reklama
Aktuality  |  Bleskovky  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

Sony získala licenčními smlouvami dva systémy fyzikálních modelů pro PS3

, , aktualita
Sony získala licenčními smlouvami dva systémy fyzikálních modelů pro PS3
Sony na poslední chvíli sbírá body pro svou herní konzoli Playstation 3. Ostrý souboj s Microsoft XBox 360 nabírá na obrátkách a obě firmy se předhánějí v posledních úpravách. Nyní získalo Sony velké spojence v podobě dvou firem hrajících...
Sony získala licenčními smlouvami dva systémy fyzikálních modelů pro PS3
Sony na poslední chvíli sbírá body pro svou herní konzoli Playstation 3. Ostrý souboj s Microsoft XBox 360 nabírá na obrátkách a obě firmy se předhánějí v posledních úpravách. Nyní získalo Sony velké spojence v podobě dvou firem hrajících si s fyzikálními modely.



Licenční smlouva s firmou Havok, sídlící v Irském Dublinu, přináší přístup k softwarovým technologiím fyzikálních modelů dané firmy, zatímco druhá dohoda je uzavřena s firmou Ageia Technologies Inc., ta se specializuje na hardwarové akcelerátory fyzikálních systémů a modelů.

Sony tak získává přístup k systémům Havok Physics a Havok Animation Engine, spolu s SDK rozhraním Ageia NovodeX. Programátoři her na PS3 tak mohou využívat dva systémy fyzikálního modelu a odlehčit tak samotnému procesoru. Sony si také zajistila licenční smlouvy s firmou Transmeta, dříve výrobce úsporných procesorů, a Epic Games kvůli Unreal Engine 3.

Zdroj: www.vr-zone.com
reklama
reklama
reklama