S3 Graphics plně podporuje OpenGL 3.0 u svých Chrome 500
3.12.2008, Jan Vítek, aktualita
Společnost S3 Graphics nedávno uvedla na trh své nové grafické karty založené na firemním GPU Chrome 500. Nyní přišla se zprávou, že spouští plnou podporu pro API OpenGL verze 3.0 a také jazyk GLSL 1.3. K těmto účelům již také vypustila...
Společnost S3 Graphics nedávno uvedla na trh své nové grafické karty založené na firemním GPU Chrome 500. Nyní přišla se zprávou, že spouští plnou podporu pro API OpenGL verze 3.0 a také jazyk GLSL 1.3. K těmto účelům již také vypustila beta ovladače pro zmíněné karty, určené pro Windows XP a Windows Vista.
Mezi nové možnosti patří využití 32bitových FP textur, čtyř nových metod pro kompresi textur, sRGB renderování a také jsou zde jistá vylepšení ve výkonu. Nové beta ovladače můžete nalézt zde.
Chrome 500 podporují tedy OpenGL 3.0 a kromě toho také aktuální DirectX 10.1. Součástí je také engine ChromotionHD pro akceleraci HD videí formátu H.264, MPEG-2, VC-1, WMV-HD a AVS. Karty samotné mohou využít rozhraní DisplayPort, HDMI a DL DVI (vše s HDCP) a pak dvoukanálový LVDS a integrovaný Dolby 7.1 zvuk.
Zdroj: TZ S3 Graphics
Mezi nové možnosti patří využití 32bitových FP textur, čtyř nových metod pro kompresi textur, sRGB renderování a také jsou zde jistá vylepšení ve výkonu. Nové beta ovladače můžete nalézt zde.
Chrome 500 podporují tedy OpenGL 3.0 a kromě toho také aktuální DirectX 10.1. Součástí je také engine ChromotionHD pro akceleraci HD videí formátu H.264, MPEG-2, VC-1, WMV-HD a AVS. Karty samotné mohou využít rozhraní DisplayPort, HDMI a DL DVI (vše s HDCP) a pak dvoukanálový LVDS a integrovaný Dolby 7.1 zvuk.
Zdroj: TZ S3 Graphics