Nevím co lidi jako Vy mají za potěšení, že všechno zkritizují. Kdybyste radši napsal svůj lepší článek, ale na to asi zřejmě nemáte, skončíte jen u kritizování práce ostatních a to dokáže kdokoliv. Jestli se mýlím, tak uveďte adresu kde máte své články, rád si je přečtu, protože musí být o dvě třídy lepší než například tento, když ho zde tak napadáte a tento článek se mi líbil a dokonce mi i nějaké informace co jsme nevěděl doplnil.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jaseňovský
|
31.7.200514:25
Nebo mateřská? Jaké má autor vzdělání? Proboha, to je hrůza. Příšerná slátanina.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
nevim co bych na to rekl, nez ze hoodne dobry clanek k zamysleni (koooooonecne se nekdo odvazil),
a ze asi o to i autorovi slo, podle mne se jednalo o spise filozoficky clanek a proto asi nema smysl zde zachazet k nejakym technickym detailum, ktere tady v diskuzi nekdo rozebira, a bude rozebirat (navic to bylo v clanku nekolikrat naznaceno).
To koooooonecne myslim vazne, protoze nejenom mysleni (ale pak i navazujici skutky) nas podsune dal.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
nilnilseptium
|
22.7.200518:51
Tohle je hruza. Jak muzete psat spojeni typu "LCD panel" ci "LCD monitor"? Doslo Vam vubec, ze je to nesmysl, nebo se jenom vezete na modnich vlnach, ktere casto prohoupavaji ceskou "odbornou" terminologii? Diky lidem jako Vy je tohle slovni spojeni uzivano dnes a denne.
Na druhou stranu me zaujal vylet do historie. Pekne.
PS: Tem co se tu ohanej mensou bych vzkazal aby si jeji "tricko" zas rychle sundali. Vase clenstvi je nejspis nejaky urednicky omyl.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
OMG
|
22.7.200518:53
a jak se jinak piseou LCD panely/monitory ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Tady musim oponovat. LCD (Liquid Crystal Display) neboli Displej z tekutych krystalu jeste nevyjadruje ze se jedna o monitor resp. panel. LCD je vyraz pouze pro samotny displej, ktery muze byt pouzit treba v mobilu a tam jiste nemame monitor.
P.S.: jinak dekuji za uznani "historicke" casti clanku.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
nilnilseptium
|
22.7.200520:49
Ano i ne. S prikladem mobilu souhlasim. Jinak si ale nemyslim, ze neni nutne upresnovat zkratku LCD timto zpusobem. Napr. neni tak tezke vypustit D a psat jenom LC panel/monitor/televize/zrcadlo/mapa na skle/acojavimjeste. Bylo by to urcite politicky korektnejsi.
Navic velikost LCD se ruzni od jednoho do nekolika desitek palcu. Hranice toho, co uz je LCD panel/monitor/televize a co je "jenom LCD" je minimalne pochybna a jeji existence me osobne prijde smesna.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
OMG
|
22.7.200521:16
Zkuste nekam do clanku recenze napsat LC panel a myslim, ze reakce bude okamzita "LC panel - co to je ?"...pokud se to pouziva na celem svete v neodborne/odborne terminologii, tak bych z toho vedu nedelal.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
H0nza
|
26.7.20059:21
presne tak.. LC panel je pitomost ;)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
mejla29
|
22.7.20059:11
je smutne, ze si webmaster nedokaze overit jestli se stranky zobrazuji na nejbeznejsich systemech a prohlizecich spravne. na mem firefoxu pod linuxem (fedora 3) se totiz stredova cast v horni casti prekryva s levym blokem menu (asi o centak), ktere ma bohuzel vyssi z-index, takze si clanek muzu precist leda tak v malem okynku nahore nad otevrenou diskuzi. kdyz uz dotycny neumi poradne pouzivat styly, je takovy problem tak trivialni design jako ma SH dat do tabulky?
jinak by me docela zajimalo, jestli je to jen problem pod linuxem, nebo to dela firefox i ve woknech.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Bohužel nejsme schopni pro základní prohlížeče (FF, IE, Op) a základní OS (WIN, LIN, Mac) a základní verze těchto prohlížečů (5x FF, 2x IE, 3x Op) pro každou verzi webu testovat (3x do měsíce), neboť na těchto 28 "základních" testů nemáme kapacity. V každém případě pod WIN se ve FF zobrazuje tento IFRAME správně, pokud se pod Linuxem chová prohlížeč jinak, tak to smutné je, ale za to opravdu nemůžeme.
