reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
17.12.2021, Jan Vítek, aktualita
Zatímco běžní zákazníci dnes nemají možnost pořídit si za normální cenu grafickou kartu, i jednotlivci se mohou pochlubit už ne rigy, ale celými farmami vybavenými tisícovkami grafických karet. 
grol2 (41) | 21.12.202110:06
Cena vybavení ve vysokých desítká až stovkách milionů... To zní jako pozvánka pro zloděje nebo nějakého vyděrače.
Odpovědět0  0
Akuh (1097) | 21.12.202110:49
Což u datacenter a velkých serveroven není zas tak neobvyklé.
Odpovědět1  0
honza1616 (3625) | 21.12.202111:52
Tak s největší pravděpodobností to má v nějakém hlídaném objektu, navíc u takového množství HW musí sedět aspoň 2 lidé nonstop a další se střídají ve směnách, určitě mu to neběží doma ve sklepě zatímco on je v práci
Odpovědět0  0
doriel (497) | 20.12.202112:54
Nejsem ortodoxním příznivcem takových farem, ale
1­) týpek je borec, ti co mu závidí nedosahují jeho kvalit, ten úspěch si ­(pravděpodobně­) vybudoval sám
2­) uplatňuje právo silnějšího, prostě ty karty NĚJAK sehnal a hlavně zaplatil ­(pravděpodobně mu to kupoval hlídací bot­)
3­) je pravda že ostatní tím ale trpí, včetně hráčů a nedivím se emocím, které to budí

Kdybych Vám skoupil všechen toaleťák a pak ho prodával za trojnásobek :­) Kdyby mi pak někdo rozbil hubu, nemůžu říct ani popel. Ať si užívá, dokud mu to sype a pak se zašije někde na Bali.
Odpovědět2  4
Vlado70 (47) | 18.12.202118:54
Asi si málokto uvedomuje kedy v minulosti toto všetko začalo.
Keď v minulosti praskla v Amerike hypotekárna bublina , pretože banky poskytovali úvery aj 120% na nehnuteľnosti. Čo sa stalo? No nič. Štát zachránil nezodpovedné banky a dôchodkové fondy pred krachom. Až na pár ľudí sú tam stále tie isté osoby. Prečo by teraz v bankách nemali kupovať kryptomeny , veď na papieri ich hodnota krásne rastie. A keď to lietadlo zasa spadne? Bude v tom veľa bánk a štát to zaplatí znova z peňazí nás všetkých. Veď prečo byť zodpovedný k financiám ? Ťaženie netreba zakázať , stačí keď štáty nebudú sanovať chyby neschopných. Platí to pre všetky oblasti činností.
Jednoducho neschopný časom vymiznú.
Odpovědět0  0
honza1616 (3625) | 18.12.202112:35
místo toho kvičení o tom jak je to nespravedlivé ....ehm co je nespravedlivé??
však za to zaplatil, a že je to drahé ???
opět... už několikrát jsem tady napsal proč se těžba vyplácí i s tak vysokou cenou za grafiku a elektřinu??

přejdi na stejný model financování a do 2 let budeš mít doma 15 kusů grafik
a za další rok budeš mít stejnou těžební farmu jako tento týpek a to jen díky těžbě,
pokud do toho nasypeš i vlastní úspory tak toho HW budeš mít ještě víc a ještě dřív

je to jen na tobě, za půl roku muže mít doma i RTX3080 a nedáš za to víc jak 15000Kč ­(propálená elektřina­)

....za dalšího půl roku budeš mít doma další RTX3080 nebo spíš 4080 a pak už to pojede samo a počet tvých grafik se bude exponenciálně zvyšovat

chcete někdo začít těžit a nevíte jak na to? napište mi.... velkyvydelek@email.cz
a poradím vám aspoň základy a vše spustím třeba přes Teamviewer,
výplatu můžete mít každý den i na slabém HW
Odpovědět5  8
honza1616 (3625) | 18.12.202113:06
jen dodám že nejspíš byla ZCELA prolomena těžební LHR ochrana

nové verze některých těžebních aplikací dokáží těžit výrazně rychlejší rychlostí než jejich předchozí verze i na LHR kartách, je otázka času kdy se tato funkce rozšíří i do dalších těžebních aplikací v dalších aktualizacích

