
předchozí vývoj návrhu ovladače
Co je tedy nového? Máme tu nejnovější návrh, jehož jádrem dále zůstaly dva velké dotykové ovladače, ovšem zbytek byl opět alespoň částečně přepracován. Palec levé ruky bude mít navíc k dispozici také malou páčku, která od posledního návrhu nahradila čtyři konvenční tlačítka. Ta zůstala k dispozici pravému palci a pak tu máme tři středové prvky, jež také zůstaly. Otázkou pak je, jaké konkrétní prvky budou připraveny pro ukazováky. Na obou stranách by měly být stejné s označením LB, LT a RB a RT. Dle tohoto označení by jít prostě o levé a pravé velké tlačítko (Bumper) a levou a pravou spoušť (Trigger), čili tlačítko v bledě modrém.

aktuální návrh ovladače
Ukázány byly také některé další návrhy v podobě renderovaných obrázků, které zahrnují i ovladače vybavený velkým trackballem nebo jen velkou dotykovou plochou.

Valve se tedy opravdu snaží přijít s tím nejlepším možným gamepadem, ovšem jisté je to, že přechod z klávesnice a myši nebude snadný, ať bude Steam Controller sebelepší. V případě her typu FPS si ovládání pomocí takového ovladače lze představit jako možné i pro hráče PC her, ovšem efektivní a rychlé ovládání třeba RTS, čili real-time strategií, to už bude oříšek.
Zdroj: Hexus.net