Takovou grafiku ale ve hrách neuvidíme protože to nedělaj grafici ale magoři co ulítávaj na rozmazávacích efektech, DoF, motion blurech a podobnejch kravinách který z potenciálně realistický grafiky udělaj pohádkovou mazanici.
Odpovědět0 0
Asi tak. I na téhle ukázce je pořád to blbý oslepující světlo v oknech.
A odraz na zdech taky děs. Prostě posledních min. 5 let se vše jen blejská a leskne!!
Je to hnus!!!
Odpovědět0 0
A to nejen v unreal enginu. Napadá mě snad jediná současná hra která se snaží o realistickou grafiku a to Stalker Lost Alpha, ale těžko říct jestli to jde považovat za dnešní hru když je to vlastně jenom mód. Jinak je to hrůza ta dnešní grafika. Filmaři se snažej zbavit vad kamer a úspěšně s tim bojujou a v počítačový grafice nám naopak ty vady uměle vytvářej digitálně. To je prostě svět naruby.
Odpovědět0 0
Nedivil bych se, kdyby oslepující světlo v oknech byl účel, protože jinak by prostředí muselo zahrnovat i přírodu venku. To by znamenalo další práci a dalšího žrouta výkonu. A důsledek toho jsou i méně realistické odrazy. Myslím, že při jiném nastavení zdroje světla by engine podobnou chybu neudělal.
Odpovědět0 0