Toshiba spustila pražské kontaktní call-centrum
29.2.2012, Jan Vítek, aktualita

Společnost Toshiba Europe oznámila, že spustila centrální evropské call-centrum, které bylo rozmístěno v Praze a v Istanbulu a poslouží k zajištění poprodejního servisu pro majitele notebooků a televizorů značky Toshiba. Jinými slovy, jde...
Společnost Toshiba Europe oznámila, že spustila centrální evropské call-centrum, které bylo rozmístěno v Praze a v Istanbulu a poslouží k zajištění poprodejního servisu pro majitele notebooků a televizorů značky Toshiba. Jinými slovy, jde o zdroj komplexních diagnostických a konzultačních služeb pro počítačové a televizní produkty.

Profesionální podporu poskytují tedy přímo zaměstnanci firmy Toshiba, kteří mají být schopni nabídnout odpovědi na všechny otázky i v češtině a slovenštině. K dispozici budou v pracovní dny od 9. do 18. hodiny na telefonním čísle +420 296 739 006.
Operátor bude schopen určit, zda zákazníkův problém vychází z hardwarové či softwarové poruchy a dle toho nabídne buď kontakt na servis, nebo s ním provede nutnou opravu či nastavení. Krom toho umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky. Centrum bude řízeno systémem Sellbytel.
Zdroj: TZ Toshiba

Profesionální podporu poskytují tedy přímo zaměstnanci firmy Toshiba, kteří mají být schopni nabídnout odpovědi na všechny otázky i v češtině a slovenštině. K dispozici budou v pracovní dny od 9. do 18. hodiny na telefonním čísle +420 296 739 006.
Operátor bude schopen určit, zda zákazníkův problém vychází z hardwarové či softwarové poruchy a dle toho nabídne buď kontakt na servis, nebo s ním provede nutnou opravu či nastavení. Krom toho umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky. Centrum bude řízeno systémem Sellbytel.
Zdroj: TZ Toshiba