Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
13.11.2006, Jan Vítek, aktualita
Verze RTM (Released To Manufacturing), neboli ostrá verze operačního systému Windows Vista, pronikla na veřejnost a nyní je již rozšířená a libovolně ke stažení přes torrenty nebo různé FTP servery. Systém nejspíše unikl přes službu MSDN....
Jiříxxx | 20.11.200611:39
Je legrační jak si p.Hulán pořád zoufá nad kradeným softwarem a přitom má doma tisíce MP3jek které si ­"jistě­" všechny do jedné poctivě zakoupil v obchodě s CD. Oni totiž ne jenom programátoři pracují. Oni pracují i hudebníci...
Kdo je bez viny ať hodí kamenem...
Odpovědět0  0
matt123 | 14.11.200611:30
Ahojte všetci, absolútne netuším, kto je Radek Hulan, ale tých pár príspevkov čo tu ten ­"človek­" poslal, hovorí o tom , že je to poriadny EXOT!!!! Veď autor článkom oznámil, čo sa deje vo svete! Nič viac nič menej! Obrátiť to proti tomu, kto ho napísal týmto spôsobom ako p. Hulan je na vyslovene na psychiatrické zariadenie. P.S. A to s tým titulom je tiež dobrá prdel:­-)
Odpovědět0  0
Mark2525 | 14.11.200623:03
Mam takovou osobni teorii, ze pan Hulan zjevne zije v U.S.A ­(at uz fyzicky ci dusevne­) a vzil se do role tamejsiho predstavitele vyssi stredni tridy :­-­). Ni proti tomu osobne nemam, jen se nemohu zbavit dojmu, ze rada jeho nazoru tak nejak nekoresponduje se svetem do ktereho se probouzim kazdym dnem ja. NApriklad osocit autora tohoto clanku z protizakone cinnosti a nabadani k ­"trestnemu cinu kopirovani­" ­(on to jiste formuloval jinak, aby to nevyznelo tak posmesne­) :­-­) je uz opravdu az prilis americke, nez abych to presel mavnutim ruky.
Odpovědět0  0
Mark2525 | 14.11.200623:06
Zkratka usa je zeme neomezenych moznosti blbosti a namyslenosti, a o panu hulanovi to plati bezvyhradne zrovna tak :­-­) ... mam dojem ze hlavni rozpor ktery mezi nim a jeho oponenty vznika se projevi mimo jine tim, ze ON bude toto srovnani povazovat za kompliment :­-)
Odpovědět0  0
mastermind (217) | 14.11.20067:35
Vidím, že Radka Hulána se tady skoro nikdo nezastane, tak to musím udělat sám. Představte si, že vás nikdy nikdo jako dítě nepochválil, každý po vás jenom šlapal a urážel vás. Zanechá to na osobnosti své stopy. Pak to ventilujete na svobodném médiu ­- internetu a čeho se dočkáte? Stejných ústrků a ponížení...

:­)

Tak, dost bylo ironie! Hulán je POJEM, měl by se dát do slovníku. Třeba hulánovina, jako expresivní vyjádření blbosti a zakomplexovanosti, by se jistě ujala velmi rychle. No, v konečném důsledku. Někdo, kdo si nevidí ani na špičku nosu a své ­"myšlenky­" takové kvality ventiluje bez rozvahy a soudu všude kam přijde i po letech, je buď chudák co potřebuje odbornou péči, nebo opravdu zdatný a nezlomný bavič. Obávám se první varianty, zbrojní pas bych mu opravdu nedal.
Odpovědět0  0
lamar | 13.11.200612:05
Taketo stranky su nemoc psychopatu http:­/­/radekhulan.cz
Odpovědět0  0
nagger | 13.11.200612:11
to je jen jednoho psychouša ­- ale vydá za víc, to je fakt...
Odpovědět0  0
xorx | 13.11.200612:14
Hulan je spatny, psat o Hulanovi je spatne, cist Hulana je spatne, a kourit Hulana je taky spatne
Odpovědět0  0
Airwar (233) | 13.11.200612:48
Nechte ho říkat jeho názory, má na to právo.

