Yahoo bude uchovávat data o uživatelích tři měsíce
18.12.2008, Marek Štelčík, aktualita
Data o uživatelích internetu jsou pro společnosti jako je Yahoo či Google velice důležité. Především kvůli tomu, že na jejich základě je možné cílit reklamu pro zajištění vyšší účinnosti. Uchovávání dat se však může hodit i v případě odhalování...
Data o uživatelích internetu jsou pro společnosti jako je Yahoo či Google velice důležité. Především kvůli tomu, že na jejich základě je možné cílit reklamu pro zajištění vyšší účinnosti. Uchovávání dat se však může hodit i v případě odhalování trestných činností a v krajním případě i pomoci v boji proti terorismu. Na druhou stranu se tyto společnosti stávají terčem institucí po celém světě, které hájí soukromí uživatelů.
Z tohoto důvodu společnost Yahoo oznámila, že data o uživatelích bude ukládat po dobu 90 dní. Jedná se o poměrně významné snížení, neboť doposud si je nechávala 13 měsíců. Konkurenti si data ponechávají taktéž podstatně delší dobu, Google provedl snížení na měsíců 9, Microsoft uvažuje o 6 měsících. Yahoo se tak chce zřejmě odlišit a pokusit se přilákat část uživatelů od konkurence.
Zdroj: Dailytech
Z tohoto důvodu společnost Yahoo oznámila, že data o uživatelích bude ukládat po dobu 90 dní. Jedná se o poměrně významné snížení, neboť doposud si je nechávala 13 měsíců. Konkurenti si data ponechávají taktéž podstatně delší dobu, Google provedl snížení na měsíců 9, Microsoft uvažuje o 6 měsících. Yahoo se tak chce zřejmě odlišit a pokusit se přilákat část uživatelů od konkurence.
Zdroj: Dailytech