reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
8.1.2023, Milan Šurkala, aktualita
Čínský trh s elektromobily je pro zahraniční vozy velmi složitý a na růžích tu nemá ustláno asi ani Tesla. Ta v průběhu posledního čtvrt roku dvakrát výrazně zlevňovala své vozy a zákazníci, kteří koupili vozy před slevami, se bouří.
Bison (700) | 8.1.202319:56
Elektromobily profitujú len pre štátne dotácie a úľavy na daniach , inak by to mali na trhu zložité, celý segment závisí na politike a so skutočným trhom to nemá nič spoločné, tie predaje kolíšu len pre zmeny v dotáciách a daniach, automobilky musia preto reagovať rýchlo a vytvárajú na trhu chaos , spotrebitelia ani netušia kedy je to výhodné auto kúpiť , pretože nevedia kedy v stúpi do platnosti nový stimul na predaj, anarchia s ekologickými pravidlami prináša firmám zbytočné straty a namiesto investícií vyhadzujú peniaze politikom na úplatky, trh sa stáva nefunkčným a nemá takto žiadnu budúcnosť.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(4)
ozana (89) | 8.1.202320:45
Hospodské kecy.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
wrah666 (6205) | 8.1.202321:13
Ono to má vlastnosti, které části lidí ­(bohužel­) vyhovují. Tak to koupí dobrovolně. Pak se na to hodí dotace a výhody, tak to koupí i ti, pro které je to méně výhodné. Potud vcelku v pořádku, jenže za tímhle cirkusem se skrývá obrovské zlo v podobě zákazu prodeje spalovacích motorů. A pak už si elektrobazmek bude muset koupit i ten, pro koho je extrémně nevýhodný. Nedostane jinou možnost. A to ještě čekám, že až už nebude jiná možnost, tak stát hodí spotřební daň i na elektřinu pro auto na baterky. ­(Respektive patrně nebude mít jinou možnost, dle statistiky za rok 2019 tvořila 7,5% státního příjmu. Nějak nevěřím, že by toto paníčci oželeli a prostě méně kradli.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
Milan Šurkala (3760) | 8.1.202323:07
Nemyslím si, že se to bude řešit přes spotřební daň na elektřinu, to totiž moc nedává smysl z více důvodů ­(ale u nás je bohužel možné všechno­).

1­) Pak by se zdanila i elektřina, která není použita na dopravu.
2­) Naopak byste nezdanil ty, kteří si to nabíjí elektřinou z vlastních zdrojů, ale budou jezdit po veřejných silnicích.

Spíše to vidím na systém přes mýtné dle ujetých kilometrů. Technologicky jsou na to ta auta připravena.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
wrah666 (6205) | 8.1.202323:19
A není to fuk jak konkrétně vás daná kráda ČR okrade? Když předem očekáváte akt okradení?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Milan Šurkala (3760) | 9.1.20239:18
Z čeho chcete platit infrastrukturu?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
wrah666 (6205) | 9.1.20239:50
Kdyby ty silnice nebyly samá díra, mosty na spadnutí a papaláši přitom nejezdili v limuzínách, tak mlčím.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(0)
asip80 (1069) | 9.1.202319:30
cca 3­/4 z paliv jde myslím zpět do infrastruktury.. problém je spíš ta neefektivita oprav i výstavby nových úseků..
(pěněz je na to zatím dost, ale dělá se to špatně­)

Nedávno u nás předělali asi 5 km úsek, který tam byl cca 20 let s minimální údržbou a teď nový povrch, který by měl být prý bezpečnější­(tím to začali okecávat, když lidé nadávali, že je starý povrch ok, tak proč dělají celou novou silnici­), tak to teď pro změnu záplatují průběžně celý ro a už nová narozdíl od původní ­"drnčela­" ­(sám jsem si celou dobu říkal, že to ještě není finální vrstva a ona byla :D :D ­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Eskymak (977) | 11.1.202313:29
Nedává to smysl ani s dotací, nebot nomální člověk na to ani tak nemá, jen bohatým na to dotací přispějou i ti chudí.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Jardadoma (1379) | 8.1.202313:04
Koupil jsem si boty. Po půl roce je zlevnili. Mám se bouřit nebo nemám riskovat, že si pro mě přijede Chocholoušek s hochy?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
Budman (201) | 8.1.202320:52
Samozřejmě, že na slevu žádný nárok nemáte a těžko si jí zpětně vydupete jakoukoli demonstrací, ale na druhou stranu, když jako zákazník zjistíte, že zboží, které jste si právě koupil, nečekaně a skokově výrazně zlevnilo, tak to ve Vás nezanechá pozitivní dojem. Nad pár stokorunami mávnete rukou, nad pár tisícovkami už si asi zanadáváte, ale desetitisíce až statisíce nechají klidného asi málokoho... a zrovna na tomhle vysoce konkurenčním trhu si tím Tesla teda pěkně zahrává se svou pověstí.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
wrah666 (6205) | 8.1.202323:26
BTW, ono je DOST průšvih, když vám zlevní zboží, co máte skladem. Představte si malý shop s foťáky. A že vám výrobce sundá cenu z 10000 na 8500. A že jich v té době máte skladem 20 ks. Velmi decentně řečeno, vás to nepotěší.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
ozana (89) | 9.1.202314:22
Ta prodejna patří firmě Tesla, to není nějaký malý prodejce vozů.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Eskymak (977) | 11.1.202313:26
Malý shop s foťáky nebude mít na skladě kusů 20 kusů. A pokud ano, je to to blbost, nejen právě kvůli možné fluktuaci ceny a zájmu. Tak přece fungoval trh vždy.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.