Na druhou stranu si o tom my máme právo myslet své, mě jeho články na Vámi zmiňovaném netu vždy pobaví, například článek ­"Kdo dělá nejlepší software na světě? Microsoft…­" si čtu vždy když na mě padá splín :­-­)­))
Odpovědět0  0
Daniel | 13.11.200613:33
uf, tak to je fakt hustý, až jsem se košili poprskal kafem, ale teď mi to vůbec nevadí. Dík.
P.S. Můžete si tipnout, jaký RSS kanál jsem si právě přidal? Myslím si, že jsem už definitivně zažehnal podzimní deprese...
Odpovědět0  0
Mark2525 | 14.11.200622:57
Nenechte se zmast pocatecnim nadseni ktere prameni z predstavy ze hulan ta sva blogerska veledila mysli ironicky a snazi se nekoho pobavit. Casem dojdete nevyhnutelne k zaveru ze ten clovek nema vsech pet pohromade a zase ten RSS kanal odeberete, protoze jeho ozdravny ucinek bude pryc a dostavi se ucinek zcela opacny.
Odpovědět0  0
Yeah Yeah Yeah (80) | 13.11.200619:41
Celý thread od lamara je trapný a ubohý..

Začínáte dělat SHW ostudu. PCT má jinou adresu hošíci.

A tolerance ADMINŮ ?
Odpovědět0  0
olsen (191) | 14.11.20062:36
Ach jo ­- mate nazory jako Radek Hulan, pozitivne reagujete­(!­) na jeho posty, a pouzivate terminy jako ­"klucici­", ­"hosici­". Neobvinuji, ale moznost, ze by si pan R.H. takto trapne delal advokata mi prijde smutna, ale pravdepodobna.

P.S. jestli chodite na jeho stranky, zenete mu zbytecne vodu na mlyn.
Odpovědět0  0
Yeah Yeah Yeah (80) | 14.11.200620:41
S Radem občas souhlasím. Toť vše.

Ne neurazil jste mě, ale Vám ty thready připadnou normální?

Hošíci rado nepoužívá. :­)
Odpovědět0  0
PetFish (188) | 15.11.200616:10
Jenze problem je u postu od Radka ... dlouho jsem se s nim snazil skutecne diskutovat ... jak to dopadlo ... kdyz jsem psal neco s cim neouhlasil, tak sem byl teenager ­(je mi 30­),fanATIk ­(tedm mam nvididi, fanatik na znacku jak vysitej je Radek­).
Opravdu jsem nezahledl moc postu, ktere by mely hlavu a patu. Jak muze clovek neopravnene pouzivajici vysokoskolsky titul a porusujici podminky licence GPL v jim stvorenem SW zacinat thead na tema viz vyse ?
A jeho chovani opravdu ukazuje na psychickou vadu ­(zcela bez urazky­).
Odpovědět0  0
Yeah Yeah Yeah (80) | 19.11.200616:20
Nad to se musíte povznést..

Každopádně to neospravedlňuje tento thread, který se vůbec nevztahuje k článku..ani ten thread pod tímto. To jsou prostě ­"ubožáci­" tečka. Na stupidní kecy ať si založí svůj vlastní blog třeba na jyxu.
Odpovědět0  0
PetFish (188) | 19.11.200618:24
Povznest nad co ?
Ja se na to divam tak, ze kdyz nekdo pise nesmyslu, pak je treba mu oponovat, kdyz se to nedla, tak tem nesmyslum zacne nekdo verit ... me tvrzeni ­"povznest se nad to­" trosku pripomina povestne ­"drzet hubu a krok­" a komancu ­- takt ­"vsichni­" vedeli, ze je neco spatne, ale nikdo to nechtel na hlas rikat.
Tim nechci obhajovat ciste urazlive prispevky ­(i kdyz je v souvislosti s Radkem dokazu pochopit­) a myslim, ze v ocich Radkovych nohsledu z nej delaji jen ­"mucednika­", ja sem proto aby kdyz se Radek obejvi a zacne kazat svoje nesmysly, zacit ho argumentacne pacifikovat ­- a kdyz se umoudri, klidne s nim i skutecne diskutovat.
Odpovědět0  0
olsen (191) | 14.11.20062:37
A pokud jsem vas, Yeah Yeah Yeah, touto spekulaci urazil, prosim o prominuti. Nebylo to ode mne hezke.
Odpovědět0  0
MajsterM | 13.11.200610:21
Ja len dodam ze Office 07 sa dostal na niektore kvalitnejsie privatne trackery asi pred tzydnom.
Odpovědět0  0
paja666 (128) | 13.11.200611:35
Nedelej tu laskave reklamu na svuj web. Byt adminem tak ti to smazu!
Odpovědět0  0
first.indian (46) | 13.11.200612:09
Mi pripadate jako by jste jim zavidel ze si to stahli driv nez Vy si to koupite. Se hadate jak maly kluk o lopatku a kyblicek na piskovisti...
Odpovědět0  0
BlackRider (105) | 13.11.200613:24
Mel by si vazne uvazovat o psychiatrickym vysetreni.
Odpovědět0  0
MajsterM | 13.11.200618:59
Reagoval som na clanok podla ktoreho sa vraj O07 dostalo ­"von­" az po Vistach.
OFFTOPIC: ...Ale ked sa ideme bavit o ubohych srackach a hovnach, tak myslim ze sa k tomu blizia skor ludia so silnou vierou v svoju nadludskost a dokonalost.
Odpovědět0  0
radekhulan (150) | 13.11.200610:03
To má být upozornění na warez? Nebude redakce SWH.cz dávat rovnou odkazy na torrenty? Nebo zůstane takto alibistická?
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3359) | 13.11.200610:14
Co je spatneho na zprave, ze nejaky software tzv. leaknul? Zvlast, kdyz se jedna o ostre sledovane Visty. Nebo si myslite, ze poc. piratstvi je tabu a nemelo by se o nem psat? Neni toto spise alibismus?
Odpovědět0  0
radekhulan (150) | 13.11.200611:23
Pokud píšu o zločincích ­(warezu­), je dobré k tomu i zaujmout postoj, nikoliv jen ­"informovat­", jinak se pro řadu lidí přidávám na jejich stranu, a chápu to jako ­"normální­".
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3359) | 13.11.200611:25
Takze mam priste pripojit vetu o tom, ze warez je spatny?
Odpovědět0  0
radekhulan (150) | 13.11.200611:28
On ten systém ­"nepronikl na veřejnost­". Byl ukraden, zlodějem, a další zlodějíčci jej šíří. Všechno toto je trestná činnost. Článek nicméně ignoruje podstatu, trestnou činnost, a téměř viní Microsoft z toho, že jej někdo okrádá... Velice podivný styl uvažování, tipoval bych si, že autor sám si software moc nekoupil.