můžete tedy těžit snad i s plným výkonem i na LHR kartách
Odpovědět2  3
Zubik1000CZ (323) | 18.12.202115:20
Jdi do hajzlu s tím tvým zkurveným těžením. Jestli chceš těžit, kup si krumpáč a jdi do dolu
Odpovědět5  8
honza1616 (3625) | 18.12.202119:46
pouze jsem ti nabídl jak si za půl roku lehce vydělat na herní highend, s tím že zaplatíš jen polovinu současné reálné ceny
když nechceš, tak nechceš, ....tvoje blbost,
aspoň zbude víc na ostatní xD xD
ale pak tady neplakej jak malé děcko kterému vezmou hračku
Odpovědět4  3
zzw30 (220) | 19.12.20216:30
Na Zubika vubec nereaguj, to je decko co na kazdem rohu breci a kope kolem sebe.
Plne souhlasim s tim co tady pises :D Udelal jsem to samy, a vpodstate ten ubrecenej Zubik byl duvod proc jsem to vlastne zkusil :D ted mam rig s 3 kartama, vychazi to tak, ze cca co 3 mesice dokoupim dalsi.
A zacalo to vlastne jen tak, ze jsem chtel dokazat, ze i u nas jde dneska koupit ze dne na den grafiku, jen holt stoji trochu vic.
Odpovědět2  2
wrah666 (6205) | 19.12.20217:17
Nevím, co je zač, ale strašně mi připomíná, jak jsem zažil ­"nepřizpůsobivé­". Jak jezdili autobusem pro dávky, říkali jim ­"výplata­" a současně nenáviděli ­"gadže­" že mají víc. A přitom jim vůbec nedocházelo, že: a­) gadžo musí na tu výplatu pracovat. b­) větščinou má s bídou stejně tolik co oni, pokud ne méně.. ­(stačí se podívat po tech vesnicích, baráky mají běžně velmi podobně rozpadlé i bílí­) c­) a ti co mají více, ti se vážně musí hodně snažit. Zubík má podle mého přesně stejně posunutý smysl pro vnímání reality.
Odpovědět2  3
Akuh (1097) | 18.12.202116:49
Zrovna teď bych moc do těžby naskakovat nedoporučoval... Pokud přijde bear market bude to tak bude ve velkým mínusu celkem dlouho obzvlášť když nakoupí teď drahý grafiky a jejich cena půjde s postupem času taky dolů jak poptávka dotáhne nabídku.
Odpovědět6  0
honza1616 (3625) | 18.12.202120:12
já neříkám že by musel tu novou grafiku kupovat ted za tu vysokou cenu,
já osobně bych nejdřív vytěžil ETH na starém HW, vyměnil za peníze a až pak si koupil nový HW, přesně takto to mám já, těžím na GTX1080 a RTX2080Ti, a ted mám slušný balík, sice to nechci utrácet za grafiku protože to mám na něco jiného, ale kdybych chtěl tak si mohu koupit něco okolo RTX3070 a v den doručení domů by byla plně zaplacená !!!

a hned bych ji zapojil a všechny 3 grafiky mohou začít těžit a vydělávat na další,
s novou posilou bych na další grafiku vydělal ještě rychleji, nejspíš už do jara 2022, to by byla 4 grafika....
do léta bych měl vyděláno na grafiku RTX4000 ­(5 kus Hw­), od léta do konce roku by mi těžilo 5 grafik a do konce roku bych měl vyděláno ne na 1 grafiku ale už rovnou na 2 další kousky..... tedy přesně za rok bych mohl vlastnit teoreticky 7 grafik,
a pak už nákup nového HW jede exponenciální rychlostí a limituje tě pouze prostor, viz týpek z článku

jak říkáš cena začíná klesat, trochu to připomíná tu situaci z letošního května, byl tam rychlý propad a pak pozvolné klesání
ale tomu vyrovnání nabídky­-­/­-poptávky moc nevěřím, to se říkalo už tolikrát a pořád nic,
sice grafiky budou na menším výrobním procesu a na wafer se vejde více čipů, ale výrobní proces bude delší, tedy roční produkce bude +­- stejná, záleží kolik Nvidia zabere výrobní kapacity, poslední kvartál prodala tuším že 13 mil. což bylo asi nejvíce,
ale i kdyby produkce byla dvojnásobná a ani příští generace grafik na menším procesu to nezachrání, spíš naopak,

novější generace bude výkonnější a kdo nebude mít předobjednáno nic nedostane
Odpovědět3  2
WaynEorg (40) | 18.12.202112:35
Mňa by zaujímalo ako legálne získal kapitál na toľko kariet. Keby si ho riadne prekleplo daňové, možno by našli dajaké ­"nezhody­" v papieroch....
Odpovědět6  1
sadko (11) | 18.12.202114:07
Moze mat v klude vsetko ok. Staci ti par drobnych, nakupis dajme tomu 20 kariet a potom to uz ide samo. Peniaze co zarobis zainvestujes do kariet ­- neplatis dane, nemas z coho. A zrazu tie karty po par mesiacoch kupujes po desiatkach ­- stovkach ­(podla toho kolko si na zaciatku investoval­), za to co ti generuju tie stare. Navratnost je momentalne niekde na 7­-8 mesiacoch, ale staci necakat na roi a tie peniaze co to generuje tocit.

