 fps a to už nehovorím o modifikovaných ovládačoch, kde sa snažili optimalizovať driver na tú ktorú hru......
A je mi úplne jedno, že podvádzajú, alebo nie hlavne, že to ide plynule....
Odpovědět0  0
Fisss | 4.3.200522:58
ty ve 5900 a 9800 sou srajdy.. ted bych spis doporucil gf6600gt
Odpovědět0  0
Hirogen (142) | 3.3.20058:20
Já si neodpustím poznámku, že malé rozdíly byly v tom, že grafická karta je VELMI hladová a procesor na ni prostě nestačí. Jak je možné, že například na 6600GT­/A64 3000+ jsou rozdíly i 15%!? Na 6800LE taktéž. Jen s výkonnější kartou se ty rozdíly ztrácejí. Mluvím o ovladačích 6x.xx versus 7x.xx. Navíc to není jen můj pozbatek.

Ale abych jen nerýpal. Test musel dát hodně práce a je dobře zpracovaný!
Odpovědět0  0
danno (335) | 3.3.20059:32
je dost mozne ze graficka karta nebola vybrana pre tento test optimalne a mala byt o cosi slabsia ­(6600GT­-6800­) teda pokial bolo skutocne prioritou ukazat rozdiely medzi drivermi. ostatne to by dokazovalo aj ten vykonnostny rozdiel driverov v 3dm05 ­- na procesore tam prakticky nezalezi. v testovanych hrach uz ano a ked procesor nestiha tak drivery odpocivaju bez rozdielu verzie. a inak velmi dobre spracovany test, len viac takych clankov, bravo.
Odpovědět0  0
homonuculus@volny.cz | 3.3.20057:54
podobnou recenzi pro ati ;­-)
Odpovědět0  0
mrkevvzime | 3.3.20057:43
mam msi 6600gt na agp a se vsema ovladacema 7x.xx mam problem v DOOM3 bud nevidim nic jenom tmu­( hra jede je slyset jak chodim a strilim­) nebo se uplne podelaj textury s ovl 67.03 to jede, ale je to divny kdyz to ostatnim jde
PORADITE???
Odpovědět0  0
J.Kaspar (24) | 16.3.20058:11
Naprosto stejný problém MSI 6600GT AGP. Navíc ve win sem tam fragmenty v obraze...
Odpovědět0  0
Elmy | 20.3.200522:21
mam take 6600gt, Leadtek na agp, stejny problem mam se IL­-2 FB, pri pouziti ovladacu 7x.xx ­- rozpadle pismo, fragmenty v obraze, vratil jsem se proto k ovladacum 67.66 stazene od ladteku a vse je ok.
jestli nekdo vite jak to s ovladaci 7x.xx rozchodit, budu rad kdyz mi napisete.
Odpovědět0  0
mayday | 3.3.20050:49
A kde su omega drivery? Sice existuju iba v starsej verzi ­(nejake 6x.xx­), ale OC priamo z ovladacov a vyber performance vs. quality nie je na zahodenie...
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 3.3.20056:57
Omegy jsem nezařadil právě z důvodu, že jsou poslední dokonce v nějaké verzi 61.xx. Přetaktovaní z ovladačů ale nabízejí i DHzer0point a i kdyby ne, jde všude velmi snadno zapnout přes CoolBits. No, člověk se nemůže zavděčit všem :­-)
Odpovědět0  0
Prsk | 3.3.20059:06
Vsude zapnout nejde, me se to pro mou GF4Ti nedari, ale chyba je asi u me, co? :)
Odpovědět0  0
Ladik251 | 2.6.20069:54
Prosím tě, co by jsi chtěl na GeForce 4 Ti, přetaktovávat, vždyť ta má sama o sobě lepší výkon než stejný eqvivalent Geforce 5, to jest GeForce FX5200 vs GeForce Ti4200, tak ta GeForce 4Ti4200 je výkkonější, no možná že na ní jde rychleji i DOOM 3, i když ne z tolika detailama, protože GeForce 4TI4200 podporuje jen Pixel a Vertex Shadery verze 1.4, Kdežto GeForce FX5200 podporuje už Pixel a Vertex Shadery verze 2.0, které právě potřebuje DOOM 3, aby mohl jít v plných detailech!
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.