Pravda ,z toho co o hře začíná vylézat to na technologický skvost moc nevypadá .( Frontier vyšel už v roce 1993 a od té doby všichni kulhají ve snaze se mu byť jen přiblížit )
Revoluční hry se dělaly v polovině devadesátek ,stejně jako pokroky po HW stránce .Dnes se mluví léta o Ray tracingu a léta je to mizérie co nakonec nic moc pro gameplay nepřináší .Poslední dobou se rozmáhá AI a učící algoritmy ,streamovaný obsah dokazuje že i hloupý terminál může být použit pro hraní vzdáleného výpočetně náročného obsahu .....a hry ? Hry jsou stále o tom samém ,maximálně je přenesou do jiného času/ linie ,jinak jde o stejnou šablonu jen násobenou hluchými generovanými místy ....využití současných možnosti k tomu aby se gamedesign aspoň někam posunul - naprosto na vedlejší koleji .
Zatím je pro mne tedy Starfield dost velkým zklamáním.
Spíš je to další šablona Elder Scrollss ve vesmíru ,a nedá mi to abych nesrovnával s Witcherem v budoucnosti .....doufejme že obstarožní engine nebude ,....vlastně už teď mi vadí ve své omezenosti !:(
Odpovědět1 0
A přijde mi, že se tvůrci Rt často snaží využít až tak do mrtě, že scéna opět není realistická. V reálu snad jediný povrch (ani zrcadlo "běžné" kvality) není tak dokonalý, aby zobrazil odrážený přesmět bez chyby. Když například koukáte na auto, na které napřšelo, tak se třpytí. Ano, ale snad nikdy naurčíte, co se na té konkrétní kapičce vody přesně odráží. RT vám to spočítá a dodá přesný obraz... A s osvětlením platí totéž. Jasně, ve scifi se dají logicky čekat, třeba blikající hologramy. Ve fantasy možná mgie. Ale v reálném životě skoro nepotkáte podobně "nablikané" místo. Kdežto do hry to nadšení tvůrci narvou s tím, že máte konečne RT, herního boha, tak se k němu modlete.. A nezajímá je, že to vypadá blbě.
Odpovědět0 0
Ve zmíněné "free" (Naopak, zatraceně předražené) hře ni tak 75% warpových skoků končilo smrtí z důvodu chyby souřadnic zadaných serverem. SNAD to tady bude jinak.
Odpovědět0 2
Tak zrovna s touhle funkcí bych neměl problém, pokud bude zbytek hry zábavný a bude co zkoumat, craftit, objevovat.
Odpovědět0 0
Však co čekáte, hra bude mít stejně mizerný základ jako TES a Fallout.
Odpovědět2 2
hlavně aby to nebylo jak některé hry které i na rychlém ssd se načítají hodinu většinou starší hry
Odpovědět0 1
Ten Star Citizen je ta nekonečně vyvíjená hra financovaná přes Kickstarter?
Odpovědět0 0