Pre tych, ktori tu placu ako mohlo byt 4000 hracov spokojnych, keby ich nemal on, prezradim tajomstvo. Karty sa zohnat daju ­(aj ked teraz tazsie, ale daju­), to ze nie ste ochotni zaplatit za ne tolko kolko pytaju predajcovia, to je vas problem. Tie ceny by ine neboli ani keby sa netazilo, ani nebudu ine ked tazba zase opadne ­(mozno karty od taziarov, co sa na to vykaslu a budu rozpredavat budu za nizsie ceny­). Ceny vsetkeho stupaju, tuto to doslo skokovo a skorej. Aj ked neverim, ze ked nvidia a amd urcovali msrp nevedeli ako to bude ­- par kariet predali za tie ceny a potom bum ­- nedostatok. Par som ich aj zohnal ­(fnuk 3070 za 600­), ale to bolo naozaj len par ks a sli do hernych PC pre znamych.

Pozrite ine odvetvia ako stupaju ceny ­(automotive, stavebnictvo, energie­).
Odpovědět3  5
Zubik1000CZ (323) | 18.12.202115:24
Ty seš ale retard. Kdyby 5 minerů nevykoupilo 10 000 grafik, tak by nikdo za ty grafiky nedal dvojnásobek, tudíž by za tu cenu prodali přesně 0 grafik. Protože aspoň většina lidí je mentálně zdravá. Jenže je tu skupina dementů, který jsou natolik retardovaný, že jsou líný normálně pracovat. Kdyby byli normální, stačí jim jedna grafika a ceny by byly normální
Odpovědět4  8
honza1616 (3625) | 18.12.202120:22
sadko ­(8­)
naprosto souhlasím

Zubik1000CZ ­(155­)
pár dementů..... ale těch pár dementů má v hlavě....
vědí jak investovat a nepřijít o peníze díky inflaci a ještě vydělat peníze
je to pouze váš problém že se nedokážete svézt na této vlně a ve správný čas správně investovat
netvrdím že musíte přímo nakupovat kryptoměny, to bych nedoporučoval, protože investujete třeba 10000Kč a pak doufáte že vám to za půl roku vyleze o +1000 nebo taky spadne na ­-5000Kč

já doporučuji těžit, v mém případě investuji 15000 nákupem elektřiny a mám za to 40000Kč
(dnes bohužel jen 35000 protože cena klesla za poslední měsíc­) ale pořád mám peníze na to abych si okamžitě mohl koupit RTX3070

RTX3070 za 15000Kč kde to najdeš ?? za 15tis jsi grafiku nekoupil ani před těžební vlnou
.... tvoje blbost že odmítáš, nabízel jsem ti radu a stále odmítáš,

