reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

XGI: Shader Model 3.0 na obzoru

, , aktualita
Z informací, které v rozhovoru sdělil Danny Lee, marketingový manager XGI, časopisu TechConnect Magazíne vyplývají dvě nejpodstatnější věci. Prvním sdělením je, že XGI rezignuje na podporu více grafických procesorů na jedné kartě. Přitom...
Z informací, které v rozhovoru sdělil Danny Lee, marketingový manager XGI, časopisu TechConnect Magazíne vyplývají dvě nejpodstatnější věci. Prvním sdělením je, že XGI rezignuje na podporu více grafických procesorů na jedné kartě. Přitom to byla právě XGI, kdo takovouto možnost designérům grafických karet v minulosti dával. Důvodem je poměrně omezený trh a možná i konkurence v podobě technologie SLI. Další zajímavost je, že nové grafické čipy, které budou uvedeny na trh příští rok, budou mít nativní podporu sběrnice PCI Express, a budou také podporovat Shader Model 3.0. Půjde o čipy XG45 pro mainstreamový segment, low-endový XG47 a XP10 určený do přenosných počítačů.
reklama
reklama
reklama