reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
12.11.2015, Jan Pánek, článek
V tomto článku se podíváme na všechny generace Unreal Enginu a popíšeme si, jak byl postupně vylepšován hlavně o renderovací efekty, dále umělou inteligenci nebo o fyziku. Nakonec se podíváme, co nás čeká s přicházejícím Unreal Enginem 4.
nameless1 (90) | 13.11.20156:49
U světelných efektů se setkáme i s light bloomem, jedná se o přesvětlení pozadí, díky čemuž je celá scéna tmavší. He? :)
Odpovědět1  0
David_12 (9) | 12.11.201521:47
Aj tak najradšej hrávam prvý Unreal Tournament kvôli prehľadnosti a vynikajúcej hrateľnosti. Neskôr sa grafika zlepšovala ale bolo to na úkor prehľadnosti. ­(viacej efektov, mohutné postavy hráčov je jednoduchšie trafiť, atď...)
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.