tak kdo je tady retard aby odmítl grafiku za 15000 ???
Odpovědět4  2
Derryk (215) | 19.12.202114:38
To máš marný, psal jsem to Zubikovi několikrát. Poprvé cca před půl rokem. Že lepší doba, ve které se grafika zaplatí sama, nebyla. On prostě novou grafiku nechce, to už by ji měl. Jen potřebuje nějaký ventil na vybití vzteku a agresivity.
Odpovědět1  3
hl.hl (293) | 18.12.20210:07
Co na to zajebaná EU? Elektřina stojí 5x tolik co dříve, nařizují nám kde co a toto jim nevadí.
Odpovědět6  3
RadecekH (810) | 18.12.20217:20
Možná byste vy ubožáčci pořád nadávající na EU mohli už konečně pochopit, že to, že se máte blbě není kvůli EU, ale kvůli vaší vlastní neschopnosti. Ten, kdo těží ­(já netěžím­) to dělá proto, že se mu to ekonomicky vyplatí. Tedy se chová naprosto racionálně.
Co racionálního děláte vy? Investoval jste do výroby elektřiny? Investoval jste do omezení své spotřeby? EU není žádný diktátorský režim. EU se chová tak, jak si její obyvatelé přejí. EU nenakázala Rakušanům bát se jaderné energie, EU nenakázala Němcům, aby si dobrovlně odstavovali uhelné i jaderné zdroje. Evropský parlament je demokraticky zvolený orgán. Že u nás je přes 70 % dementů, kteří své volební právo nevyužijí, není chyba EU, ale chyba těch dementů. Bohužel přesně tihle dementi by hrozně rádi dělali revoluce.
Odpovědět7  12
Akuh (1097) | 18.12.202110:55
eu parlament demokraticky zvolený sice je, ale komise už ne. Ta je jmenovaná celkem šíleným mechanismem silně odtrženým od občanů a s pojistkami aby se tam obtížně dostávaly lidé s odlišnými názory. EU parlament tam je jen od toho aby odklepával co si komise usmyslí. Sám nemá moc navrhovat, vše musí vymyslet komise, parlament to může sice upravit, ale komise to může kdykoliv před schválením, ale už po úpravách stáhnout.
Dále nadávat do ubožáků všem kdo se nemají dobře je ubohost. Ty nevíš kdo on je. Co když je mu sotva 20, takže na investice ještě neměl čas, či rovnou může být student co ještě nemá vlastní příjmy co zvládnou pokrýt víc než jsou náklady na studium a na investice už nemusí mít zdroje.
Odpovědět6  0
RadecekH (810) | 18.12.202113:59
S komisí je to stejné jako s kterýmikoli jinými orgány. Stejně byste mohl tvrdit, že vláda není demokraticky zvolená, protože jsme ji demokraticky nevolili, ale volili si jen členy parlamentu.
Lidi do komise nominují jednotlivé státy a složení komise musí schválit evropský parlament. Tedy naprosto demokratický způsob.
Ti ubožáci, co se nemají dobře, by měli EU milovat a ne na ni nadávat. Bez ní by byl jejich život ještě výrazně bídnější. A já ubožákům nenadávám proto, že se mají špatně, ale proto, že z toho, že se mají špatně obviňují ostatní, místo aby pochopili, že jsou to hlavně oni, kdo za jejich špatnou životní úroveň může.
Odpovědět5  7
Choakinek (1547) | 19.12.20210:01
Musím se podívat do historie, kdy si lidé demokraticky odhlasovali konec zlatého standardu anebo komisi, která ho ukončila.

Hledám, hledám, nemohu nic nalézt :­-­)...
Odpovědět5  0
RadecekH (810) | 19.12.20218:35
Chlubíte se mentální retardací? Nebo co hledáte? Fakt je tak těžké pochopit, že vládu si lidé od jisté doby volí a tím jí dávají právo rozhodovat? Nebo on existuje nějaký zákon, který by schválili lidé a ne jejich představitelé? U nás k tomu má asi nejblíže náš vstup do EU, ke kterému bylo referendum.
Druhá věc je, že si berete do huby zlatý standard, ale doteďka jste nepochopil, že zlatý standard je jen jednosměrný. Tedy stát garantoval, kolik dostanete za gram zlata peněz, ale vůbec negarantoval, že ta směna může být i opačná. Zlatý standard se hodně podobal směnitelnosti československé koruny. Ta taky měla oficiální kurzovní lístky k různým měnám, ale v reálu jste neměl šanci ji za ty měny vyměnit.
Odpovědět0  3
Choakinek (1547) | 19.12.202112:13
1­) Vládu si mohu demokraticky volit pouze v případě, že jednotlivé strany budou mít fakt vymakané programy, které budou 100% dodržovat. Neplatí ani jedno. Řada programů připomíná pouhé marketingové bláboly a o dodržování už nemůže být řeč vůbec. Takže ta demokracie, zejména současná, zastupitelská je úplně celá na vodě. A to se věnuji jen tomuto jednomu hledisku, současnou demokracii bych mohl považovat za nesmyslnou z řady dalších hledisek.

2­) Zlatý standard znamená, že budu mít 100% úctu k tomu, co bylo penězi po tisíce let, takže pokud z praktických důvodů vymyslím jakýsi papír, půjde vždy o poukaz na peníze, které jsme tu měli tisíce let. V poměru 1:1 samozřejmě.

