moc to nechápu, oni to mají nějak univerzální? Přeci to musí být napsáno pro určité senzory v autě, a jiná automobilka používá jiné. I samotná tesla má jiné hw konfigurace, tak to určité senzory které jsou přítomny nebude používat nebo naopak budou chybět. Tak postupem času to automobilka která to licencuje bude muset srovnat na úroveň tesly. Aby v autech neměla něco co auto zbytečně prodražuje a stejně to fsd nepoužívá.
Odpovědět0 0
Tohle se určitě nebude zavádět zpětně do existujících modelů, takže bych v tom neviděl nějaký zásadní problém - a pří vývoji nového modelu se definuje, které senzory jsou potřeba na autě mít
Spíš bude zajímavé sledovat jak to bude s verzemi, zda Tesla bude svým partnerům dodávat to samé, co používá nebo tam bude nějaká prodleva, aby si zachovala výhodu
Odpovědět0 0
Tak ono to svým způsobem univerzální je i na těch Teslách, které se liší počty i typy senzorů. Nějakou základní obecnou konfiguraci senzorů to asi vyžadovat bude, ale patrně to nebude muset být přesně daný počet senzorů v přesně daných lokacích, přesně daného typu... Ostatně, pokud máte algoritmus např. pro rozpoznávání hloubky z klasických kamer, tak tam už jen musíte přepsat pár čísel v konfiguráku (ohnisková vzdálenost, vzdálenost kamer, rozlišení, kalibrace pro rektilineární zkreslení,...) a bude to fungovat v podstatě s čímkoli.
Odpovědět1 0
Suhlasim, je to iba otazka konfiguaracie a kalibracie. Zaklad bude napisany univerzalne s vyberom modulov etc, resp budu upravovat soft podla potrieb zadavatela, soft namieru. Ked sa daju CAD/CAm systemy upravovat podla dannych jednotlivych potrieb koncoveho uzivatela, a pritom jadro je zachovane, nevidim absolutne ziaden problem, aby aj v tejto situacii nebolo mozne tento sposob pouzit.
Odpovědět0 0