YouTube se dostává do další války s hudebními vydavatelstvími. Tři největší z nich, Univerzal, Sony a Warner, totiž vyhrožují, že stáhnou svou hudbu z YouTube, neboť se jim nelíbí finanční politika. Podle nich totiž výdělky z YouTube tvoří jedny z nejnižších částek jak se dá hudba zpeněžit. Navíc si stěžují, že v celém procesu monetizace jejich videí nemají téměř možnosti cokoli kontrolovat.

Přitom doba strávená na YouTube od posledního roku vzrostla o 60 % a čas strávený na mobilních zařízeních se dokonce zdvojnásobil. Odhaduje se, že příjmy YouTube vzrostou v roce 2015 o 38 % na 6,6 miliardy dolarů. Navíc, od 100 největších inzerentů vzrostly průměrné investice do reklamy o 60 % a obecně reklam je zde o 40 % více než před rokem. RIAA předpokládá, že streamovací služby poskytované zdarma, které jsou financovány reklamou (a nikoli z kapes uživatelů formou předplatného), v roce 2014 vydělaly jen 295 milionů dolarů, přičemž YouTube měl tvořit polovinu této částky.
Zdroj: nypost.com, techhive.com

Přitom doba strávená na YouTube od posledního roku vzrostla o 60 % a čas strávený na mobilních zařízeních se dokonce zdvojnásobil. Odhaduje se, že příjmy YouTube vzrostou v roce 2015 o 38 % na 6,6 miliardy dolarů. Navíc, od 100 největších inzerentů vzrostly průměrné investice do reklamy o 60 % a obecně reklam je zde o 40 % více než před rokem. RIAA předpokládá, že streamovací služby poskytované zdarma, které jsou financovány reklamou (a nikoli z kapes uživatelů formou předplatného), v roce 2014 vydělaly jen 295 milionů dolarů, přičemž YouTube měl tvořit polovinu této částky.
Zdroj: nypost.com, techhive.com