Stratos..
|
2.7.201016:12
"GeForce s sebou přinesla také podporu DirectX 7 a s tím i podporu evnironment bump-mapping,"
Mam dojem ze tuto funkci umela az Geforce 3TI 200/500. Do te doby mi Bump-mapping v 3D marku 2000 nefungoval na zadne Geforce, fungoval pouze na Matroxu a od ATI radeon 7500. Nvidia defakto prisla s podporou teto funkce az jako posledni (nepocitam skrachovale 3DFX)
Odpovědět0 0
Máš pravdu, Matrox G400 přišel jako první s podporou EMBM v 98 roce (měl to licencované od Bitboys). GeForce 2 podporovala jenom jednodušší metodu Dot-3. GeForce 3 a Radeon 8500 už měl EMBM v základu kvůli flexibilnější a programovatelnější pipeline (DX8).
Odpovědět0 0
Stratos..
|
2.7.201019:00
kamosovi ten lepsi bumb-maping fungoval i na ATI Radeonu 7500 :), coz sem mu v te dobe dost zavidel se svoji Geforce 2TI. Tuto funkci sem si defakto vychutnam osobne az na moji 8500LE a pozdeji Geforce 4TI :)
Odpovědět0 0
Máte pravdu, GeForce 256 podporovala pouze jednodušší Dot-3 bump mapping. Chyba bude co nevidět opravena. Díky za upozornění
Odpovědět0 0
..díky za něj! Hodně zdaru v další práci!
Odpovědět0 0
Ked ste zacali tak v minulosti preco tam nie su ostatny vyrobcova ako Matrox,PoverVR,S3. 3DFX (len okrajovo)... V tej dobe na nejaky cas boli urcie nad ATI a NVIDIA
Odpovědět0 0
Mrkněte na poslední větu na konci článku :-)
Odpovědět0 0
"... NV4, tedy RIVA TNT. Ten se na svět dostal v červnu roku 1998..."
Nedá mi to si trochu rejpnout, ale model Nvidia Riva TNT byl rozhodně uveden na trh dříve, než v červnu.
Grafickou kartu s tímto čipem (konkrétně Creative Graphic Blaster Riva TNT) jsem si přivezl ze své návštěvy USA už někdy v březnu/dubnu 1998 (za lidových 199USD, když dolar tehdy stál nějakých 38Kč). :)
Odpovědět0 0
O tom nějak pochybuju, když vyšla celosvětově v květnu 98:)
Odpovědět0 0
treba ji koupil od Cinanu na trznici :-)
Odpovědět0 0
Ano, něco jako zaručeně pravé flashky 256GB za 20USD:D
Odpovědět0 0
peCan27
|
2.7.20109:15
Díky, těším se na pokračování :-)
Odpovědět0 0