Článek je možné si přečíst nejen v "malem okynku nahore nad diskuzi", ale také v novém okně prohlížeče - odkaz je v titulku.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ladis.
|
22.7.200510:41
Ja mam FF 1.0 Win a text clanku asi o pul centaku zajizdel pod leve menu, takze se mi to taky blbe cetlo a neni to Linuxem ;) Moje zkusenost je, ze pokud je clanek na SH rozhazene, tak staci dat reload stranky a ono se to umoudri :P
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
ALF
|
22.7.200512:10
Me to delal vcera taky... navic diskuse mi to dela prakticky stale nejakym zpusobem... FF 1.04+WinXP SP2
pics s nahledy poslu na uvedeny mail...
PS: v IE tento konkretni clanek OK...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Nemáte pravdu, i ve FF pod Win je to ujetý (žádný jiný článek na SHW není).
Ujetý (myšleno mizerně zobrazený) je i text, pod který teď vkládám příspěvek (a ještě něco - linky ve výtažcích z diskuse v levém sloupci vám přetékají do hlavního okna. FF 104, WXPSP2
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Grafik opravil kaskádový styl, zkuste reload stránky. Pokud to nebude korektní, pošlete mi náhled na webmaster AT svethardware.cz, spolu s uvedením verze OS a prohlížeče. Zcela jistě ovšem doporučuji používat poslední ostré verze prohlížečů.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Johny Fontane
|
22.7.200514:44
Také se připojím k těm, kterým se článek špatně zobrazuje. Používám Operu 8.0 pod Windows a projevuje se mi výše zmíněná chyba se zajížděním textu.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Pokud se vam neco zobrazuje spatne tak si zkuste vypnout blokaci baneru ve firewallu ci podobnejch programech. Pouzivam operu 8 taky a nikdy se me nestalo ze by SvetHW byl spatne zobrazen (ale ja mam stranky SvetHW mezi duveryhodnymi ve firewallu u AD blocku) je docela mozna ze vam AD block zablokuje pristup k nejakemu obrazku a jeho nenacteni zapricini nekorektni zobrazeni srtanek.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
pajik
|
22.7.200517:09
o tom pochybuju, nebo snad pouzivate reklamni banery pro tvorbu layoutu redakcniho systemu??
Celkem rad bych uvital novy redakcni system.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Pastelka
|
24.7.200512:16
Musím přiznat, že zobrazování SH není korektní ani u mne, ale je to způsobeno 200% zvětšením – velký monitor + vysoké rozlišení.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
mejla29
|
24.7.200523:43
Nemyslim, ze by bylo potreba delat testy na vsechny mozne kombinace. Spis me slo o to, ze kdyz se dela (vetsinou) design, tak se navrhne a pak otestuje v nejrozsirenejsich verzich prohlizecu - vetsinou posledni verze. A kdyz se vychytaji musky, tak se vsechno sazi uz do overenych sablon.
V kazdem pripade, pokud to dela i ostatnim, je nekde neco shnileho (nebo bylo - pred upravou stylu), coz je skoda, protoze tenhle server ctu rad - proto me zamrzelo ze se me to nezobrazuje korektne.
Takze diky za reakci a snahu to napravit. Ted si to du konecne precist pri korektnim zobrazeni (mozilla+xp) ;).
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Taky se mi článek celkem líbil. Co se "parciálních kusů" týče, chtělo by se to asi zeptat českých technologů. Já bych asi používal "parciální zlomky (krystalů)". Problematické překládání odborných termínů lze jen těžko někomu vyčítat. Je to v prvé řadě problém samotných vědců a inženýrů.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
PJ
|
21.7.200513:23
Docela se divim, ze nekdo kdo ma odvahu verejne presentovat (i kdyz ponekud "neucesany") clanek se vubec bavi s nekym kodo mu vulgarne nadava.
preklypy by snad mohlo resit pouziti spellcheckeckeru (pardon ale netusim jak se to cesky jmenuje :-), s cizimi slovy, opatrne, obvykle nejsou celkem potreba. vhodne je aby to pak jeste cetl nekdo jiny - idealne s "cestinarskym" vzdelanim.
moc se mi libil vylet do historie, netusil jsem, ze me LCDcka maji biologicky puvod...
