Již více než osmdesát let byla výroba a nasazení draslíko-iontových baterií považována za nemožnou, a přitom je materiál pro výrobu takových bateriích hojný a levný. Výzkumníci z Oregon State University (OSU) ale tyto naděje oživují.
Frimy, ktore teraz vyrabaju Li- ion, a ostatne typy baterii nemaju zaujem, aby sa nieco zmenilo. Brzdia pokrok v tejto oblasti ako sa len da. Biznis je biznis. Ak by sme nahradili Li niecim lacnejsim, tak by velmi vela ludi prislo o pracu a velke firmy a zisk, to samozrejme nik z nich nechce. Vysokokapacitne C-FE-PO baterie uz su davno, vedeli by ich aj strasne lacno vyrobit. Pouzitie v elektoautch ktore by vedeli potom konkurovat normlnym autam. Dojazd cca 800 - 1100 km. Ael to ohaty sejkovia nechcu.
Klasika.
Odpovědět00
Kontext diskuze2Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.