reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Battlefield V otestován s 38 grafickými kartami

14.11.2018, Jan Vítek, aktualita
Battlefield V otestován s 38 grafickými kartami
Battlefield V si už někteří mohou dávno vesele hrát, i když všichni se dočkají 20. listopadu. Nicméně už byl čas na provedení rozsáhlých testů a jeden takový tu máme s využitím 38 GPU v rozlišeních 1080p, 1440p a 2160p. 
Lidé s předplacenou službou Origin Access Premiere si už mohou Battlefield V hrát několik dní, čímž EA trošku nakrkli ty, kteří si zaplatili verzi Deluxe, neboť ta se odemkne až zítra a pouhý herní "plebs" si bude moci zahrát až 20. listopadu. Aneb i tak se EA snaží využít nedočkavosti některých lidí, ale pořád je to lepší než lootboxy v systému pay to win. 
 
 
Server TechSpot nám vytvořil velký přehled čítající celkem 38 různých GPU a ta se předvedla jako obvykle v rozlišeních 1080p, 1440p a 2160p, pochopitelně ve všech případech s již klasickým poměrem stran 16:9. Veškeré výsledky najdete na jejich stránkách, my si uvedeme pouze 1080p. 
 
 
Ve Full HD v nejvyšších detailech si zahrajeme i na Radeonu RX 560 či GeForce GTX 950, pokud ovšem bude stačit framerate jen kolem 30 FPS. Na 60 snímků za sekundu budeme jako obvykle potřebovat alespoň kartu úrovně 3GB GTX 1060 či R9 390. Nároky na hardware tak zrovna krvavé nejsou. 
 
Co se týče 4K, pak dnešní střední třída bude sotva stačit na 30 FPS a na 60 FPS budeme potřebovat GTX 1080 Ti a výš. Ovšem i GTX 1080 či Vega 64 se k oněm 60 FPS dost blíží. 
 
Techspot se také věnuje tématu ray tracing, i když jeho implementace ještě nebyla poskytnuta. Všímá si ale problémů se sekáním pod API DirectX 12, což se objevilo v betaverzi a bohužel stále přetrvává, takže to evidentně není dobrá zpráva. DirectX Raytracing (DXR) totiž je součástí právě DirectX 12, takže je samozřejmě nutné, aby hra co nejlépe fungovala pod samotným DirectX 12, pokud na tom má stavět ještě DXR. Nicméně EA a DICE slibují, že Battlefield V poběží v ray tracované podobě i pod aktuálně nejslabším GPU s příslušnou podporou čili RTX 2070. Otázka je, jak dobře a kdo to vymění za obraz ve 4K, v němž karta RTX 2070 zvládne slušných 54 FPS v průměru (49 FPS 1%). 
 
Zdroj: TechSpot
 


reklama