Kolik Vám je let?
Odpovědět0  0
paja666 (128) | 13.11.200611:33
Netipuj a vrat se na svuj web!
Odpovědět0  0
Luba. | 13.11.200615:48
Vazeny pane. Nez zacnete kazat, tak si vzpomente kdo se falesne honosil titulem Mgr. a kdo prepisoval hlavisky zdrojaku Nucleusu. Kazdej ctenar vi co to je warez a take tusi co jste zac. Prestante si tady honit ego a kompostovat tuto diskusi.
Jinak zpravicka je OK. Jsme zvedavej jestli bude ochrana Visty prolomena kompletne.Udajne uz nepujde pouzit VLK seriove cisla...
Odpovědět0  0
Yeah Yeah Yeah (80) | 13.11.200619:34
Souhlasím.
Odpovědět0  0
olsen (191) | 14.11.20062:28
Prosil bych, aby si pan ­"zkuseny stary klacek­" odpustil ty shazujici otazky na vek.
Odpovědět0  0
paja666 (128) | 13.11.200611:34
Nedelej tu laskave reklamu na svuj web. Byt adminem tak ti to smazu!
Odpovědět0  0
martin-nyxel | 14.11.20063:48
s nazorem ­"kdo si zvykne krast u tohoto jiz zustane­" nesouhlasim, kdyz jsem chodil na stredni, mel jsem snad vsechno nelegalni, nyni na svem desktopu ani notebooku nepouzivam byt jedninou cernou aplikace ke ktere by nebyla oficialni licence!! A software ktery pouzivam a platim je prave ten, ktery se mi v mladeznickych letech osvedcil a se kterym jsem se naucil pracovat, zvyknul si na nej .... dnes kdyz vydelavam ­(a stale chodim do skoly ...­) mi prijde prirozene platit za dodane pracovni nastroje, at uz jsou v bodobe bitu, bajtu ... nebo jsou to klice, mikropajka, mys, monitor, kleste. u mladych je oproti vydelavajicim jeden rozdil v uvazovani ktery nezohlednujete ­- oni nevydelavaji a veskere veci kterymi disponuji ­"dostali zdarma­". neopravnujeje je to krast, mnohym se pri potrebe spftware dostane odpovedi ­"chtel jsi pocitac a ten mas, tak neskemrej!­"
Osobne zastavam nazor v mladi jako prcek vyzkousis a naucis se a pro praci pozdeji po prichodu mezi vydelavajici obyvatelstvo zakoupis. ­(ponevadz i pokud budu mit jakozto maly prcek legalni licenci, fakticky jsem ji nekupoval ja, ale ­"nekdo jiny­" disponujici nehmotnymi statky ktere ziskal za odevzdane jednotky ­"prace­").
Odpovědět0  0
Miko (230) | 13.11.200615:41
nikoliv pane Vítku, dělejte to prosím jako doteď. Každý má právo udělat si svůj vlastní názor na základě pokud možno co nejvíce nezkreslených a nezabarvených dat. ­(komentáře např. u USB hraček typu ­"no kdo tohle vymyslel­" apod. nezahrnuji, neb tam naopak zpestří a neovlivní moc zprávu)
Odpovědět0  0
Yeah Yeah Yeah (80) | 13.11.200619:38
Každý má právo na svůj vlastní názor...ale v komentářích.