PS: a Boha bych do toho netahal uz vubec, mily Jesusi.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Rescator2
|
21.7.200513:19
Není to tak, že nervová vlákna jsou obalena myelinem a ne obráceně ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ano mate pravdu... je to tak myelin je latka pokryvajici nervova vlakna. Tato chyba je opravdu zavazna i kdyz ne zcela tragicka.
Dekuji za upozorneni!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
21.7.200512:54
Tak ten materiál kevelar bych chtěl vidět :0) Hláška o myelinu je taky hustá :) .Chacha parciální kusy taky hustéééé. Je s podivem jak jsem může psát jakejkoliv blb o věcech kterým vůbec nerozumí.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Pavel Kovač
|
21.7.200513:08
Kevelar byl velmi neprijemny preklep za ten se omlouvam. Parcialni casti ci kusy je obvykle spojeni, ktere se u nas pouziva.. je jasne ze "parcialni" znamena "castecny" ci podobne a "kus" je tam takrikajic navic, ale takovychto spojeni je v ceskem jazyce pozehnane.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Roger
|
21.7.200515:10
...a to je prave spatne.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
adfbvadfb
|
21.7.200518:22
Jo, mas pravdu, preklep ve slove ktere neni bezne je mnohem horsi nez kdyby napsal: "Je s podivem JAK JSEM může psát..." a neumel tedy ani vlastni rodnou rec, to by byl fakt kreten!!! :)))
HAHAHAHA - JA JSEM!!!!!!!! :)))))))))) To je debiiiilek, to je vuuul, to se jen tak nevidi!!!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
21.7.200520:43
Kamo ses trochu mimo tady nejde o preklepy, ale o to ze ten clovek vubec nerozumi tomu co pise. Pravdepodobne to prelozil pomoci pctranslatoru z nejakeho ciziho serveru nebo tak neco. O to tu jde :o) Takze klidni hormon :) Rekl bych ze slovo kevlar a material kevlar bude znat tak 10-20 procent populace CR.Ale rekl bych ze ty patris asi k tem uplne spodnim 10 procentum ze? :D
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
adfbvadfb
|
21.7.200520:55
ne kamo, ja patrim k vrchnim 2% - jednim bodem v mense ;) na to zdaleka nemas, a kevlar prave ted posloucham na svych B&W-ckach ;) Jde spis o to ze na nic jineho nez na preklep sis nestezoval, a zadne odborne opravy jsi take neuvedl, zato psat cesky neumis, a to nebyl pouhy preklep, ke spodnim 10% patri nekdo kdo napise neco takoveho jako ty, sory, ale je to vic nez trapas, je to alarmujici, a kdyz si chces stezovat na to ze neznalci pisou radoby odborne clanky, tak bys nasel urcite spoustu vhodnejsich cilu pro kritiku.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
21.7.200521:55
No kdyz myslite pane inteligente :oD. Poradne si prectete muj prispevek a mozna uvidite i dalsi pripominky. Jinak v mense jsem taky :) Takze je videt ze se tam dostane kazdej debil hehe. Odbornych oprav nemam zapotrebi, pouze jsem konstatoval ze autor veci nerozumia pise bludy. A jinak co se tyce cestiny a preklepu divil by jste se, jakych preklepu a hrubek jsou schopni docenti a profesori na ceskych VS.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
fotr
|
21.7.200523:07
Já zase občas chodím do hospody na AMU. A zpívat, nebo na něco hrát, neumím.
Ty jsi (?) zase v menze. Nu což.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
22.7.20050:04
Tak tuhle reakci nechapu :) Ja jsem se tu mensou prvni neohanel :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
lord Zealot
|
9.8.200514:45
Ja sem taky v mense, nekdy, obcas se tam chodim najist. Ani sem nevedel ze na to musim mit nak extra vysoke IQ. :-D
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Gabriel 1
|
22.7.20050:06
No ak bol aj ten prvy Jesus ako ty tak plne chapem,ze ho pripichli na to drevo :o)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
22.7.20050:25
NEROUHEJ SE!!!!
