stapor

Registrace: 14.1.2015
Komentářů: 15, score 3.2
Účast v Expertiádách: 1 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 13 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 16.12.2020 s hodnocením +12:
Pěkně udělaný článek, ale z mého pohledu o úplné zbytečnosti.
Bez RTX a DLSS dokážu žít a nevidím v tom jedinný významný přínos pro tuto hru.
Předpokládám, že v této hře je momentálně spousta jiných věcí k řešení než ­"zatím­" nesmyslný RTX.
Komentář z 21.9.2018 s hodnocením +8:
Mě to zase tak krátkozraké nepříjde. Pokud se bavíme o tom, že highend GK kupují procenta spotřebitelů, tak pokud takto razantně navýšíme cenu a ještě nedokážeme předvést, co ty karty opravdu umí ­(bez ohledu na to, jaké příčiny to zaviňují­), tak se dostaneme z těch procent kupujících, třeba na polovinu. Pokud budeme brát teoreticky, že 3% kupují GK highend a teď si to tedy koupí pouze 1,5 % kupujících, tak je to prostě špatně. K tomu vysoké ceny, jak již bylo řečeno, dva roky starých Pascalů, není opravdu proč jásat. Každý člověk bez ohledu na jeho ekonomickou situaci, má určitou hranici, za kterou není ochoten zaplatit daný výrobek a tady si myslím, že ta hranice byla u dost spotřebitelů překročena. A bude­-li Nvidia držet ceny starých Pascalů ­(což by jí bylo podobné :­-­)­), tak zákonitě se tržby nezvýší a ceny akcií budou klesat.
Komentář z 26.11.2018 s hodnocením +7:
A Intel fanboys, zase budou mít vlhké sny, jak jim zase prodají refresh, refreshe z refreshe atd. :­-)

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 10.8.2017 s hodnocením -3:
Taky to na mě dělá dojem, že AMD momentálně využilo situace a kartu o které věděla, že nebude moc dobře konkurence schopná co se týče výkonu ve hrách a spotřebě, postavila přímo pro těžaře. Než ostuda, tak se vše prodá a jestě se ziskem. Tím získá čas na produkci jiných karet s jinou architekturou.
Komentář z 23.7.2019 s hodnocením -2:
Přesně tak, tzn. bude podporovat RTX na úrovni enginu, což je smysluplnější než na úrovni hardwaru, ale z toho NV nic nemůže mít, proto to není pro ní zajímavé. Ale dopadne to úplně stejně jako u Freesyncu, kdy se bude tvářit ­(NV­), jako že ta podpora neexistuje a pak to bude podporovat stejně.
Klidně se tady na ten příspěvek podívejte za tři roky a už to bude pravda :­-­).
NV sama neprosadí prostě nic, protože hraní na PC dělá cca 25 % z herního průmyslu, zbytek jsou konzole a tam je to doposud jasně dané. A přichází cloudové hraní ­(opět AMD­), což zase kousek ukrojí z PC hráčů atd. atd.
Takže RT na úrovni HW, je pouze vlhký sen, z kterého se zase probudíme, protože podpora na úrovni enginu je asi stokrát účinější než na HW.
Komentář z 23.7.2019 s hodnocením +1:
Prosímtě ­"stokrát efektivnější­" je myšleno expresivně, to jsem očekával, že to zde dotyční pochopí :­-­) Pokud jsi nepochopil, tak speciálně pro TEBE. RT na úrovni enginu, je efektivnější, než na úrovni HW. Prečteš si o tom hromadu informací na všech možných webech. To k tomu prvnímu.
A k druhému: implementace RT efektů, je ohlášena u více produktů a funkční u jednotek produktů. Ale co to mění na tom, že jakmile bude implementace efektů v enginu, tak to bude účinější a samozřejmě rozšířenější ?
Úplně ti nerozumím, co vidíš za výhodu na implementaci efektů, např. do Battlefieldu V, kde za A, žádné efekty nejsou vidět a za B, v multiplayeru, kde nemáš čas ani zjistit, proč jsi umřel a honíš každé FPS, tak si určitě zapneš RT na 2060. To k tomu vlhkému snu, který s nástupem enginů, prostě vyschne.
Třeba se mýlím, ale ohledně vyčůranosti NV, jsem se ještě nemýlil :­-­) Ale vše může být jednou poprvé, ale víš já už na pohádky nevěřím.
Doporučuji si něco o RT efektech zjistit, aby jsi dokázal porovnat efektivitu RT v enginu a RT HW GPU.