Yahoo a Adobe spouští reklamu v PDF souborech
30.11.2007, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Adobe a Yahoo spouští nový způsob reklamy zaměřené na spotřebitele, která bude tentokrát obsažená v PDF souborech. Služba umožní společnostem generovat příjmy zahrnutím kontextové reklamy do těchto dokumentů, kde bude obsažen...
Společnost Adobe a Yahoo spouští nový způsob reklamy zaměřené na spotřebitele, která bude tentokrát obsažená v PDF souborech. Služba umožní společnostem generovat příjmy zahrnutím kontextové reklamy do těchto dokumentů, kde bude obsažen postraní panel s reklamou. Ta se bude dynamicky měnit a postup bude následující.
Dokument se odešle společnosti Yahoo, která do nich vloží zmíněný panel na straně dokumentu (aby se nezasahovalo do obsahu), dokument se někam umístí a odměna bude generována, když někdo klikne na inzerát – jeho obsah se bude načítat z internetu. Logické je také to, že o zisky se budou dělit společnosti Adobe, Yahoo a ten kdo reklamu vydává. Jedná se tedy o obdobu Google AdSence. Samotná služba je potom zdarma.
Zdroj: Laptoplogic
Dokument se odešle společnosti Yahoo, která do nich vloží zmíněný panel na straně dokumentu (aby se nezasahovalo do obsahu), dokument se někam umístí a odměna bude generována, když někdo klikne na inzerát – jeho obsah se bude načítat z internetu. Logické je také to, že o zisky se budou dělit společnosti Adobe, Yahoo a ten kdo reklamu vydává. Jedná se tedy o obdobu Google AdSence. Samotná služba je potom zdarma.
Zdroj: Laptoplogic