Redaktor si nemůže dovolit do článků zahrnovat svoje osobní pocity.
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3359) | 13.11.200621:54
Kde jsem do zpravy zahrnul sve osobni pocity?
Odpovědět0  0
Yeah Yeah Yeah (80) | 14.11.200620:37
Vy nikde. Odpovídal jsem Mikovi.
Odpovědět0  0
olsen (191) | 14.11.20062:30
Publicistika nikdy nebyla jen o nezaujatem informovani. Ono by jinka musely delat pocitace. A Radek Hulan je imho posledni, kdy by mel opruzovat s nezaujatosti, etikou atd.
Odpovědět0  0
Simik (357) | 13.11.200611:32
Proboha, proc zaujimat postoj pri informovani?
Naopak, pri poskytovani informaco by melo jit pouze o fakta.
Pak by to dopadlo jak soucasne komentovane televizni zpravy.
Odpovědět0  0
prihlizejici | 13.11.200612:43
PROC? PROTOZE HULAN! Tahni s tema svejma odkazama nekam, selfpromousku, kazdej te tu ma strasne rad!
Odpovědět0  0
prihlizejici | 13.11.200612:57
samozrejme hulana sem myslel ;)
Odpovědět0  0
Ladik 10998 | 19.11.200618:20
No, jistě, Radek je moc skvělý a super, to je jasné, a myslím to docela, vážně, no!
Odpovědět0  0
Mark2525 | 14.11.200622:50
Právě naopak... novinář má nestranně informovat a ne zaujímat nějaká osobní stanoviska ... od toho je tu ctenar aby si udelal stanovisko vlastni na zaklade zcela nezabarvenych a jasnych faktu. Ten clanek je podle meho nazoru naprosto v poradku.
Odpovědět0  0
PetFish (188) | 13.11.200613:18
Prekvapuje me, ze nekdo s tak jasnym moralnim kodexem jako ty Radku, pouzival ­(ci stale pouziva ?­) vysokoskolsky titul, na nemel narok ?!?
Osobne povazuji srovnani ­"kradez sw­" a ­"kradez auta­" za zavadejici. Podostata je jina ­(protoze prodkut nemeni majitele, ale rozmozuje se !­), co je trestne definuje zakon kazde zeme, a ne vsude je kopirovani trestne ­(napr. tomu tak bylo dlouho u nas­) !
Jestli souhlasim s tim, aby si kazdy vzal ci zkopiroval co mu nepatri ? NE.
Jestli chapu piratstvi jako soucast boje proti koncernu takove sily, ze jednotlivec s nim nic nenadela ? ANO.
Ono to neni zdaleka tak jednoduche jak prezentujes, i kdyz tvuj nazor jako cloveka, ktery se zivi programovanim plne chapu a asi bych na tvem miste jednal podobne.
Odpovědět0  0
PetFish (188) | 13.11.200613:20
Oprava : vypadlo mi tam slovo:
Prekvapuje me, ze nekdo s tak jasnym moralnim kodexem jako ty Radku, pouzival ­(ci stale pouziva ?­) vysokoskolsky titul, na ktery nemel narok ?!?
Odpovědět0  0
XXXXXXXXX | 13.11.20067:55
Z MSDN tato verze neunikla neb na MSDN jeste neni. Office 2007 by melo prijit na MSDN dnes a Vista asi ve stredu.
Odpovědět0  0
ehhi | 13.11.20066:53
imho je dostupny RTM Activation crack, takze fungují pořád a office 2007 je také venku...
Odpovědět0  0
first.indian (46) | 13.11.20067:33
No to teda neni ten crack je vlastne primo od Microsoftu :­) Jsou to aktivacni soubory ze starsi verze ktere se jen prehraji a pak mas Vistu funkcni do doby jako verzi Beta2 Nic vic nic min. Pokud vis o jinem cracku rad se podivam :)
Odpovědět0  0
ehhio | 13.11.20067:40
aha mas pravdu, ted sem si precetl info o cracku
Odpovědět0  0
mastermind (217) | 13.11.20066:11
To co se stalo je běžné, ale neprotiřečíte si v článku?
"Vista jsou běžně ke stažení, a také Office 2007 NEJSOU NIKDE k nalezení...­" Logika tohoto spojení mi uniká. :­) Každopádně s Vistami si počkám na minimálně 1. Service Pack, potom se uvidí.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.