Nebudu vymýšlet různé podvody a vysvětlovat je pseudo ekonomickými teoriemi, protože jsem rozumný a vím, že nemám patent na rozum a tedy že vymýšlení pseudo ekonomických teorií může vést k debaklu, ve kterém nyní jsme.
Odpovědět3  0
Akuh (1097) | 19.12.202114:17
Ale ano, garantoval. V USA to dotáhly až tak daleko, že ten slib tiskly na bankovky:
"IN GOLD COIN PAYABLE TO THE BEARER ON DEMAND­". Tvrzení že negarantoval je dezinformace.
Odpovědět3  0
wrah666 (6205) | 19.12.202119:34
A nejenže to tam psali, ale opravdu to dodržovali. Stačilo zajít do banky a bankovy vyměnit ­(nebo účet vybrat­) ve zlatě. ­(a osobně jsem přesvědčený, že právě tohle zařídilo dolaru jeho tehdejší neochvějnou pevnost.
Odpovědět3  0
Akuh (1097) | 19.12.20210:18
Pokud je příliš mnoho vrstev, jako je u komise, tak jakékoliv jakákoliv zdání demokracie je čistou halucinací.

"Bez ní by byl jejich život ještě výrazně bídnější.­"
No, pokud by to bylo bez současné EU, ale s původní formou EU, tak by jejich život na tom byl o dost lépe.
Odpovědět2  0
RadecekH (810) | 19.12.20218:40
Na nějaké ­"pokud­" je zbytečné si hrát. Vždycky to může být lepší, takže je zbytečné říkat, že to může být lepší, pokud se něco stane. Ano, může.
Jak to tady vypadalo před vstupem do EU, jaký byl náš HDP, jaký byl kurz koruny, jaký byl objem zahraničního obchodu, je celkem snadné dohledat. A to, že se nám životní úroveň drasticky zvýšila právě kvůli těm ekonomickým ukazatelům, je také zbytečné dokazovat. Problém není v tom, že bychom se neměli v průměru výrazně lépe, ale v tom, že jsou nýmandi, co se mají hůře a pořád z toho obviňují EU a kdekoho, jen ne sebe.
Odpovědět1  3
Akuh (1097) | 19.12.202114:42
Ale hraní si na ­"pokud­" je podstatou demokracie. Lidi volí proto že věří ­"pokud by vyhrála moje strana měl bych se líp­". Pokud si nemáme hrát na pokud a nadávat na současné uspořádání, nemá cenu volit a hrát si na to že něco změníme.

Používáš statistiku blbě. Nemůžeš srovnávat ČR před 2004, protože se za tu dobu změnila i spousta dalších věcí, například se podívej na reálné čisté mzdy před vstupem do EU. Rostli taky, nemůže za to tedy jen EU ­( https:­/­/www.penize.cz­/inflace­/324637­-zivotni­-uroven­-od­-roku­-1989­-se­-mame­-kazdy­-rok­-lepe ­). I bez EU by dnes ČR drasticky zvýšila životní úroveň. Vybrat si jeden jediný vliv v komplexním systému a říct ­"jo, ten může za všechno dobrý co se za posledních 17 let stalo­" je manipulátorský přístup. Realita je že pokud srovnáváme ČR v EU, s hypotetickou ČR roku 2021, pak netušíme jak by jsme se dnes měly. Možná líp, možná hůř. Nevíme.
Odpovědět2  0
Choakinek (1547) | 19.12.20210:44
Jasně, celé je to zcela demokratické:

https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=_O3zLx_SAlI

:­-D
Odpovědět2  0
Choakinek (1547) | 19.12.20210:38
Tak do ceny elektřiny se zásadním způsobem propisují ty biliony dolarů vytištěné od února 2020.

Ale to už Vám RadečekH neřekne, že současný komický pseudo kapitalismus ty natištěné dolary potřebuje, jinak sbohem a šáteček ­- okamžitě by se octnul v propadlišti dějin ;­-­).
Odpovědět1  0
oldri8k (40) | 17.12.202122:51
Měli by taky jít po fabrice na GK, tak jako chápu , že prodat najednou 100ks a víc , ale takhle se to nedostane na normální Shop. Jako tady na nás tlačej jeden kus maximálně na osobu :­) Ať si rigujou , těžej , Chijou ale dejte jim taky max jeden kus.
Odpovědět4  3
Wick0 (168) | 17.12.202118:52
Pekne to ale ma, mne staci na tazenie aj jedna karta co mam, kolega ich ma 97 v 13 rigoch, ale on kupoval cele rigy niekde z ciech, tusim levnepc.cz ked spravil objednavku este v mesiaci februar a volal tam pre potvrdenie obchodnika skoro kleplo 68 tis euro :­-­) chcel si dojednat cenu lepsiu ale dali mu tak maximalne 13x 120 GB ssd
- hodi mu to nieco cez 7tis euro mesacne ­- energia, pomaly to uz bude mat aj zaplatene
Odpovědět2  2
Andir (747) | 17.12.202117:45
nejlepší když pak někdo kvičí ale těžaři nemohou za nedostatek karet :D aneb jak propálit tolik energie na zbytečnosti jen protože si chce někdo vydělat bez práce a ovečky to žerou a investují.
Odpovědět6  4
Zubik1000CZ (323) | 17.12.202120:27
Můžou za nedostatek.

