Už jen tím jak se cheatuje v CSGO, která měla být moderní náhrada CS na HL1 engine.
V neděli večer, tři zápasy, jeden prohraný a jeden s odřenejma ušima vyhranej a jeden jsme vzdali.
Včera tři zápasy a z toho jeden prohraný a dva vzdané.
Každej den večer příjdu, že si zahraju, pustím CSGO a pokaždé mě poděkují za nahlášení cheaterů. ŘÍkám si OK, jdem na to, jednou ti cheateři musí dojít a budou všichni zabanovaní. Bum, headshot, bum headshot, bum headshot, game over. Nevěřícně zíráš na obrazovku a co jako? Co se stane? Nic. Malé dítě jde, založí si další profil a jede odznova. Ať jdou s tímhle přístupem fakt do zadele. Ale když chci prodat nějaký předměty tak to nejde, musím podepsat jakejsi papír, pak si mě prověřujou na finančním a když teda mám nakonec obchodování povolené, tak něco prodat trvá 15 dní.
Odpovědět1 1
Cheatuje se všude možně. Ať ve větší či menší míře. A proto hraji jen single nebo koopka a mám klid :-D :-P
Odpovědět3 0
Život mě naučil, že před problémy nemá cenu utíkat, ale postavit se jim čelem.
Odpovědět0 0
Tak se postav, bojuj s tím. Nevyhraješ. Tohle je jeden z bojů, které vyhrát nelze...leda mít vlastní server, ale to je taky problematické, protože nařknout hráče z cheatování je jednoduché, ale dokázat to už jednoduché být nemusí.
Poslední MP proti lidem co jsem trochu více hrával bylo BF3 a přesně jak píše honza1616, cheateři tam hnusně kazili hru. Single jsem měl vždy nejradši a teď ty koopka s káošema jako je Wildlands nebo Division.
U hry si chci odpočinout, odrelaxovat, pobavit...ne se rozčilovat s nějakýma cheaterama.
Odpovědět3 0
To mi povídej, ja s online FPS skončil pri BF3, sam jsem si koupil profi cheaty kvůli jednomu udělátku, to ze ri ten cheat ukazuje s jakou přesností na tebe hráč míří, kamarad stal 2 metry ode mě a mířil mi na hlavu a ukazovalo to 97%, pak vylezeš z respawnu na mapu a vidíš na mapě týpka co na tebe přes celou mapu míří s pistolkou na 100%, prostě fail jako prase, od te doby FPS online střílečky nehraji a už vůbec nekupuji nic od EA . A takto toje na kazdem serveru, minimálně 2 cheatri na 64-slotovem serveru.....
.
A co se týká prodeje na Steamu, ja to prohlášení podal pouze jednou asi pred 4 lety od té doby nic nechtěli, a to ze ti neco prodat trvá 15 je tvuj problem, je tam vidět jak poptavka tak nabídka, když chceš rychle prodat musíš nabidnout za nižší cenu, neco jineho je pokid o dané zboží neni zajem a je tam xxxx kusů za 0.03a ty jsi 1000 ve fronte a prodá se 1 kus za tyden, to je pak lepší vyměnit za drahokamy a ty pak prodat nebo vymenit za něco po čem je poptávka.
Odpovědět2 0
nenene s tím obchodováním to je tak, že z důvodu ochrany před vybílením konta, je tam nastaveno 15 dní než se předmět vystaví. Proto jsem to tady uvedl jako pitomost. Proč prostě to takto nefunguje i se zápasy. Stáhneš si free verzi a můžeš hrát třeba jen jednu mapu a kompetetivní až po 15 dnech včeně všech ostatních map. Nebo něco na tenhle způsob, aby tě VAC BAN trápil delší dobu než jen registraci nového zákazníka. Pak se taky stane že steam bude mít triliardu účtů, ale většina z nich budou zabanované účty, které malé děti založili jen kvůli CSku a jakmile dostanou BAN tak ten profil opustí.
Odpovědět0 0
Aha jo takhle,
No tak ja mam aktivní Steam guard a tím mě odpada potřeba čekat 15 dní a mohu prodávat předměty okamžitě.
Odpovědět0 0
Rozhodně se dá souhlasit, at už to byla přehnaná dan protože 30% je moc tak steam osekával co šlo hlavně co pořádně nevynášelo, a na vše kašlalo. Ted když se ukázal Epic najednou i ps exkluzivity se dostávají na PC to předtím nějak nešlo protože steam to nezajímalo.
Odpovědět0 1
"...hlavně co pořádně nevynášelo, a na vše kašlalo."
Treba na rovinu povadat, ze ked sa Valve muselo zivit poctivou robotou, tak aj nieco robili - napr. paradny Half-Life 2. No akonahle casom zistili, ze ich distribucna platforma zaraba tazke prachy, tak zacali kaslat na cely vyvoj ... ved naco ked tecie od inych...
Odpovědět3 1
Valve se nadále živí poctivou prací, jen ta práce není zaměřena na vývoj her, ale na rozvoj platformy. Steam je multiplatformní, jede na Windows, kde hrozí že ms bude chtít všechny aplikace aby se prodávali jen přes jejich store, tak se Steam portoval na Mac a Linux, u linuxu Valve bohatě přispívá na jeho využitelnost pro hry, do Steamu bylo přidáno in home streaming, integrovalo se wine takže bez problémů lze provozovat řadu windows her na linuxu téměř jako na windows (u whitelistlích valve asi zcela, například doom 2016), valve zaměstnává vývojáře DXVK, tedy implementaci DirectX 11,10 pomocí vulkan. Epyc se chlubý jak podporuje jejich engine linux, ale pokud vím dodnes nebyly schopni portovat jejich vlastní hru, takže...
Odpovědět5 0
Máte pravdu. Když jsem přečetl článek, tak jsem si řekl, dám EPYCu šanci. Dal jsem do vyhledávacího pole Linux, a žádný výsledek.
Odpovědět1 0
No když si zjistíte jak se firma nebo pojem skutečně jmenuje, možná pak i něco najdete. Když hledám Lynux, tak toho taky moc nenajdu.
Odpovědět0 0
Začínají. Až budete rozjíždět podnikání, tak asi také napřed začnete se 100x větší komunitou, která navíc potřebuje menší prostředky k podpoře. Na druhou stranu musím uznat, že steam/valve udělali podporou her na linuxu pro jeho populatritu opravdu hodně.
Odpovědět1 1
Epic není nová společnost, byla založena roku 1991, hra Fortnite není nová hra, je z roku 2017, je založena na jejich vlastním enginu který prodávají 3. Stranám který má linuxovou podporu. To vypadá jako by braly v potaz že vývojáři chtějí linux tak musí podporovat, ale jinak na linux kašlou.
Odpovědět1 0
S vlastním systémem distribuce začínají. A rozdíl mezi podporou vlastního enginu a naopak předělávání kolika cizích je snad zjevný.
Odpovědět0 2
Zmiňoval jsem fortnite. To je jejich vlastní hra. Ne hra někoho cizího, běžící na jejijch enginu. Engine podporuje linux, fortnite ne.
Odpovědět1 0