NO vidíš, a teď pro změnu odpadávají zadní okna Ferrari...
Problémy s kvalitou měly a mají i prémiové automobilky s mnohaletou tradicí, a tupci tady neustále vyplakávají u stále ještě mladé značky. Úplně nejlepší na tom je, jak dokáží z jednoho incidentu na dané téma tvořit pravidlo.
Odpovědět4 0
Přesně tak. Nelze nesouhlasit s tím, že Tesla je s kvalitou vozů stále docela vzadu. I když se to údajně zlepšuje (co jsem četl třeba testy různých webů), stále to není ono. Ale kvalitativní problémy má kdekdo.
Pokud jde třeba o ty nárazníky Tesly, tak tam nejde o nekvalitu montáže jako takové, ale především o blbý návrh nárazníku (je krytý zespoda patrně kvůli aerodynamice, ale zároveň tak vytváří jakousi radlici nabírající vodu v dešti).
A pokud hovoříme o kvalitě, tak třeba Mercedes teď svolává GLS a GLE kvůli podsvícenému znaku Mercedesu. Ten má špatné uzemnění a tato designová vychytávka tak dokáže odstavit z funkce posilovač řízení (u 2 tunového SUV opravdu nezáviděníhodná situace), stěrače nebo světlo. Takže ukazovat jen na Teslu mi nepřijde úplně správné. Problémy s kvalitou mají všichni a v posledních letech to vypadá, že s ní mají problém paradoxně zejména prémiové automobilky.
Odpovědět4 0
Tesla jde na prodej jinak, vytvořila cosi jako náboženství svého produktu. A zákazníci jí odpouštějí věci, jaké by jiné automobilce neprošly.
Něco podobného dělá i Apple.
Uvidíme, jak dlouho jim to vydrží.
------
Tady nejde jen o to, že při výrobě vznikly chyby, u Tesly je pověstná arogance v servisech.
Odpovědět3 5
Ano, arogancí je Tesla proslulá, ostatně na Svět mobilně jsem o těch kauzách psal několik článků. Ale odpovězte si na otázku, zda jsou na tom jiné automobilky výrazně lépe. Vždyť na Internetu najdete kvanta velmi podobných ignorací v servisech ze strany snad všech ostatních automobilek. Pokud se aspoň trochu pohybujete na fórech ohledně aut, tak to musíte vidět, že to skoro nikde není o moc lepší.
Odpovědět4 0
Takovou aroganci jako Tesla si jiné automobilky nemohou dovolit. Tedy ne, že by chtěli, to by chtěli, ale potom by je zlikvidovali. Vzpomeňte si třeba na dieselgate.
Tesla má za sebou tlačenku od vlivných kruhů z USA. Tím je to dané.
Odpovědět1 3
"Takovou aroganci jako Tesla si jiné automobilky nemohou dovolit."
Ale vždyť si dovolují, vždycky to dělaly, dělají a nejspíš i budou dělat. Jestli to nevidíte, tak jste asi slepý. Jsou podobně tak arogantní jako Tesla. U Tesly se o tom jen píše více, protože to čtenáře více zajímá, ale to neznamená, že se podobné věci nedějí jinde. Nespokojených majitelů s přístupem servisů najdete u každé automobilky tisíce. A mnohdy s opravdu kuriózními případy.
Arogantní chování najdete všude a nemusí jít jen o servis. Ferrari třeba zažalovalo člověka jen proto, že na Intagramu zveřejnil fotky, kdy bylo Ferrari v póze, která se nelíbila automobilce (na auto položil boty své značky).
Odpovědět3 0
cítim tu závisť :D
ale nie, svoje problémy si rieš niekde inde, ale článok je o kvartálnych výsledkoch tesly a tvoje komentáre sa toho netýkajú. Trocha si naštuduj netiketu a keď tvoja tesla má nejaký problém tak píš rovno tesle. Keď tam budeš spamovať svoj feedback tak to možno tesle pomôže a vylepši výrobu.
Odpovědět1 1