Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.10.2015, Jan Vítek, aktualita
Již více než osmdesát let byla výroba a nasazení draslíko-iontových baterií považována za nemožnou, a přitom je materiál pro výrobu takových bateriích hojný a levný. Výzkumníci z Oregon State University (OSU) ale tyto naděje oživují.
tomasjerry (244) | 9.10.20158:49
Frimy, ktore teraz vyrabaju Li­- ion, a ostatne typy baterii nemaju zaujem, aby sa nieco zmenilo. Brzdia pokrok v tejto oblasti ako sa len da. Biznis je biznis. Ak by sme nahradili Li niecim lacnejsim, tak by velmi vela ludi prislo o pracu a velke firmy a zisk, to samozrejme nik z nich nechce. Vysokokapacitne C­-FE­-PO baterie uz su davno, vedeli by ich aj strasne lacno vyrobit. Pouzitie v elektoautch ktore by vedeli potom konkurovat normlnym autam. Dojazd cca 800 ­- 1100 km. Ael to ohaty sejkovia nechcu.
Klasika.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.