:-D
OK lidi tak tu ctete totalni bludy me je to jedno, priste uz ani neceknu. Jen jsem myslel ze pokud nekdo neco publikuje tak by tomu mel aspon trochu rozumet, ale jak vidim vam to je jedno. Takze zdar a Chvalte boha !!!!!! :oD
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
adfbvadfb
|
22.7.20054:27
taky v mense? jsem zvedavej - za kolik to mate? ja s odrenyma usima - 131, je fakt ze hranice 2% je nizko, kazdej padesatej - to moc uzkej kolektiv neni.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
No ja mam IQ 142, ale tvrdit, ze jsem genius, to bych se tedy neodvazil. Ovsem JESUS je BUH, na to nezapominej ;-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
nofu
|
22.7.20059:13
Vy pane, jste IDIOT
btw. clenstvi v menze v tvym pripade asi znamena ze umis dobre pocitat, ale sam si neoloupes ani pomeranc a svoje komplexy si lecis na internetu napadnim prace ostatnich. Ani se nedivim ze uz sem nechces psat protoze po takovym trapasu kdy napadnes autora za preklepy a sporny preklad a sam udelas GRAMATICKOU chybu jako krava by si se mel jit studem zahrabat 5 metru pod zem a uz nikdy se tu neukazat.
Boze to jsou ale idioti dneska........
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
22.7.200519:52
pane preklep je kdyz napisete slovo spatne jednou. Pokud ho napisete spatne dvakrat, pak je to neznalost. Ok uz to neresim jen sem zvedavej az se tu objevi clanek od nejakeho "mistra" o tom ze cim vic utrzenych nozicek procesoru tim lepsi pretaktovatelnost, tak budete vsichni spokojeni s pouzitelnosti a smysluplnosti informaci zde podavanych. :o) Holt se potvrzuje pravidlo ze internet je informacni smetiste.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
OMG
|
22.7.200520:19
OMG to je dmc porovnavat jablka a hrusky "cim vic utrzenych nozicek procesoru tim lepsi pretaktovatelnost" to je jak porovnavat v "materialovem inzenyrstvi" zavit M6 misto M5 a pak napsat lamackou vetu "to je jak porovnavat drevo a uhlikove vlakna" stay l*ame alone
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
23.7.200510:45
S "materialovy inzenyrstvim" a zavitama ses trosku mimo lamo. :) Je skoda ze jsem si clanek neulozil v jeho puvodni totalne nesmyslne forme (docela jsem se pri jeho prvnim cteni bavil) . Ctete si dal podobne bludy a budte spokojeni jak se vam rozsiruji znalosti o informacni bullshit :) pravdepodobne vam to uz vice neublizi.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jesus
|
22.7.200519:55
Jinak pro informaci mam vystudovano materialove inzenyrstvi presneji materialy pro elektroniku a nenapadam autora za preklepy ani za preklad, ale za to ze absolutne netusi o cem pise.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Pastelka
|
24.7.200512:08
Zdravím všechny, musím se přiznat, že překlepy v zásadě nenajdu. A to i v případě, že je hledám :-) Je to způsobem, jakým čtu (a to nejen já, ale i zbylá většina populace používající latinku) slova. Řídím se jen prvním a posledním písmenem/ slabikou + délkou slova. Proto tedy klevar, kevelar, kvlear... mi v souvislosti s předešlou větou a jejím smyslem dá zase slovo kevlar.
Možná někteří z vás viděli, svého času na netu obíhající, scan textu, který byl užit při výzkumu právě tohoto způsobu čtení, respektive přizpůsobivosti mozku. Text začínal gramaticky korektně, avšak pozvolna začal měnit seskupení písmen, při zachování jejich počtu, ve slovech. Hodnotilo se: A. kolik lidí si toho vůbec všimne; B. kolik lidí bude schopno text pochopit
Ale to bylo jen tak na okraj. Vždy se najde šťoural, který cítí morální povinnost, upozornit na přehršle chyb, překlepů, nesmyslů a bludů v článku. Nezapomene označit autora za neználka a článek za plagiát.
Dobrá, kritiku beru. Ovšem pouze a jedině konstruktivní. Tedy takovou, která mi řekne: co je špatně, proč je to špatně a jak to být má. Cokoliv jiného je jen výkřik do tmy s nulovou informační hodnotou.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Vipouš
|
25.7.200516:19
plně s tebou souhlasím :-P taky tak čtu :-D jen mě z toho občas padaj šílený kraviny :-PPPPP
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
*********
|
14.7.200820:25
Je nveuřiltené, jokau břiouvlu detbau dakžoe vvyoalt nerptatný pířpsevěček ...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)