Místo čtyř tisíc spokojených hráčů tu je jedna mrdka a desetitisíce nasraných lidí
Odpovědět14  8
wrah666 (6205) | 18.12.202112:36
Zubíku, řeknu ti pár tasjemství života. Na nenávisti a závisti moc nevyděláš. Jdi makat. Nebo spíš u tebe: něco užitečného se nauč a jdi makat. Pak si na tu grafiku v klidu vyděláš. No a nebo zariskuj, dej na barák hypotéku a pořiď vlastní rigy. Ale na nenávisti fant moc nezískáš. A co horšího, ukrátí ti život.
Odpovědět5  2
Zubik1000CZ (323) | 18.12.202115:27
Nejsem dement, s kriplcoinama nechci mít nic společného.
Odpovědět2  7
DrQQ (301) | 17.12.202117:29
To už stojí za přepedení. ;­-)
Odpovědět7  0
Zubik1000CZ (323) | 17.12.202117:08
Takoví měli skončit na elektrickém křesle. Nebo minimálně na doživotí ve vězení bez možnosti propuštění. Kvůli takovým debilům nemají normální lidi možnost si koupit jednu posranou grafiku, ale tady dement jich má jenom, JENOM 4 TISÍCE.
Odpovědět11  14
Akuh (1097) | 18.12.20210:46
Nádherná ukázka toho proč si minulý režim tady i v SSSR mohl dovolit páchat zvěrstva. Někdo má něco co chceš a hned bys vraždil
Odpovědět9  0
Zubik1000CZ (323) | 18.12.20219:45
Jo, protože tohle je jen kripl, co normálním lidem krade to, co je určené na hraní a těží ji na tom. Jestli chce peníze, tak ať jde makat, debil zkurvenej
Odpovědět2  9
Akuh (1097) | 18.12.202111:01
"krade­" ­- jsem si jist že za ty grafiky zaplatil. Ale lidi jako ty asi za krádež nesmyslně považují kde co.
"určené na hraní­" ­- Zboží které si zákazník koupí je určeno k tomu k čemu si ho koupil. Soudruh centrální plánovač nemá lidem kecat do toho na co to chce použít. Jestli na tom chce těžit ETH, renderovat filmy,... nebo hrát je jen na něm.
A to jsem bitcoin maximalista, který nemá rád na grafikách těžené shitcoiny.
Odpovědět6  2
lipo (113) | 18.12.202114:15
Rekl bych ze za karty normalne zaplatil.. A jinac jsou furt v obchodech, nevim co ti brani v nakupu
Odpovědět4  2
wrah666 (6205) | 18.12.202114:54
Podle mě se zubíkovi makat nechce. Tak jen nenávidí a závidí. ­(osobně bych tipl, že neumí nic užitečného, za co by mu někdo zaplatil)
Odpovědět3  2
Zubik1000CZ (323) | 18.12.202115:26
Kdyby s led mi nechtělo pracovat, tak jsem retard a těžím na grafikách a okrádám lidi
Odpovědět2  8
Akuh (1097) | 18.12.202122:49
Stále js nevysvětlil jak někoho okrádá lidi tím, že si koupi grafiku.
Odpovědět6  2
Choakinek (1547) | 21.12.202114:58
Zubik je prostě nešťastná duše odsouzená k psaní blábolů do diskuzí :­-­).

Existují různé osudy, Zubik má tento.
Odpovědět0  1
sadko (11) | 18.12.202114:12
ZIal, toto sa teraz nosi... Ked sa ti nepaci co niekto robi, nesuhlasis s jeho nazorom, ziadna diskusia, treba ho zlikvidovat alebo aspon umlcat.
Odpovědět4  0
Bison (804) | 17.12.202116:41
Tipujem, že robí mukla pre čínsku presunutú farmu, 12hodinové šichty v tom prostredí je terno.
Odpovědět3  2
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.