reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

shall

| Digimanie
Registrace: 15.4.2022
Komentářů: 39, score 0.6 | Digimanie: 1/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 9.7.2022 s hodnocením +11:
Ona ta pokuta miliardy dolarů hrozí i Twitteru a navíc vyšetřování SEC a soudní stíhání, pokud se potvrdí, že si Twitter cucal čísla pro akcionáře z prstu. Navíc přímo podle pravidel SEC, není nakupující povinen nákup dokončit, pokud se prokáže, že zásadní informace pro investory byly nepravdivé
Komentář z 25.11.2022 s hodnocením +5:
Ukradl sice 10 miliard dolarů, ale omluvil se, tak to hoďme za hlavu :D

je až neuvěřitelné, že většina amerických médií ho vyloženě omlouvá a dělá z něho chudáčka místo zloděje. Tenhle chlap má sedět ve vězení a místo toho jezdí na placené konference pod hlavičkou New York Times. Jestli to nebude mít něco společného s tím, že byl druhý největší dárce Demokratické strany USA.
Komentář z 18.1.2023 s hodnocením +4:
Někteří vnímají jako poslední záchvěvy před smrtí cokoliv co Tesla udělala za posledních 15 let.

Smůla pro tyto lidi je, že Tesla je vysoce zisková, téměř bez dluhů a ještě má 20 miliard dolarů cash.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 11.5.2022 s hodnocením -11:
Jenomže elektromobily nestojí násobně více, byť tam nějaká přirážka je, ale nelze mluvit v žádném případě o násobcích. Výrazně horší službu taky nenabízejí ­(pro většinového zákazníka­) a je to jenom o změně návyků z provozu spalovacího vozu. A o podobnosti nákladů na km už vůbec nelze mluvit. Provozní náklady jsou násobně nižší při domácím nabíjení ­- ostatně kdo by si kupoval elektromobil, kdyby neměl kde nabíjet ­(doma či v práci­).

Jenom dodám, že nemluvím o autech typu Dacie, kde se cena baterií výrazně projeví v koncové ceně, ale o nejprodávanějších elektromobilech alespoň střední třídy.
Komentář z 11.5.2022 s hodnocením -7:
Hyundai Kona:
1,0l ­- 120 koní, řada Smart, automat ­- standartní cena 580k
electric 40kWh ­- 136 koní, řada Smart ­- standartní cena 840k ­- +44%

1,6l ­- 198 koní, řada Style, automat ­- standartní cena 700k
electric 64kWh ­- 204 koní, řada Style ­- standartní cena 1150k ­- +64%

WV
Golf Styl 2.0 TSI ­- 190 koní ­- cena 841k
Id3 ­- 201 koní 1184k ­- +40%

U vozů vyšších tříd je ten rozdíl ještě menší.

Absolutní většina lidí jezdí na delší cesty párkrát za rok. V tom případě opravdu není problém z dojezdem ani délkou nabíjení někde na rychlonabíječce ani s dojížděním na sjezdovku nebo s jízdou do Chorvatska. A při běžném použití nabíjíte doma s nízkým tarifem za 5 kč na kWh ­(dnešní vysoké ceny­). To je cca 1,25 kč na kilometr. Ve srovnání s cca 4kč u benzínu.

Kilometrová životnost se se zimou nesnižuje. Ta se snižuje naopak s teplem. A proto většina dnešních elektromobilů má tepelný management.
Komentář z 11.5.2022 s hodnocením -3:
Nic neohýbám. Ceny jsou přímo z ceníků Hyundaie pro ČR. A vybral jsem srovnatelnou výbavu,kterou jsem taky uvedl. A uvedl jsem v obou případech ceníkovou cenu a ne akční.